• شنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 99111813564
  • خبرنگار : 71214

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد

اخطار به "ماهان" درخصوص تخلف پرواز پرحاشیه کرمان-تهران +فیلم

اخطار به "ماهان" درخصوص تخلف پرواز پرحاشیه کرمان-تهران +فیلم

شب گذشته مسافران پرواز کرمان-تهران هواپیمایی ماهان نسبت به رعایت نشدن فاصله‌گذاری اجتماعی و پر شدن ۱۰۰ درصد ظرفیت هواپیما، اعتراض کردند و رییس سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار به این شرکت هواپیمایی و برخورد با این تخلف آشکار خبر داد.

به گزارش ایسنا، از ابتدای آبان ماه مقرر شد تا در پروازهای داخلی محدودیت ظرفیت ۶۰ درصد رعایت شود تا از شیوع هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی جلوگیری شود اما در این ایام برخی از شرکت‌های هواپیمایی در رعایت کردن این پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا بی توجهی و تخلف کردند که البته در بازه های زمانی مختلف با آن‌ها برخورد لازم صورت گرفت.

اما شب گذشته شرکت هواپیمایی ماهان بدون در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا و بدون اطلاع رسانی به مسافران اقدام به پر کردن ۱۰۰ درصدی پرواز کرمان-تهران خود کرد که نهایتا حواشی بسیاری برایش داشت و مسافران این پرواز به شدت نسبت به بروز این تخلف اعتراض کردند و خواستار پیاده شدن از هواپیما شدند.

تورج دهقانی زنگنه –رییس سازمان هواپیمایی کشوری –در این باره به ایسنا گفت: مسلما رعایت نشدن این پروتکل‌ها تخلف آشکاری است که با آن برخورد خواهد شد و در این رابطه اخطار لازم به ماهان داده شده است.

وی با بیان اینکه این اتفاق به دلیل مشکل پیدا کردن یکی دیگر از هواپیماهای مسافری ماهان رخ داده است، افزود: شرکت هواپیمایی ماهان نیز مسئولان استان کرمان خود را احضار کرده‌اند تا توضیحات لازم را در این ارتباط ارائه بدهند و این ایرلاین باید پاسخگو این وضعیت باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۸ ۲۰:۰۸

متاسفانه شرکت های هواپیمایی اصلا رعایت نمیکنند و اصلا پاسخگوی اعتراضات نیستند و هر کاری میخواهند میکنند

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۸ ۲۰:۲۶

جلوی پرواز ماهان باید یک سال قبل گرفته میشد با وجودیکه میدانست چینی ها ناقل کرونا هستن نه تنها پرواز ایران به این کشور را متوقف نکرد بلکه چینی ها را از چین به ایران و به کشورهای دیگر منتقل میکرد و کل دنیا رو آلوده کرد

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۸ ۲۳:۳۶

بمونید تا پاسخ بدن😄

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۹ ۰۰:۵۹

یک نظر وجود داره که هواپیمای ماهان با گذاشتن پرواز بین ایران و چین خودش وارد کننده کرونا بوده .بدترین هواپیمایی کشور با فاصله بسیار زیاد شده

avatar

باسلام وعرض ادب پس از سالها کاردرایران ایر وپیگیری مطالبات قانونی توسط معاونت .... ایران ایر موردتهدید وبازخواست قرارگرفته وسپس بارساندن اخبارکذب به ریاست ومدیریت واحد ازکارم تعلیق گشته ام. این مورد رادرکدام مرجع وکدام مسول جوابگوی بنده میشوند که مراجعه نمایم؟

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۹ ۱۱:۵۱

در کشور ما هیچ چیزی درست مدیریت نمیشه اگر درست مدیریت میشد کسی اجازه نمیداد با جون مردم اینجوری بازی بشه مثلا میان یه شهر رو قرنطینه میکنن تا رنگش میشه زرد سریع قرنطینه برداشته میشه دوباره از زرد میشه نارنجی و بعد قرمز بابا درست مدیریت کنین چرا جون مردم بازی میکنین با این کارهاتون خیلی از خانواده ها عزیزانشونو از دست دادن یا قرنطینه کنید اساسی تا هر شهری بشه ابی یا کلا بیخیال بشین تا همه بمیریم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۰ ۱۱:۱۶

اتفاقا ماهان تنها شرکتی است که این ۶۰ درصد مسافر پرواز رو رعایت میکرد ‌، من خودم چهار باری که در طی این مسافرتها مخصوصا کرمان سفر کرده بودم کاملا رعایت کرده بودند یعنی این هشت ردیف صندلی هواپیما فقط سه الی چهار نفر نشسته بودن