• شنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99111813676
  • خبرنگار : 50006

فرماندار:

فاز دوم پروژه کارخانه نفلین سینیت کلیبر به زودی افتتاح می‌شود

فاز دوم پروژه کارخانه نفلین سینیت کلیبر به زودی افتتاح می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار کلیبر از افتتاح فاز دوم پروژه نفلین سینیت این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

عدالت حاجی‌پور در جمع مسئولان شهرستان کلیبر، با اشاره به سند تدبیر و توسعه‌ شهرستان در سه محور گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن، گفت: در حوزه‌ی معدن، پروژه‌ی بزرگ فاز دوم توسعه‌ی نفلین سینیت با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، یکی از راه‌های موفقیت در توسعه و رشد سریع شهرستان کلیبر را همکاری و همراهی همه جانبه مردم و مسئولان ذکر کرد و افزود: از جمله مزیت‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مشروعیت مردمی و پشتیبانی مردم از نظام و ولی فقیه است.

حاجی پور در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های عظیم انقلاب در حوزه‌های مختلف، افزود: در حال حاضر به برکت نظام جمهوری اسلامی بیش از ۹۴ درصد روستاهای کلیبر از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و ۶۶ روستای این شهرستان از نعمت برق بهره مند هستند.

وی، خدمات چند ساله دولت تدبیر و امید در مناطق شهری و روستایی شهرستان کلیبر را پوشش ۹۵ درصدی شبکه تلویزیونی، افزایش ضریب ۴۹ درصدی نفوذ اینترنت، بهره مندی ۷۰ درصدی مشترکان از تلفن همراه، تجهیز و نوسازی مدارس، ساخت مراکز درمان و بهداشتی از جمله خانه‌های بهداشت، درمانگاه، کلینیک و ده‌ها پروژه عمرانی-خدماتی، گردشگری و... برشمرد.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه از اختصاص ۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی به منظور توسعه و عمران روستاها و همچنین اختصاص ۸۰ میلیارد ریال بودجه برای روستاهای فاقد دهیاری و عشایری این شهرستان خبر داد و افزود: تمام اعتبارات دولتی یاد شده در جهت عمران و آبادانی مناطق روستایی و عشایری این شهرستان هزینه شده است.

فرماندار کلیبر در ادامه با انتقاد شدید از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی و روند کند پروژه ساخت سد پیغام، افزود: با وجود اختصاص بیش از ۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه، متاسفانه تاکنون تنها ۹ میلیارد تومان از این اعتبارات محقق شده و شرکت آب منطقه‌ای استان و امور آب شهرستان باید به جد وارد این موضوع شوند، چرا که اتمام این پروژه جزو مطالبات مردم است.

وی در پایان گفت: در ایام الله دهه فجر سال‌جاری، بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و... در شهرستان کلیبر آماده بهره برداری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha