• سه‌شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99111410163
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

اکران همزمان فیلم‌های جشنواره ملی فجر در بندرعباس

اکران همزمان فیلم‌های جشنواره ملی فجر در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر  ۱۵ الی ۲۲ بهمن در سینما ستاره شهر و ستاره جنوب بندرعباس خبر داد.

رضا کمالی زرکانی در گفت و گو با ایسنا، افزود: امسال تمامی ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ در دو سینما ستاره شهر و ستاره جنوب بندرعباس از ۱۵ الی ۲۲ بهمن به نمایش در خواهد آمد.

وی در خصوص نمایش فیلم ها در سینما ستاره شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: فیلم های "گیج گاه" و "تی تی" در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن، "منصور" و "خط فرضی" پنجشنبه ۱۶ بهمن، "روشن" و "روزی روزگاری آبادان" جمعه ۱۷ بهمن، "زالاوا" و "شیشلیک" شنبه ۱۸ بهمن، "مامان" و "ابلق" یکشنبه ۱۹ بهمن، "تک تیرانداز" و "مصلحت" دوشنبه ۲۰ بهمن، "بی همه چیز" و "ستاره بازی" سه شنبه ۲۱ بهمن و "یدو "رمانتیسم عماد و طوبا" چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه به ترتیب در ساعت ها ۱۵ . ۱۸ به نمایش در می آید.

این مقام مسئول در در خصوص نمایش فیلم ها در سینما ستاره جنوب بندرعباس خاطرنشان کرد: فیلم های "تی تی" و "گیج گاه" در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن، "خط فرضی" و "منصور" پنجشنبه ۱۶ بهمن، "روزی روزگاری آبادان" و روشن جمعه ۱۷ بهمن، "شیشلیک" و "زالاوا" شنبه ۱۸ بهمن، "ابلق" و "مامان" یکشنبه ۱۹ بهمن، "مصلحت" و "تک تیرانداز" دوشنبه ۲۰ بهمن، "ستاره بازی" و "بی همه چیز" سه شنبه ۲۱ بهمن و "رمانتیسم عماد و طوبا" و یدو" چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه به ترتیب در ساعت ها ۱۵ . ۱۸ به نمایش در می آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد:جشنواره با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و حداکثر با ظرفیت سی درصد سالن برگزار می شود.

کمالی زرکانی با اشاره به اینکه  قیمت بلیت جشنواره بیست هزار تومان است، یادآور شد: علاقمندان برای خرید بلیت می توانند به یکی از سامانه های https://cinematicket.org/ یا https://www.irantic.com/ یا https://www.gisheh۷.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha