• جمعه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99111712755
  • خبرنگار : 71649

کرچیچ: اگر آن پنالتی گرفته می‌شد سرنوشت بازی تغییر می‌کرد/ به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم

کرچیچ: اگر آن پنالتی گرفته می‌شد سرنوشت بازی تغییر می‌کرد/ به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم

مربی ذوب‌آهن گفت: امروز تلاش‌مان را کردیم اما به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم و امیدوارم بتوانیم مشکلات‌مان را حل کنیم و در قسمت حمله هم بهتر از این کار کنیم.

به گزارش ایسنا، میلیچ کرچیچ پس شکست ذوب‌آهن مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: سپاهانی‌ها خیلی خوب بازی کردند. ما بازی را خیلی بد شروع کردیم و به دلیل این‌که تحت فشار بودیم نتوانستیم مالکیت توپ را داشته باشیم و پاس‌های زیادی را در ده دقیقه اول بازی از دست می‌دادیم. سپاهان بازی را خوب کنترل کرد و گل اول را در همان ده دقیقه به ثمر رساند و باز هم در ادامه بازی کمی در انتقال توپ مشکل داشتیم که تلاش کردیم آن را حل کنیم اما این مشکل باقی ماند.

او ادامه داد: بعد از ده دقیقه ابتدایی تلاش کردیم بازی خودمان را انجام دهیم و از آن موقع توانستیم نیمه اول را خیلی خوب کنترل کنیم و شانس‌هایی هم داشتیم. قبلا هم گفتم دوست نداریم به داوری اشاره کنیم اما بعد از بازی فیلم بازی را دیدم و متوجه شدم یک پنالتی خیلی واضح برای ما گرفته نشد. یقین داریم اگر آن پنالتی گرفته می‌شد سرنوشت بازی تغییر می‌کرد اما به هر حال در همان نیمه اول هم شانس‌هایی را برای گلزنی داشتیم.

مربی ذوب‌آهن اضافه کرد: بازیکنان در بین دو نیمه باید به چیزهایی که ما می‌خواستیم احترام می‌گذاشتند و آن چیزی را که می‌خواستیم انجام می‌دادند و باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم. می‌دانیم برای این نتیجه تماشاگران و بازیکنان‌مان تحت فشار قرار گرفته‌اند اما تلاش می‌کنیم که این را رفع کنیم و برای بازی آینده کیفیت بهتری داشته باشیم. امروز تلاش‌مان را کردیم اما به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم و امیدوارم بتوانیم مشکلات‌مان را حل کنیم و در قسمت حمله هم بهتر از این کار کنیم.

او با بیان این‌که به سپاهان برای این پیروزی تبریک می‌گویم، گفت: به هر حال از این بازی باید درس بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha