• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99111511306
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

۲۸ پروژه در شهرستان لردگان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست فرمانداری لردگان گفت: در دهه فجر امسال، ۲۵ پروژه در شهرستان لردگان به بهره‌برداری و ۳ پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد.

سعید صالحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای ۲۵ پروژه قابل افتتاح در شهرستان لردگان، ۲۹ میلیارد و ۵۶۷ میلیون تومان بوده است که این پروژه‌ها توسط ۱۱ دستگاه اجرایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۱۱ نفر فراهم خواهد شد، افزود: لگه‌گیری و روکش آسفالت شهرکرد- بروجن- لردگان، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر، احداث آب‌نما و میل و کانیو و دیوار حائل در روستاهای برآفتاب میلاس، مدرسه روستای دهنو میلاس، توسعه شبکه فشارضعیف و تاسیس برق متقاضیان، راه‌اندازی دو سایت جدید  و گازرسانی به هفت روستای شوار، ده‌بارز، دهنو بارز، میانجوه، دره‌اشگفت، نصیرآباد بارز و حاتم‌آباد از جمله شاخص‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح است.

صالحی در ادامه از کلنگ‌زنی سه پروژه عمرانی در شهرستان لردگان توسط سه دستگاه اجرایی خبر داد و گفت: اعتبار موردنیاز برای این پروژه‌ها دو میلیارد و ۷۰ میلیون تومان است که پروژه تامین آب آشامیدنی روستای ابواسحاق، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار و احداث چهار واحد مسکن مددجویی در شهرستان لردگان آماده کلنگ‌زنی است.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای بی‌شماری در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و فن‌آوری، نظامی و امنیت نصیب جمهوری اسلامی شده است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه سیاسی نظام مردم‌سالاری بود که به یمن پیروزی انقلاب اسلامی نصیب کشور و مردم شد.

سرپرست فرمانداری لردگان افزایش بینش سیاسی مردم، آگاهی و استفاده از ابزارهای گوناگون، آزادی و مشارکت سیاسی در عرصه تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت کشور، توسعه و عمران در زمینه محصولات کشورزی، صنعت، بهداشت و درمان، نفی مظاهر فرهنگ غرب و ارتقای جایگاه زن در جامعه و خانواده، ایجاد روحیه خودباوری و خوداتکایی در جامعه را از جمله دستاوردهای شاخص انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ استقلال‌خواهی و استکبارستیزی، پیشرفت در عرصه آموزش و پژوهش، کسب رتبه‌های برتر در تولید علم، تامین منافع ملی و رسیدن به خودکفایی در تجهیزات نظامی از دیگر شاخص‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha