• دوشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99112015110
  • خبرنگار : 71565

بامیری: لغو تحریم ها تنها شاخص برای راستی آزمایی طرف مقابل است

بامیری: لغو تحریم ها تنها شاخص برای راستی آزمایی طرف مقابل است

نایب رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور با اشاره به قانون مصوب مجلس در خصوص لغو تحریم ها، تاکید کرد: طبق قانون مجلس لغو تحریم ها تنها شاخصی است که با آن رفتار طرف مقابل راستی آزمایی می شود و لاغیر.

به گزارش ایسنا، حسین بامیری نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی چون سردار سلیمانی گفت: این مسئولین و ما وکلای مردم هستیم که باید با عمل به وظیفه در خدمت به کشور و نظام موجب تقویت امید در مردم شویم، در این راستا و با لبیک به توصیه های مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر رعایت اصول اخلاقی در میان انتقادات چند سوال را از سر دلسوزی خطاب به دولتمردان مطرح می کنم.

وی افزود: مگر قرار نبودکه هم چرخ معیشت بچرخد و هم چرخ سانترفیوژها، آیا چنین شد؟ چرا برای اخذ مجوز مذاکره مجدد با کسانی که زیر تعهداتشان در برجام زدند نباید امور معیشتی مردم را جزو اصول و ملاحظات خود قرار دهید؟ دولت جدید آمریکا درصدد تحمیل مذاکرات موشکی و منطقه ای است، مسئله ما بازگشت آمریکا به برجام نیست بلکه آنها باید تمام تحریم های ظالمانه را لغو کنند و دست از سر منطقه بردارند.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور بیان کرد: قانون راهبردی مصوب مجلس دقیقا با همین هدفگذاری بوده است و دست طرف مقابل را برای بازی با کلمات و دادن وعده های توخالی بسته است، طبق قانون مجلس لغو تحریم ها تنها شاخصی است که با آن رفتار طرف مقابل راستی آزمایی می شود و لاغیر.

نماینده مردم لردگان اظهار کرد: پیش کشیدن مذاکره بر سر توانایی موشکی از آن سخن های عجیب و خنده داری است که مرغ پخته را به خنده وا می دارد، زهی خیال باطل، روشن است اگر همین توانایی های موشکی و اقتدار نیروهای مسلح نبود به چه میزان برنامه های تجاوزکارانه را به اجرا می گذاشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۰ ۱۳:۴۰

بسیار عالی. بدون لغو تحریم اصلاً برجام به هیچ درد نخواهد خورد. امریکا فقط با لغو تحریم و پیش قدم شدن می تواند حسن نیت خودش را نشان بدهد.