• پنجشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99111612100
  • خبرنگار : 50084

گردهمایی مسئولین هیات‌های ورزش همگانی در مشهد

گردهمایی مسئولین هیات‌های ورزش همگانی در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی گردهمایی مسئولین هیات‌های ورزش همگانی کشور با حضور رییس فدراسیون ورزش های همگانی ایران به میزبانی مشهد برگزار شد.

صبح امروز ۱۶ بهمن ماه به میزبانی شهر مشهد گردهمایی رؤسای هیأت‌های ورزش همگانی استان‌های کشور با حضور مسئولین فدراسیون از ‌جمله افشین ملایی، رئیس فدراسیون و رضا آذریان، ریاست هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی برگزار شد.

در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و میزبانی هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی، برنامه‌ها و اهداف فدراسیون ورزش‌های همگانی مورد بحث و همفکری قرار گرفت.

در ادامه سفر سه روزه رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی به همراه سایر مسئولین کمیته‌ها و بخش‌های مختلف این فدراسیون به مشهد مجمع سالیانه هیأت ورزش‌های همگانی استان برگزار خواهد شد.

ملایی: سال آینده تحول بزرگی ‌در ورزش همگانی رقم می خورد

افشین ملایی در این گردهمایی اظهار کرد: از تمام رؤسا و هیأت‌های استانی می‌خواهم نقش خود در سلامت و شادابی جامعه را دست کم نگیرند و با تمام توان برای رشد و توسعه ورزش‌های همگانی در سطح کشور تلاش کنند.

وی افزود: هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی به عنوان مجموعه‌ای توانمند تحت هدایت امیر آذریان ریاست این هیأت در مسیر خوبی قرار گرفته و امروز در میزبانی از این گردهمایی برای بررسی اهداف فدراسیون در سال آینده اقدامات شایسته و قابل تقدیری را به ثبت رسانده است.

ملایی ادامه داد: ورزش همگانی‌ اهداف جدیدی را برای خود ترسیم کرده و مجموعه فدراسیون و هیأت‌های استان نقش کلیدی و تاثیرگذاری در سلامت جامعه پیدا کرده‌اند. فدراسیون با فعالسازی کمیته‌ها و سازمان‌های مختلف در تلاش است تا به صورت تخصصی و تاثیرگذار ضمن توسعه فعالیت‌های جسمانی اهمیت ورزش همگانی را برای جامعه منعکس کند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی خاطرنشان کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی با هیأت‌های استانی زیر مجموعه خود به ساختاری توانمند و مجموعه‌ای با ظرفیت‌های مختلف تبدیل شده که در سال ۱۴۰۰ قطعا برنامه‌هایی که توسط این‌مجموعه اجرایی خواهد شد این ادعا را ثابت‌می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha