• جمعه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99111712537
  • خبرنگار : 71533

صدراعظم نوری: پرچم فعالیت سیاسی زنان اصلاح‌طلب را بالا نگاه داشتیم

صدراعظم نوری: پرچم فعالیت سیاسی زنان اصلاح‌طلب را بالا نگاه داشتیم

دبیر مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: در کنگره امروز سازوکار انتخاب شورای مرکزی جدید را خواهیم داشت که از ۱۹ نفر کاندیدا رأی‌گیری و ۱۱ نفر عضو اصلی و چهار نفر عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

به گزارش ایسنا، زهرا صدراعظم نوری در دومین کنگره مجمع زنان اصلاح طلب که صبح امروز به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: ما اولین کنگره را در سال ۹۶ برگزار کردیم و طی سال‌های ۹۶ تا ۹۹ فعالیت‌های بسیاری داشتیم و از آنجایی که ما باید دستورالعمل‌های وزارت کشور و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب را اجرا کنیم، از اوایل امسال در جلسات شورای مرکزی گفت‌وگوهایی را در خصوص برگزاری دومین کنگره داشتیم و توسط شورای مرکزی کمیته‌ای به عنوان کمیته برگزارکننده کنگره انتخاب شد که باید همه جوانب و مسائل را مورد بررسی قرار می‌داد.

وی افزود: کمیته درخصوص فعالیت استان‌ها برنامه‌ریزی کرد و با استان‌ها ارتباط برقرار و از آنها درخواست شد که حضور فعال داشته باشند و نمایندگان خود را برای حضور در کنگره معرفی کنند.

صدراعظم نوری با بیان اینکه ما تاکنون جلسات متعددی برگزار کردیم، گفت: طبق اساسنامه و ضوابط وزارت کشور، امروز سازوکار انتخاب شورای مرکزی جدید را خواهیم داشت که از ۱۹ نفر کاندیدا رأی‌گیری خواهد شد و ۱۱ نفر عضو اصلی و ۴ نفر عضو علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

دبیر مجمع زنان اصلاح طلب گفت: با تلاش‌های دوستان در شورای مرکزی و نمایندگان مجمع در استان‌ها، اکثریت استان‌ها حضور فعال داشتند و اعلام آمادگی کردند.

وی یادآور شد: فرصت مناسبی فراهم شد که ما بتوانیم برخلاف همه محدودیت‌ها، مشکلات، موانع و مسائلی که وجود دارد، پرچم تلاش و فعالیت زنان اصلاح طلب را همواره بالا نگاه داریم و تلاش کنیم تا زنان ما از جایگاه مناسب برخوردار شوند و در جهت تقویت، تحکیم و ارتقای این جایگاه تلاش وافری داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha