• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99111511661
  • خبرنگار : 71552

سرپرست فرازبام: روحیه تیم ضعیف بود/ آزادمنجیری: بسیاری از تیم‌ها در سطح لیگ هندبال نیستند

سرپرست فرازبام: روحیه تیم ضعیف بود/ آزادمنجیری: بسیاری از تیم‌ها در سطح لیگ هندبال نیستند

سرپرست تیم هندبال فرازبام گفت: بازیکنان تیم نا نتوانستند جای مهرداد صمصامی کاپیتان تیم را پر کنند و بازی را واگذار کردیم.

به گزارش ایسنا، مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان در گروه M از امروز (چهارشنبه) آغاز شد. تیم شهید شاملی کازرون توانست در این روز مقابل تیم فرازبام خائیز دهدشت با نتیجه ۳۴ بر ۲۴ به برتری برسد.

مسئولان تیم فرازبام خائیز دهدشت به دلیل اعتراض به رای کمیته انضباطی از کناره‌گیری از این رقابت‌ها صحبت کرده بودند اما بعد به اصرار مسئولان شهرشان در رقابت‌ها حاضر شدند.

در دیدار اول این روز نیز تیم صدرنشین مس کرمان به مصاف تیم پاس ناجا رفت و توانست با حساب ۳۴ بر ۲۳ از سد پاس ناجا بگذرد.

چهار تیم برتر هر گروه از دور اول این مسابقات به دور دوم صعود کردند و در گروه M با یکدیگر رقابت می‌کنند.

امروز دو دیدار دیگر میان پرسپولیس بهبهان و فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان و زغال سنگ طبس انجام خواهد شد.

مهدی آزاد منجیری سرمربی تیم شهید شاملی کازرون پس از برد تیمش برابر فراز بام دهدشت گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که یک بازی تمرین شده و خوبی را به نمایش گذاشتند. آن‌ها انفرادی بازی نکردند و نتیجه‌اش را هم گرفتند. امروز بازیکنانم کارایی ۹۰ درصدی داشتند. هم در دفاع و هم در حمله خوب بودیم و کادر فنی از تک تک بچه ها راضی است.

وی افزود: چهار بازی سخت پیش رو داریم. جمعه باید با مصاف زغال سنگ طبس برویم. البته همه بازی‌ها سخت چه مقابل طبس یا فولاد سخت است. ان‌شاءالله ریکاوری شویم و بعد به بازی طبس فکر می‌کنیم. بسیاری از تیم‌ها در سطح لیگ برتر نیستند و احساس می‌کنم تنها چند تیم در حد اسم لیگ برتر هستند.

کرم پرماه سرپرست تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت بعد از این شکست به ایسنا گفت: بازی را باختیم. روحیه تیم ما ضعیف بود چون کاپیتان تیم ما محروم شد. تیم مقابل هم در نیم فصل دو بازیکن خوب جذب و تیم را تقویت کرده بود. توپهای ما هم گل نشد چون ستاره زمین دروازه بان تیم شاملی بود. همه تک به تک ها را گرفت. گلر و دو بازیکن جذب شده خیلی خوب کار کرده بودند. بازیکنان ما هم که چون مهرداد صمصامی محروم شده بود از نظر روحی صعیف بودند و این‌ها سبب باخت ما شد. نتوانستند جای صمصامی را پر کنند. تیم ما در حمله ضعیف کار کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha