• شنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99111813434
  • خبرنگار : 50210

در طول دهه فجر انجام می‌شود:

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۴۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شازند

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۴۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شازند

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در طول دهه مبارک فجر ۱۴۰ پروژه اقتصادی و عمرانی با ظرفیت اشتغالی بالغ بر ۵۰۰ شغل مستقیم در شازند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

سید علی آقازاده هجدهم بهمن ماه در هفتمین روز از دهه فجر و در حاشیه سفر به شهرستان شازند در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز چند طرح مدیریت شهری در شازند افتتاح شد که شامل آغاز عملیات اجرایی یک کتابخانه، افتتاح تصفیه خانه کشتارگاه دام شهرستان، افتتاح هنرستان ۲۴ کلاسه با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان می‌شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه تصفیه خانه پالایشگاه امام خمینی)ره) شازند گفت: به کمک این تصفیه خانه که ۳.۵ میلیارد مترمکعب آب را مجددا به چرخه مصرف بازمی‌گرداند می‌توان صرفه جویی خوبی در استفاده از منابع آبی از جمله در حوزه ذخایر سد کمال صالح داشته باشیم.

استاندار مرکزی اعتبار کلی این پروژه را ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بخشی از منابع این پروژه به مبلغ ۶.۵ میلیون یورو، اعتبار ارزی است و علاوه بر این پروژه، ۱۲ بازوی بارگیری و مرکز پایش تصفیه آب نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی کل پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان شازند در دهه فجر ۱۳۹۹ بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان است و گفت: ۱۴۰ پروژه در شهرستان بهره برداری می‌شود و حدود ۵۰۰ شغل مستقیم و ۵۰۰ شغل غیرمستقیم را رقم می‌زند که با توجه به تعداد جوانان جویای کار در شازند، این پروژه‌ها می‌تواند فرصت شغلی مناسبی را در این منطقه به همراه داشته باشد.

آقازاده در خصوص پروژه برق‌رسانی افتتاح شده در شهرستان اظهار کرد: امروز بهره‌برداری از ۱۲۴ کیلومتر خط کابلی آغاز شد و در واقع ۱۰ روستا در شهرستان شازند از این پروژه منتفع خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha