• دوشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99112015476
  • خبرنگار : 50291

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

رسانه‌ها نقشی حساس و کلیدی در انعکاس مراسم انقلاب دارند

رسانه‌ها نقشی حساس و کلیدی در انعکاس مراسم انقلاب دارند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: رسانه ها نقش حساس و کلیدی را در انعکاس مراسم انقلاب دارند و ما همیشه به رسانه ها به عنوان بازوی قوی همراه مراسم نیازمند بوده و احترام می گذاریم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بعد از ظهر دوشنبه ۲۰ بهمن ماه با حضور در خبرگزاری ایسنا با مدیرعامل و اعضای این خبرگزاری دیدار و گفتگو کرد.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش های خبرگزاری ایسنا در عرصه های خبری خاطر نشان کرد: رسانه ها نقشی حساس و کلیدی در انعکاس مراسم انقلاب دارند و ما همیشه به رسانه ها به عنوان بازوی قوی همراه مراسم نیازمند بوده و احترام می گذاریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر امسال با سال‌های قبل تفاوت ویژه ای خواهد داشت و با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول یادآور شد: هیچ مشکلی در اجرای برنامه‌هایی که در سال‌های قبل در روز ۲۲ بهمن اجرا می‌شد نیست و این برنامه‌ها مثل ایستگاه های فرهنگی، نصب پرچم ایران بر روی خودرو ها، نصب تمثال مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و... انجام خواهد شد.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: اگرچه ما می توانستیم همانند اجتماع باشکوه حزب الله لبنان در بیروت در میدان آزادی با چینش صندلی و فواصل بهداشتی مراسم محدودی میدانی نیز برگزار کنیم، اما به خاطر مصوبه ستاد ملی کرونا مراسم فقط به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی افزود: از آنجایی که همواره سخنران مراسم ۲۲ بهمن ریاست محترم جمهوری بوده است، لذا از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ایشان برای حضور در میدان آزادی و انعکاس سخنانش به وسیله رسانه ها و بدون حضور جمعیت دعوت به عمل آمده که امیدواریم محقق شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران وجود جاذبه های تبلیغی و انقلابی در مراسمات امسال در حرکت خودرویی و موتوری امسال را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: اگر چه توسط این شورا و سایر دستگاه های تبلیغی و فرهنگی پرچم، پوستر و اقلام تبلیغی در نظر گرفته شده، اما انتظار می رود مردم عزیز ما مبتکرانه و خلاقانه با تزیین مناسب اتومبیل ها و موتورها در مراسم حضور یابند تا رسانه ها پیام جشن انقلاب را به خوبی منتقل سازند.

حجت الاسلام محمودی با تقدیر از خبرگزاری ایسنا خاصه سرویس عکس و فیلم این رسانه که ''صحنه های انقلاب را ماندگار تر می سازد''، افزود: مراسم ۲۲ بهمن امسال با توجه به اولین تجربه خودرویی و موتوری قطعا جاذبه های ارزشمندی خواهد داشت.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: در میدان آزادی از ساعت ۱۰ صبح برنامه های متنوعی از تریبون مراسم ۲۲ بهمن اجرا خواهد شد، اگرچه حضور مردمی نداریم ولی این مراسم توسط رسانه های خصوصا رادیو انقلاب و به وسیله سیستم های صوتی مسیرهای حرکت خودرویی و موتوری پخش خواهد شد و مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با قرائت قطعنامه سراسری پایان خواهد یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha