• سه‌شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99111410854
  • خبرنگار : 30054

شارژ کارتریج لیزری رنگی ونکاتی که باید رعایت شود

شارژ کارتریج لیزری رنگی ونکاتی که باید رعایت شود

در حال حاضر شارژ کارتریج های لیزری مورد استقبال اکثر کاربران چاپگر قرار گرفته، و دلیل آن را می توان بالا رفتن قیمت کارتریج در کشور عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرچابا، شارژ کارتریج اگر به طور استاندارد انجام نشود می تواند به دستگاه چاپگر آسیب برساند.

شارژ کارتریج چیست؟

اگر بطور خلاصه بخواهیم بگوییم که شارژ کارتریج چیست باید بگوییم که شارژ کارتریج یعنی پر کردن مجدد مواد مصرفی پرینتر از جوهر و یا پودر تونر، در کارتریج های جوهرافشان شارژ کارتریج با مایع جوهر انجام می شود و در کارتریج های لیزری شارژ کارتریج با پودر تونر انجام می پذیرد که صرفا با پر کردن مجدد کارتریج نمی تواند نتیجه مطلوب کسب شود و شاید نیاز به تعویض قطعاتی هم باشد که این کار نیاز به تجربه و تخصص ویژه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک شارژ کارتریج چیست کلیک نمایید.

شارژ کارتریج لیزری رنگی با کارتریج لیزری سیاه و سفید چه فرقی می کند؟

در شارژکارتریج لیزری سیاه و سفید یک کارتریج وجود دارد و فقط  پودرسیاه رنگ استفاده می شود ولی در کارتریج لیزری رنگی چهار کارتریج با رنگهای زرد، آبی، قرمز و مشکی وجود دارد که برای شارژ آنها باید رنگ مخصوص به کارتریج داخل آن پر شود. شارژ کارتریج های لیزری رنگی نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد و نسبت به کارتریج های لیزری سیاه و سفید از ظرافت بیشتری برخوردار هستند و اگر بعد از باز شدن اتصالات کارتریج و شارژ شدن، هر یک از قطعات به درستی در جای خود قرار نگیرند قطعا در چاپ نهایی می تواند تاثیرگذار باشد و کیفیت مطلوب را به کاربر چاپگر ارائه نمی کند.

برای اطلاعات بیشتر به روی لینک شارژ کارتریج لیزری کلیک نمایید.

نکته: برای شارژ کارتریج حتما از افراد متخصص و با تجربه کمک بگیرید چرا که اگر شارژ کارتریج شما به درستی انجام نشود، نه تنها در کاهش هزینه های شما نمی تواند کمک کند بلکه با آسیب دیدن چاپگر شما می تواند خسارت و هزینه بالاتر ازخرید کارتریج نو را به چاپگر شما وارد نماید.

کارتریج های لیزری رنگی دارای ارزش بالایی می باشند پس برای شارژ کارتریج به شرکتهای معتبر مراجعه کنید تا در صورتی که به مشکلی برخورد کردید بتوانید از خدمات آن شرکت استفاده نمایید.

در پایان یکی از شرکتهای معتبر که خدمات ویژه شارژ و تعمیرات انواع کارتریج با جدیدترین تکنولوژی را ارائه می دهد را به شما همراهان گرامی معرفی می کنیم تا در صورت لزوم برای شارژ کارتریج لیزری به این شرکت مراجعه نمایید:

شرکت پردیس چاپگر باران (سهامی خاص)

آدرس: تهران-خیابان ایرانشهر شمالی نبش خیابان اراک پلاک ۱۵۸ واحد ۱و۲

تلفن دفتر مرکزی: ۰۲۱۸۸۳۲۲۱۲۰  - ۰۲۱۸۸۳۴۱۹۱۹

آدرس وب سایت: www.parchaba.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha