• پنجشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۸:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99111612315
  • خبرنگار : 50355

با حضور استاندار خراسان رضوی صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۲۲ روستا/ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۴ روستای نیشابور

بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۲۲ روستا/ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۴ روستای نیشابور
عکس دریافتی است

ایسنا/خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی، پروژه‌های گازرسانی به ۲۲ روستای شهرستان نیشابور به بهره‌برداری رسید همچنین عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان نیشابور نیز آغاز شد.

محمد صادق معتمدیان در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۲۲ روستای شهرستان نیشابور که به نمایندگی در روستای برزنون این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه شاهد توسعه‌یافتگی روستاها هستیم، اظهار کرد: خراسان رضوی در آستانه برگزاری جشن پایان گازرسانی به تمام مناطق استان است که این امر نشان از همت و عزم خدمت‌گذاران مردم در دولت و واحدهای خدمت‌رسان بوده و در این راستا امیدواریم تا سال آینده عملیات گازرسانی به تمام استان را به اتمام برسانیم.

بر اساس گزارش اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی پروژه‌های گازرسانی به ۲۲ روستای شهرستان نیشابور با اعتبار ۲۲۹ میلیارد ریالی اجرا شده است.

همچنین محمدصادق معتمدیان پس از این مراسم در جمع مردم روستای برزنون حضور یافت و از نزدیک با مردم محلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه بعد از استماع مشکلات روستا از زبان مردم محلی، در حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی بر رفع مشکلات مورد نظر تاکید و دستورات مقتضی را به این منظور صادر کرد.

همچنین در جریان سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان نیشابور، عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان نیشابور آغاز شد.

معتمدیان با حضور در محل آغاز عملیات اجرایی این پروژه در " روستای دامنجان"، اظهار کرد: تثبیت جمعیت روستایی از اولویت‌های نظام و دولت است، در این راستا با احداث زیرساخت‌ها برای نگهداشت جمعیت روستاها شاهد بازگشت و مهاجرت معکوس به روستا در برخی از مناطق کشور و استان هستیم.

گفتنی است، پروژه گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان نیشابور با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد و با اجرای این پروژه تعداد ۲ هزار و ۵۱۵ خانوار از گاز بهره‌مند خواهند شد..

بهره‌برداری از معدن سنگ شترسنگ سرولایت شهرستان نیشابور

بهره‌برداری از معدن سنگ شترسنگ سرولایت شهرستان نیشابور از برنامه‌های دیگر سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان نیشابور بود.

محمدصادق معتمدیان در مراسم بهره‌برداری از معدن سنگ شترسنگ سرولایت شهرستان نیشابور اظهار کرد: معادن یکی از پیشران‌های توسعه اقتصادی خراسان رضوی هستند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۶۰ نوع مواد معدنی در این استان وجود دارد، افزود: به عنوان دولت از سرمایه گذاری حمایت می‌کنیم و در این راستا تسهیل کردن شرایط سرمایه‌گذاری از اولویت‌های ما محسوب می شود.

معدن سنگ شترسنگ سرولایت شهرستان نیشابور با سرمایه‌گذاری ۱۷۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی امروز به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی همچنین در جران سفر خود به شهرستان نیشابور، در جمع مردم روستای دامنجان، روستای شترسنگ، شهر بار و شهر چکنه حضور یافت و از نزدیک با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد. وی بعد از استماع مشکلات روستاها و شهرهای مذکور از زبان مردم محلی و اهالی شهر ، در حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی بر رفع مشکلات مورد نظر تاکید کرد و دستورات لازم را به این منظور صادر کرد.

وی همچنین از پروژه مرکز سلامت شبانه‌ روزی شهر چکنه بازدید و دستورات لازم را برای تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ صادر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha