• شنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۰:۳۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99111813670
  • منبع : وزارت ورزش و جوانان

رزمایش کمک مومنانه و همت پهلوانانه جامعه ورزش بولینگ و بیلیارد

احمدی: جامعه ورزش در پویش همدلی کارنامه درخشانی دارد

احمدی: جامعه ورزش در پویش همدلی کارنامه درخشانی دارد
تصویر آرشیوی است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: جامعه ورزش رزمایش کمک مومنانه را از ابتدای شیوع ویروس کرونا آغاز کرد و در پویش همدلی کارنامه درخشانی دارد به‌طوری که تاکنون ٢٧ فدراسیون این رزمایش را با همراهی هیات‌های استانی برگزار کرده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رزمایش کمک مومنانه و همت پهلوانانه جامعه ورزش بولینگ، بیلیارد و بولس کشور با حضور احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و سردار میرجلیلی رییس بسیج ورزشکاران وزارت ورزش و جوانان، به مناسبت بزرگداشت چهل‌ودومین فجر انقلاب اسلامی و به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم با بیان این‌که جامعه ورزش در دهه فجر سال‌جاری بسیار فعال بوده است، اظهار داشت: فدراسیون‌ها، هیات‌ها، ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک و سایر نهادهای مرتبط با ورزش برنامه‌ریزی ویژه‌ای را برای گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب داشتند و افتخار می‌کنیم که جامعه ورزش در موقعیت‌های انقلابی پیشگام است.
عبدالحمید احمدی، فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی‌بر کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا را خاطرنشان و تصریح کرد: جامعه ورزش رزمایش کمک مومنانه را از ابتدای شیوع ویروس کرونا آغاز کرد و در پویش همدلی کارنامه درخشانی دارد به‌طوری که تاکنون ٢٧ فدراسیون این رزمایش را با همراهی هیات های استانی برگزار کرده‌اند.

وی ادامه داد: در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های فرهنگی گوناگونی را توسط فدراسیون‌ها و سازمان های ورزشی شاهد بودیم و باید از ظرفیت ورزشکاران، قهرمانان و فدراسیون‌ها در گرامی‌داشت مناسبت‌های انقلابی بیشتر بهره‌مند شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان، مجاهدت‌ها و رشادت‌های ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی را یادآور شد و گفت: آثار و ثمرات این انقلاب عظیم باید هرچه بیشتر به جامعه و مردم به خصوص نسل جوان معرفی شود که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آن آزادگی و استقلال و قطع وابستگی کشور از نظام سلطه است که با مجاهدت‌های مردم دلیر کشور به دست آمد.

احمدی افزود: امروز بیگانگان پس از ۴٢ سال هنوز سر سازش با نظام اسلامی را ندارند و مهم‌ترین دلیل آن، عزم و اراده‌ی عدم وابستگی ایران اسلامی است و اراده همه ارکان کشور این است که روی پای خود بایستند و برای مقدرات کشور تصمیم بگیرند.

او با ارج نهادن به همراهی و تلاش‌های جامعه ورزشی در برپایی کمک‌های مومنانه، گفت: امیدوارم با همین دیدگاه‌ها و اقدامات، جامعه ورزش را به یک فضای مسئولیت‌پذیر، اخلاق‌مدار و در خدمت مردم تبدیل کنیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در ادامه سخنانش تصریح کرد: اگر اصل خدمت صادقانه و مخلصانه که خدمت به مردم است، در ورزش جاری و ساری شود، بزرگترین خدمت انجام خواهد شد که دستاوردهای قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha