• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99111511353
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر سینما انقلاب اردبیل خبرداد؛

اکران 16 فیلم فجر در سینما انقلاب اردبیل

اکران 16 فیلم فجر در سینما انقلاب اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیر سینما انقلاب اردبیل گفت: 16 فیلم منتخب سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینما انقلاب اردبیل اکران می‌شود.

بهنام شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با پخش فیلم منصور از ساعت 15 در سینما انقلاب اردبیل آغاز خواهد شد تا علاقمندان این فیلم را که به کارگردانی سیاوش سرمدی تولید شده است، در پرده سینما تماشا کنند.

وی خاطرنشان کرد: فیلم خط فرضی از فردا ساعت 18 روی پرده سینما انقلاب می‌رود که کارگردان آن فرنوش صمدی است.

مدیر سینما انقلاب اردبیل با بیان اینکه تکرار فیلم‌ها در دو سئانس و در ساعات 15 و 18 انجام می‌شود، گفت: پنجشنبه 16 بهمن دو فیلم گیجگاه اثر عادل تبریزی و تی‌تی آیدا پناهنده روی پرده سینما انقلاب خواهد رفت.

شهبازی ادامه داد: روز جمعه 17 بهمن ماه دو فیلم زاوالا به کارگردانی ارسلان امیری و شیشلیگ به کارگردانی محمدحسین مهدویان اکران خواهد شد.

وی افزود: روز شنبه فیلم روشن به کارگردانی سیدروح‌الله حجازی و فیلم روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ، یکشنبه 19 بهمن فیلم تک تیرانداز اثر علی غفاری و مصلحت به کارگردانی حسین دارابی برای علاقمندان اکران خواهد شد.

مدیر سینما انقلاب اردبیل خاطرنشان کرد: دوشنبه 20 بهمن و از ساعت 15 عصر فیلم مامان به کارگردانی آرش انیسی و ابلق به کارگردانی نرگس آبیار در سینما انقلاب اردبیل به روی پرده خواهد رفت.

شهبازی گفت: 21 بهمن فیلم یدو به کارگردانی مهدی جعفری و از ساعت 18 نیز فیلم رمانتیسم عماد و طوبی به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و 22 بهمن نیز فیلم بی‌همه چیز به کارگردانی محسن قرایی و ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی به روی صحنه خواهد رفت.

وی اظهار کرد: سینما انقلاب اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و در هر سئانس با ظرفیت محدود 30 درصد آماده ارائه خدمات به علاقمندان هنر هفتم است و شهروندان می‌توانند خرید بلیط را نیز به صورت آنلاین انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha