• سه‌شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99112115773
  • خبرنگار : 50187

جانشین ناجا:

اظهارنظرهای نادانسته، مانعی برای اقدامات ناجا نیست

اظهارنظرهای نادانسته، مانعی برای اقدامات ناجا نیست

ایسنا/کرمان جانشین فرمانده ناجا گفت: برخی ندانسته در این زمینه اظهارنظر می کنند که رضایت و آرامش مردم و جامعه پاسخ آنهاست؛ ناجا مبتنی بر اختیارات، قانون و وظایف، کار می کند و اظهارنظر نادانسته مانعی برای اقدامات ما نیست.

سردارسرتیپ "قاسم رضایی" صبح امروز 21 بهمن ماه بعد از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالیم که در آستانه گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه در استان کرمان شاهد اقدامات چشمگیر همکارانمان در فرماندهی انتظامی استان کرمان هستیم.

وی با اشاره به هماهنگی و همدلی بین شورای تامین استان و مردم شهیدپرور کرمان با نیروی انتظامی افزود: امروز عملکرد بسیار خوبی را در میدان دیدیم که نمونه ای از اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی در استان کرمان است.

رضایی تصریح کرد: امروز امنیت کشور از جمله استان کرمان مدیون همکاری و حمایت مردم ایران و استان با فرزندانشان در نیروی انتظامی است و آرامش جامعه براساس آرمان انقلاب و ایده های اسلام است که به مسوولان مدیریت کشور داده و هوشممدانه مدیریت کرده اند که نتیجه آن آرامش در کشور و منطقه است.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: جنوبشرق کشور به دلیل مرزی که با کشورهای همسایه دارد، دچار چالش هایی به ویژه در موار مخدر است و براساس گزارشات، در 10 ماه سال جاری بیش از ۱۵۰ تن مواد مخدر در استان کرمان کشف شده که بیش از ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین در زمینه جمع آوری سلاح های غیرمجاز بیش از ۲۰۰۰ قبضه سلاح جمع آوری شده و حضور اتباع غیرمجاز در استان کرمان نیز مشکلاتی برای نیروی انتظامی به وجود آورده است.

رضایی با اشاره به اینکه همکاران ما شبانه روز اقدامات موثر بسیاری داشته اند و رضایتمندی شورای تامین از همکاران را شاهد هستیم، تصریح کرد: تلاش شبانه روزی، مدیریت دلسوزانه و نگاه انقلابی در استان ها موجب آرامش در کشور شده و نیروی انتظامی هوشمندانه رصد و براساس برآوردهای اجتماعی، مدیریت می کند و معضلاتی از جمله فضای مجازی و مواد مخدر تحمیل می شود.

جانشین ناجا با اشاره به کشفیات ۹۴۰ تن مواد در کشور در سال جاری گفت: مشکلات، ساز و کار خود را می خواهد و همکاران مخلصانه تلاش می کنند که امیدواریم مورد رضایت مردم، مسئولان و در راس آنها فرمانده کل قوا باشد.

وی در ادامه افزود: در بحث اراذل و اوباش اقدامات بسیاری خوبی در قالب قرارگاه مقابله با ارذل و اوباش صورت گرفته و امروز در کشور و استان کرمان شاهد رفتن به سمت این اقدامات نیستیم و مردم از اقدامات ناجا حمایت می کنند و کسانی که به سمت کارهای رذل می رفتند، درس گرفته اند و ناجا مقتدرانه در کنار مهربانی با مردم و با لطافت کاری، با اراذل بدون مماشات و مقتدرانه برخورد جدی قانونی انجام می دهد.

رضایی بیان کرد: با کسی که بخواهد عربده کشی کرده و آرامش مردم را به هم بزند حتما اقدام جدی و پشیمان کننده خواهیم داشت و در این موضوع حمایت و رضایت مردم را داشتیم و ناجا حقوق شهروندی را دنبال می کند و این خط قرمز ناجاست و همکاری دستگاه‌های مختلف را داشتیم.

وی ادامه داد: برخی ندانسته در این زمینه اظهارنظر می کنند که رضایت و آرامش مردم و جامعه پاسخ آنهاست؛ ناجا مبتنی بر اختیارات، قانون و وظایف، کار می کند و اظهارنظر نادانسته مانعی برای اقدامات ما نیست.

جانشین فرمانده ناجا اظهار کرد: کسی که با قمه کشی رعب و وحشت ایجاد می کند و نیروی ما اگر در صحنه رسید، مامور اگر دید رعب و وحشت ایجاد شده، مکلف است همانجا کاری کند که قمه از دستش بیفتد. مامور انتظامی تکیه گاه آرامش جامعه است و اگر دید آن فرد رذل خود را تسلیم کرده، تمام است.

وی تصریح کرد: ترحم بر این رذل ها جفا بر جامعه است و این را ماموران مقتدر ناجا و پیام را مردم گرفتند و حتی اراذل هم پیام را گرفته اند و امروز ناجا تواما مهربان و مقتدر در انجام وظایف است.

به گزارش ایسنا، جانشین فرمانده ناجا علاوه بر بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی استان کرمان از سه کتاب تالیف شده توسط معاونت اجتماعی استان رونمایی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha