• سه‌شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 99111410776
  • منبع : بنیاد مستضعفان

شیفته خدمت باشیم نه تشنه قدرت

شیفته خدمت باشیم نه تشنه قدرت

رییس بنیاد مشتضعفان با اشاره به هدف والای امام خمینی (ره) در خدمت رسانی به مردم گفت: اقتدا به امام راحل یعنی عمل به وحدت کلمه، یعنی اتکا به ملت و خدمت به مردمی که عصای موسای رهبر کبیر انقلاب در همه بزنگاه ها بودند. مردمی که امام بزرگوار عاشق آنها بود و همین ارادت، مردم را نیز عاشق او کرد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز و در سومین روز از دهه مبارک فجر، رئیس و تعدادی از مدیران بنیاد مستضعفان با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان های بنیان گذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب تجدید پیمان کردند.

در این مراسم که در چهل و دومین سالگرد از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، سید پرویز فتاح با اشاره به تلاش امام برای خدمت به مردم و محرومین، و همچنین پایه گذاری بنیاد مستضعفان و کمیته امداد توسط امام راحل اظهار کرد: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی جامعه را زیر و رو کرد؛ ایشان اموال خاندان پهلوی را که با زور و استبداد جمع شده بود، از آنها گرفت و در بنیاد مستضعفان به نام مردم و مستضعفان و محرومین زد و ما وظیفه داریم این راه را تا انتها ادامه دهیم و هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: بر همین اساس است که هر کار خیری در بنیاد مستضعفان یا کمیته امداد انجام شود ثواب و اجر آن به نام امام خواهد بود و او بود که پایه چنین نهادهایی را گذاشت که هدف وجودی شان، خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) زنده است گفت: امام خمینی (ره) مرد بزرگی بود که در سال ۵۷ مردم ایران و همه ما را دوباره زنده کرد و به ما جان و حرکت دوباره داد. او احیاگر انفاس مردم بود و امروز زمانی است که ما باید با امام راحل و آرمان های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب، دوباره بیعت کنیم.

فتاح گفت: اقتدا به امام راحل یعنی عمل به وحدت کلمه، یعنی اتکا به ملت و خدمت به مردمی که عصای موسای ایشان در همه بزنگاه های انقلاب بودند. مردمی که امام بزرگوار عاشق آنها بود و همین ارادت، مردم را نیز عاشق او کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ما باید در تمامی شئونات زندگی، به امام راحل اقتدا کنیم گفت: زندگی ما مسئولان باید شبیه به امام خمینی (ره) باشد و همه می دانیم که ساده زیستی، اصلی ترین  ویژگی زندگی امام راحل بود و ما باید در تمام ابعاد زندگی مان به این مرد بزرگ تأسی کنیم.

وی با اشاره به لزوم خدمت رسانی بیشتر به مردم در وضعیت امروز کشور تاکید کرد: امروز مردم در سختی هستند و ما باید درک درستی از وضعیت مردم داشته باشیم؛ لذا ما در جوار حرم مطهر امام راحل عهد می بندیم که هرچه در توان داریم بکار گیریم تا به مردم خدمت کنیم؛ خدمت به مردمی که جزو والاترین آموزه های دینی، ملی و انقلاب ما است و ما باید شاکر خداوند باشیم که خادم مردم باشیم.

فتاح در پایان خاطرنشان کرد: من به خودم و همه مسئولین تذکر می دهم پایبند به وحدتی باشیم که مورد تاکید بنیانگذار انقلاب بود و همانطور که امام و شهید بهشتی و بزرگان ما تاکید داشتند، شیفته خدمت باشیم نه تشنه قدرت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، وی در پایان گفت: باید بدانیم همصدا شدن با مردم و خدمت به محرومان و پایین ترین طبقات، بالاترین افتخاری است که نصیب هر انسانی می شود و امیدواریم رهرو واقعی امام راحل و رهبر انقلاب در این مسیر باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha