• سه‌شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99112115705
  • خبرنگار : 50037

شهردار اسدآباد خبر داد

نهضت پیاده‌راه‌سازی در شهر اسدآباد در سال ۱۴۰۰

نهضت پیاده‌راه‌سازی در شهر اسدآباد در سال ۱۴۰۰

ایسنا/همدان شهردار اسدآباد، سال آینده را نهضت پیاده راه سازی و جالیز پیاده رو های خیابان های اسدآباد نامید و گفت: در سال آینده به صورت گسترده پیاده روهای همه خیابان های اسدآباد را موزائیک خواهیم کرد.

علیرضا فعله‌گری در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر ضرورت توجه به کیفیت مبلمان شهری اظهار کرد: با راه اندازی کارگاه موزائیک سازی و سنگ مصنوعی شهرداری شهر اسدآباد در اردیبهشت ماه سال جاری، این کارگاه در حال حاضر دارای تولید روزانه ۸۰ مترمربع موزائیک و سنگ مصنوعی بوده که در همین راستا در سال آینده نسبت به پیاده راه سازی و جالیز پیاده روهای خیابان های شهر در گستره بیشتری به عنوان یک نهضت در پیاده راه سازی شهر اقدام خواهیم کرد.

شهردار اسدآباد با اشاره به بخشی از عملکرد واحد شهرسازی شهرداری شهر اسدآباد در ۱۰ ماه گذشته اضافه کرد: طی مدت فوق ۱۶۹ پرونده با زیربنای ۴۸ هزار و ۵۴۷ مترمربع و ۳۱۴ واحد توسط واحد شهرسازی شهرداری صادر شده است.

وی صدور ۹۳ مورد پایان کار، ۶۵ مورد گواهی عدم خلاف، ۲۸۹۰ مورد بازدید و کارشناسی املاک، ۲۸۰ مورد پرونده های ارجاع شده به کمیسیون ماده ۱۰۰، تعداد ۷۱۵ مورد نقل و انتقالات املاک و ۸۵۶ مورد پاسخ استعلامات ادارات را از دیگر اقدامات واحد شهرسازی شهرداری طی مدت فوق برشمرد.

فعله گری همچنین با اشاره به طرح جامع شهر اسدآباد تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ نفر در اسدآباد منتظر ابلاغ طرح جامع اسدآباد هستند و امیدواریم با پیگیری مسئولان این طرح هرچه سریع‌تر ابلاغ شود.

وی جمع کل عوارضات وصولی این شهرداری را در ۹ ماه امسال هفت میلیارد و ۷۸۴ میلیون تومان برشمرد و خاطرنشان کرد: از این میزان، افزون بر پنج میلیارد و ۲۶ میلیون تومان به عوارضات وصولی از مؤدیان بابت پروانه ساختمانی، نقل و انتقال و ... اختصاص داشته است.

فعله‌گری در ادامه از ارائه تخفیفات شهرداری اسدآباد به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر شهرداری در راستای عوارض پروانه ساختمانی مسکونی و پذیره تجاری ۲۵ درصد، عوارض نوسازی ۳۰ درصد، عوارض تمدید پروانه ساختمانی ۲۵ درصد و عوارض کسب و پیشه ۲۵ درصد تخفیف درنظر گرفته که شهروندان اسدآبادی در صورت پرداخت عوارض خود در دهه فجر از این تخفیفات بهره مند خواهند شد.

وی بیان کرد: تهیه و اجرای موزائیک کاری و زیرسازی برای جدولگذاری در معابر سطح شهر با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، دیوارکشی جهاد و ساخت آسانسور برای بازگشایی مسیر ۲۴ متری دانشگاه پیام نور، تکمیل جداره سازی و محوطه سازی جاده سلامت با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و تکمیل فاز دوم ساختمان آتش نشانی شماره ۲ با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان از جمله اقدامات انجام شده واحد عمران شهرداری در ۹ ماهه امسال بوده است.

شهردار اسدآباد گفت: تکمیل فاز اول پایه المان شهدای خلبان در میدان آزادگان با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، عقد قرارداد و شروع به کار محوطه سازی المان شهدای گمنام با اعتبار ۳۰۰ میلیون و برگزاری مناقصه مرحله دوم محوطه سازی فاز دوم جاده سلامت با اعتبار سه میلیارد تومان از منابع داخلی  از دیگر اقدامات واحد عمران بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha