• یکشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99111914515
  • خبرنگار : 71552

برد پرگل اشتادسازه در لیگ برتر هندبال زنان/ شافعیان: به بازیکنان ذخیره فرصت بازی دادم

برد پرگل اشتادسازه در لیگ برتر هندبال زنان/ شافعیان: به بازیکنان ذخیره فرصت بازی دادم

در جریان لیگ برتر هندبال زنان تیم اشتادسازه مشهد توانست مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری برسد.

به گزارش ایسنا، در دومین روز از رقابت‌های دور دوم از مرحله دوم لیگ برتر هندبال زنان امروز (یکشنبه) اشتاد سازه توانست با نتیجه ۳۷ بر ۲۰ مقابل ذوب آهن به برتری برسد و صدرنشینی هود را در گروه N تثبیت کند.

در ادامه مصاحبه مربیان و بازیکنان هر دو تیم را می‌خوانید.

نشیمن شافعیان سرمربی اشتادسازه مشهد در پایان بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم، بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند که منجر به پیروزی امروز مقابل ذوب آهن شد. هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم تیم بیشتر به شرایط آرمانی می‌رسد. یکی از بازیکنان اصلی ما مصدوم و در این دیدار غایب بود ولی قطعا با رفع مصدومیت از این بازیکن برای دور نهایی استفاده خواهیم کرد. بازیکنان ذخیره دست کمی از بازیکنان اصلی ندارند بنابراین سعی کردم مقابل ذوب آهن بیشتر به آن‌ها بازی دهم.

دروازه بان اشتادسازه: نبض بازی در اختیار ما بود

هانیه لک دروازه بان اشتادسازه در پایان بازی با ذوب آهن گفت: از ابتدای مسابقه نبض بازی را در اختیار داشتیم و موفق به کسب پیروزی شدیم. با توجه به شناختی که از این تیم از بازی رفت به دست آورده بودیم نسبت به نقاط ضعف و قوت آنها شناخت داشتیم. در دیدار آخر با شهید شاملی کازرون مسابقه می‌دهیم و امیدواریم با برد این دیدار بعنوان صدرنشین راهی دور نهایی شویم.

کوهیان: آن‌طور که باید نتیجه نگرفتیم

پروانه کوهیان مربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست برابر اشتادسازه در رقابت‌های لیگ برتر هندبال گفت: اشتادسازه امروز بازی خیلی خوبی را ارائه کرد که اصلا قابل پیش بینی نبود و بابت برد امروز به این تیم تبریک می‌گویم.  تمامی بازیکنان امسال ذوب آهن بومی اصفهان هستند. در این مسابقات آن طور که شایسته بوده نتیجه نگرفتیم ولی با توجه به اینکه ما در رده های سنی نوجوانان و جوانان هم تیم داریم، آینده خوبی را برای ذوب آهن و هندبال اصفهان پیش بینی می‌کنم.

بازیکن ذوب آهن: هدف تیم کسب برد بود اما نشد

سهیلا هیات بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان در پایان بازی با اشتادسازه گفت: متاسفانه نتوانستیم امروز بازی خوبی را به اجرا بگذاریم. مربیان دستورالعمل‌های زیادی برای کسب نتیجه به ما داده بودند اما متاسفانه اون اتفاقاتی که می توانست در بازی برای ما رقم بخورد تا بتوانیم نتیجه بگیریم رخ نداد. تیم اشتادسازه تیم بسیار خوبی است و برای کسب قهرمانی رقابت می‌کند و هدف ما کسب برد در این بازی بود اما آن طور که باید و شاید در این امر موفق نبودیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha