• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۸:۱۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99111511732
  • منبع : نمایندگی کردستان

نوبخت:

۲۶پروژه با ۲۳۰۰میلیارد تومان در کردستان افتتاح می شود

۲۶پروژه با ۲۳۰۰میلیارد تومان در کردستان افتتاح می شود

ایسنا/کردستان رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های مسکن محرومین کاری بسیار پسندیده است اعلام کرد که شناسایی ۲۶ پروژه که امکان بهره‌برداری آن‌ها تا پایان خدمت دولت ۱۲ ممکن است سفر ما شکل گرفته است.

محمد باقر نوبخت بعد از ظهر امروز  چهارشنبه ۱۴بهمن ماه) در مراسم افتتاح یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکن محرومین و یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده در جریان سیل سال ۹۷ اظهار کرد که سفر به کردستان و حضور در جمع مردم شریف و فهیم کردستان در ایام‌ مبارکه دهه فجر سعادتی برای ما است.

وی افزود که این سفر برای تکمیل برنامه‌ها توسعه و پیشرفت استان کردستان درنظر گرفته شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: سفر ما با هدف شناسایی ۲۶ پروژه که امکان بهره‌برداری آن‌ها تا پایان خدمت دولت دوازدهم با ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار امکان پذیراست صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم ارزش بیشتری از خدمات ما دارند عنوان کرد که طرح اتصال کردستان به شبکه راه‌آهن سراسری کشور از مهمترین طرح‌های استان بوده و پیش از اتمام دولت دوازدهم با نمایندگان کردستان با قطار به استان سفر خواهیم کرد.

وی ادامه داد که به یاری خدا با اتصال چابهار به زاهدان این شهر نیز به شبکه سراسری راه آهن متصل خواهد شد.

نوبخت با بیان اینکه این پروژه‌ها می‌تواند منجر به پیشرفت کردستان شود، گفت: تقدیم کردن یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکن به محرومین کاری بسیار پسندیده بوده که با همکاری بانک‌ها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی انجام شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد که انقلاب اسلامی اجرای اینگونه طرح‌ها را توصیه کرده و روح بنیان گذار انقلاب با انجام اینکارها خوشنود است.

وی در پایان یادآور شد: به صورت همزمان یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکن تخریب شده در سیل سال ۹۸ نیز در امروز تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha