• شنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99111813373
  • منبع : باشگاه پرسپولیس

ترابی به پرسپولیس برگشت

ترابی به پرسپولیس برگشت

مهدی ترابی که در تعطیلات پیش فصل به یکباره قراردادش را یک طرفه با پرسپولیس فسخ کرده و راهی العربی قطر شده بود، دوباره به پرسپولیس بازگشت.

به گزارش ایسنا، مهدی ترابی پس از عقد قرارداد جدید با پرسپولیس، در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: قبل از هر چیز ابتدا باید درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز را به خانواده‌های آن‌ها، اهالی فوتبال و هواداران تسلیت بگویم. همانطور که پیش از این به مسئولان باشگاه گفته و قول داده بودم، در ایران، پیراهن هیچ تیمی غیر از پرسپولیس را به تن نخواهم کرد.

وی ادامه داد: از این که به پرسپولیس بر می‌گردم، خوشحال هستم و افتخار می‌کنم که بار دیگر در خدمت پرسپولیس خواهم بود و مطمئن هستم باز هم در کنار هم خاطرات بسیار خوبی را رقم خواهیم زد.

بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: آنچه اکنون اهمیت دارد، این است که پرسپولیس خیز خود برای بازگشت به صدر جدول را برداشته است و همه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم و کسب پنجمین قهرمانی پیاپی به عنوان یک اولویت محقق شود.

ترابی تصریح کرد: این قهرمانی را جدا از آن که پرسپولیس شایسته آن است، به خاطر این دو عزیزی که از دست دادیم و برای این که هواداران بعد از این اندوه، خوشحال شوند، می‌خواهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۸ ۱۴:۴۷

ممنون آقای ترابی. هواداران پرسپولیس ناشکری نکنید همین که آقای ترابی مارو به یاد داشت بسه❤😘😘♥️🌹🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۸ ۱۴:۵۵

ممنون اقای ترابی دوست دارم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۸ ۱۵:۰۲

ممنون آقای ترابی به امید خدا با پرسپولیس و البته آل کثیر هم برید به صدر جدول با سپاس♡♡😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤پرسپولیس سرور استقلال است.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۸ ۱۵:۲۳

خداروشکر. خیلی خوش حال شدم... خوش اومدی آقای ترابی به خونت❤️🙏

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۸ ۱۵:۴۵

ممنون آقای ترابی انشاالله پرسپولیس قویتر میشود

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۸ ۲۱:۰۵

لشگر سرخ با نقش گل و قلب چه عطر افشانی میکنن برای ترابی؟ این آقا همونی هست که دم فینال آسیا تیم رو تنها گذاشت و رفت دنبال دلار عربی! حالا چی شده؟ این لشگر دیگه غیرت و وفاداری رو یدفعه فراموش کرد؟؟ الان برای ایشون هورا بکشیم!؟

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۹ ۰۱:۳۳

آقای ترابی عزیز به خانه‌ات خوش آمدی.....ان‌شالله قهرمانی پنجم‌مون رو هم آخر فصل جشن می‌گیریم.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۱۲:۱۵

ممنون اقای ترابی من از زمانی که شنیدم شما به پرسپولیس برگشتید خیلی خوشحالم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۹ ۰۸:۱۱

دمتون گرم مهدی جان؟😘😘😘

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۹ ۱۰:۴۶

آقای ترابی ممنون ممنون ممنون خیلی با معرفتی تو این اعضای پرسپولیس تو امید مایی مهدی ترابی برو به عربستان نشون بده تو آسیا همه بازیکنانمان را از دست دادیم برو هی گل بزن عربستانی ها می فهمند که پرسپولیس وابسته به بازیکن نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۹ ۲۳:۱۸

ترابی دوست دارم امسال هم به امید خدا قهرمان پرسپولیس

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۰ ۱۲:۱۸

من از شما تشکر می کنم که به تیم پرسپلیس بازگشتید و دل تنگ برای شوت تون از پشت 18

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۵۶

عالی هست