• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99111511409
  • منبع : رادیو

مشغله کاری مصطفی سبب نمی‌شد روز مادر را فراموش کند

مشغله کاری مصطفی سبب نمی‌شد روز مادر را فراموش کند

مادر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: مصطفی هیچوقت مشغله کاری را بهانه دیر تبریک گفتن و یا فراموش کردن نمی‌گذاشت بلکه هر کاری را سر وقت خود انجام می‌داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو انقلاب، صدیقه سالاریان مادر شهید مصطفی احمدی روشن در برنامه «طلوع فجر» اظهار کرد: مشغله کاری مصطفی خیلی زیاد بود و فرصت کمی داشت اما هر کاری را در سر جای خود انجام می‌داد و هر صبح اولین کاری که روز مادر انجام می‌داد تبریک بود حتی اگر من یا خودش تهران نبودم ولو شده چند دقیقه تلفنی، هیچوقت مشغله کاری را بهانه دیر تبریک گفتن و یا فراموش کردن نمی‌گذاشت بلکه هر کاری را در سر وقت خود انجام می‌داد.

وی افزود: مصطفی بسیار مهربان و باعاطفه بود، بیشتر از محبتی که از اطرافیان می‌دید به آن‌ها محبت می‌کرد.

مادر شهید احمدی روشن بیان کرد: انقلاب اسلامی از روز نخست مورد تحریم‌های ظالمانه قرار دارد اما خوشبختانه امروز پس از گذشت ۴۲ سال شاهد پیشرفت‌های چشمگیر کشور هستیم، این پیشرفت‌ها به علت همین تحریم‌های ظالمانه بوده چرا که فرصت‌ها در دل تحریم‌ها است.

سالاریان اظهار کرد: جوانان باید تلاش کنند در هر پست و مقامی که هستند گام‌هایی جهت پیشرفت کشوربردازند. الآن اگر واکسن کرونا تولید کرده‌ایم به همت همین جوانان و توان داخلی بوده است که چه بسا اگر به امید کشورهای خارجی بودیم هرگز واکسنی به دست ما نمی‌رسید اما به همت جوانان ایرانی این واکسن توسط متختصان داخلی ساخته شده است.

****

پیش از انقلاب اسلامی هیچ نیروگاه تجدیدپذیر نداشتیم/ اشتغال 65 هزار نفر در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر

محمد ساتکین معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) نیز در این برنامه گفت: پیش از انقلاب در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر کار چندانی انجام نشده و هیچ نیروگاهی از این نوع در کشور نداشتیم.

وی  اظهار کرد: پیش از انقلاب در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر کار چندانی انجام نشده و هیچ نیروگاهی از این نوع در کشور نداشتیم در حالی که پس از انقلاب قدم‌های موثری در این زمینه برداشته شده است.

وی افزود: امروز بیش از ۸۶۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر، عمدتاً در نیروگاه خورشیدی و بادی در کشور نصب شده است و تا پایان امسال نیز در نظر داریم ۱۲۰ مگاوات دیگر نیز به مجموع ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر اضافه کنیم.

ساتکین بیان کرد: ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه انرژی تجدید پذیر انجام شده است که بیشتر در مناطق محروم می‌باشند. و مشاغل بسیاری ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان ساتبا اظهار کرد: سالیانه بیش از ۶۵ هزار نفر در این کسب‌وکار وارد و سبب اشتغال می‌شود؛ ساخت صنایع داخلی از اموری است که در سال‌های اخیر به آن توجه ویژه‌ای شده است‌؛ ۱۶۰ شرکت تا امروز در این زمینه در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha