• سه‌شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 99112115729
  • منبع : دانشگاه تهران

اعلام زمان برگزاری مجازی کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات

اعلام زمان برگزاری مجازی کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات

دهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات با همکاری انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران و دانشگاه تهران، ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، به دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز کنفرانس سالانه بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات در سال‌های گذشته و استقبال کم‌نظیر صاحب‌نظران، استادان، صنعتگران، متخصصان و دانشجویان از این رویداد، دهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات با همکاری انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران و دانشگاه تهران در بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

ارائه سخنرانی‌های کلیدی توسط دانشمندان مطرح داخلی و خارجی، ارائه مقالات و پوستر، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه صنعتی، برگزاری مسابقه دانشجویی، معرفی استاد برجسته و مهندس برجسته سال و انتخاب پایان‌نامه‌های برتر کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری در زمینه آکوستیک و ارتعاشات از برنامه‌های محوری این کنفرانس خواهد بود. این کنفرانس پذیرای سخنرانان کلیدی و سخنرانان مدعو برجسته‌ای از نقاط مختلف جهان است و شرکت در جلسات مجازی سخنرانی برای استفاده عموم آزاد است.

برگزاری چنین رویدادهای علمی ارزشمند، بستر و فرصت مناسبی را برای اجتماع مجرب‌ترین استادان، پژوهشگران و صنعتگران داخلی و خارجی جهت تبادل آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در شاخه‌های مختلف حوزه آکوستیک و ارتعاشات و به منظور ارتقای انگیزه و دانش بیشتر دانشجویان و علاقه‌مندان در این زمینه فراهم می‌کند. تمامی صاحب‌نظران، پژوهشگران و صنعتگران حوزه آکوستیک و ارتعاشات می‌توانند با حضور و ارائه مقالات خود، زمینه رشد و تعالی هر چه بیشتر این حوزه مهم و حیاتی را در کشور فراهم کنند.

صنعت پتروشیمی، صنعت دفاعی، صنعت خودرو و ریلی، صنعت معدنی، صنعت نفت و گاز، صنعت نیروگاه، صنعت هوا و فضا، آزمون‌های شوک و ارتعاش، ارتعاشات در سامانه‌های صنعتی، برداشت کننده‌های انرژی، پایش وضعیت ارتعاش و صوت، مهندسی آکوستیک، آکوستیک زیر آب، اکوستیک در معماری، اکوستیک در موسیقی، اکوستیک زیر آب، آلودگی صوتی، پایش وضعیت ارتعاش و صوت، پردازش سیگنال در اکوستیک، تحلیل سیگنال های گفتاری، دینامیک خودرو، دینامیک سازه، دینامیک سازه‌های عمران، شناسایی سامانه‌ها و سازه‌های مکانیکی، مدل‌سازی در ابعاد نانو، فیزیک صوت و کنترل نوفه و ارتعاش از جمله محورهای این کنفرانس است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کنفراس می‌توانند به وب‌گاه https://2020.isav.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha