• سه‌شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99111410794
  • خبرنگار : 50291

امام جمعه موقت ورامین:

آیت الله رئیسی برای حل مشکلات کارخانه قند و کارخانه شیر وارنا هیئت ویژه منصوب کند

آیت الله رئیسی برای حل مشکلات کارخانه قند و کارخانه شیر وارنا هیئت ویژه منصوب کند

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از مشکلات دو کارخانه بزرگ ورامین گفت: آیت الله رئیسی برای حل مشکلات کارخانه قند و کارخانه شیر وارنا هیئت ویژه منصوب کند.

پیش از ظهر سه شنبه ۱۴ بهمن ماه در جریان بازدید صابر پرنیان مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران از دو شهرک صنعتی خیرآباد و سالاریه ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در جمع خبرنگاران بیان کرد: به مدت چهل هفته به دیدار تولید کنندگان رفته ام و دست تولید کنندگان را با این شرایطی که همه مشکلات اقتصادی دارند، می بوسم که به فکر جنگ با دشمن قدّار و مستکبر هستند و نمی گذارند چرخ اقتصاد و اشتغال لنگ بزند.

وی با تقدیر از برخی از مسئولین در حمایت از تولید گفت: از فرمانده سپاه و فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات ورامین تقدیر می کنم که با تمام توان از رونق تولید در شهرستان حمایت کردند.

حجه الاسلام محمودی بار دیگر مسئله جاده نامناسب شهرک صنعتی سالاریه را مطرح کرد و با انتقاد از مسئولان اظهار کرد: گوش شنوایی برای ترمیم و اصلاح جاده شهرک صنعتی سالاریه نیست و من واقعا از تولیدکنندگان و کارگران خجالت می کشم؛ آقایان مسئول از اتاق های خود بیرون بیایید و به داد تولید و کارگر برسید، این وضعیت زیبنده حمایت از تولید در ورامین نیست.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران در خصوص وضعیت شهرک صنعتی خیرآباد هم بیان کرد: آب شرب در شهرک صنعتی خیرآباد نداریم و 700 واحد صنعتی آن بعضا گاز ندارند چه کسی پاسخگو است؟ این حمایت از تولید است؟ از اصحاب رسانه که حلقه وصل مردم و مسئولین هستند درخواست دارم ویژه به این مسائل بپردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مطرح کرد: امیدوارم استاندار تهران را در شهرک صنعتی خیرآباد ببینم. برخی ها برای انتشار اخبار خوب، مانند تولیدات و محصولات ورامین نیستند و کارشکنی می کنند. فقط دنبال انعکاس اخبار نامناسب و نامتعارف از ورامین هستند و زحمات تولید کنندگان و کارگران ورامینی را نشر دهید تا جاهای دیگر ورامین را به عنوان شهر قتل و غارت معرفی نکنند.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به وضعیت دو کارخانه قدیمی و بزرگ ورامین گفت: از آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه درخواست دارم، هیئت ویژه ای جهت حل مشکلات و راه اندازی مجدد دو کارخانه بزرگ قند و وارنا ورامین تعیین کنند تا ان شاءالله این دو واحد بزرگ احیا و شروع به کار مجدد نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha