• یکشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۱:۵۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99111914649
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

دشمنان تلاش می‌کنند تا پرونده درخشان انقلاب اسلامی را مخدوش نشان دهند

دشمنان تلاش می‌کنند تا پرونده درخشان انقلاب اسلامی را مخدوش نشان دهند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار کوهرنگ با تاکید بر اینکه مردم قدردان انقلاب هستند، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا پرونده درخشان انقلاب اسلامی را مخدوش نشان دهند در حالی که بر اساس آمار و ارقام مشاهده می‌کنیم پس از انقلاب اسلامی رشد عظیم و چشم‌گیری در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی به ثبت رسیده است.

مرتضی زمانپور درگفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، اتفاقات مبارکی در کشور رخ داد، اظهار کرد: نتایج این انقلاب در استان و شهرستان کوهرنگ مشهود بوده و این شهرستان هرچه دارد، به برکت انقلاب است.

وی به دستاوردهای انقلاب در شهرستان کوهرنگ اشاره و بیان کرد: بسیاری از زیرساخت‌ها مانند جاده، راه‌های ارتباطی، مراکز بهداشت و مدارس حاصل انقلاب است، چرا که کشور به‌نوعی خود را  پیدا کرد و از بند وابستگی به بیگانگان خارج شد.

فرماندار کوهرنگ با تاکید بر اینکه مردم قدردان انقلاب هستند، بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا پرونده درخشان انقلاب اسلامی را مخدوش نشان دهند در حالی که بر اساس آمار و ارقام مشاهده می‌کنیم پس از انقلاب اسلامی رشد عظیم و چشم‌گیری در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی به ثبت رسیده است.

زمانپور با بیان اینکه جوانان باید درخصوص تغییرات پس از انقلاب در کشور مطالعه کنند، تصریح کرد: باید وضعیت مناطق محروم در گذشته با شرایط کنونی مقایسه شود و لازمه آن بازگویی اتفاقات و پیشرفت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه خواسته‌های امروز جوانان به‌حق است، ادامه داد: امروز جامعه نیاز به امید، اعتماد و نشاط دارد، یکی از شرایط برای محقق شدن این مهم، سروسامان دادن به وضعیت اشتغال جوانان است و در واقع یکی از اهداف انقلاب نیز همین مسئله است.

فرماندار کوهرنگ گفت: این شهرستان یک چهارم وسعت استان و ۹۰۰ کیلومتر جاده شهری و روستایی دارد، در بحث اشتغال نیز ظرفیت‌های خوبی از جمله کشت گیاهان دارویی، دامداری، گوشت ارگانیک و گردشگری در شهرستان کوهرنگ موجود است.

زمانپور خاطرنشان کرد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید به خوبی به جامعه منتقل کنیم، چرا که پرونده انقلاب در خدمت به مردم درخشان است و این وقایع را باید عمیق‌تر بیان کرد.

وی تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی را در این شهرستان را چهار پروژه عنوان و اظهار کرد: برای این تعداد پروژه ۱۲ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

فرماندار کوهرنگ پروژه‌های آماده افتتاح در این شهرستان در زمینه‌های کشاورزی، برق، خدماتی، مسکن، آبیاری و بهسازی معابر روستایی عنوان و تصریح کرد: از پروژه‌های شاخص آماده بهره‌برداری می‌توان به برق‌رسانی به پنج روستای شهرستان و مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی بازفت اشاره کرد.

 زمانپور خاطرنشان کرد: برای پروژه‌های آماده بهره‌برداری ۱۴ میلیارد و ۹۲۳ نفر اعتبار هزینه شده و این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۲۲ نفر را فراهم کرده است.

وی به پروژه‌های شاخص کلنگ‌زنی در کوهرنگ اشاره کرد و افزود: گازرسانی و برق‌رسانی به چهار روستای این شهرستان و توسعه شبکه انتقال فیبر نوری از جمله پروژه‌های شاخص هستند.فرماندار کوهرنگ

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha