• سه‌شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99112116348
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

خداحافظی تلخ گاندوها با لیگ فوتبال بانوان/ سپاهان مدعی‌تر شد

خداحافظی تلخ گاندوها با لیگ فوتبال بانوان/ سپاهان مدعی‌تر شد

ایسنا/اصفهان دور مقدماتی لیگ برتر فوتبال بانوان با صعود دو تیم سپاهان و شهرداری بم از گروه اول و تیم های شهرداری سیرجان و وچان کردستان که پیش از این صعود کرده بودند، به پایان رسید.

در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر فوتبال بانوان جام کوثر و در دیدارهای معوقه گروه اول امروز (سه شنبه- ۲۱ بهمن ماه) تیم ذوب آهن از ساعت ۱۳ در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم شهرداری بم بود که در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و از راهیابی به دور بعد بازماند تا وداع تلخی با لیگ داشته باشد.

ترکیب ذوب آهن: زهرا خواجوی، مینا داوودی، رقیه شهبازی، وحیده ایثاری، سارا سبزواری، سحر رمضانی، سارا ظهرابی نیا، شقایق نوری زاده، مرضیه نیکخواه، نگین زندی و شیوا فاضلی

سرمربی: مژگان مدائم زاده

ترکیب شهرداری بم: کوهستان خسروی، زهرا سربالی، فاطمه گراییلی، سرشین کمانگر، عاطفه رمضانی راد، منا حمودی، سمانه چهکندی، رها یزدانی، بهناز طاهرخانی، شهناز جعفری زاده و فروغ موری 

سرمربی: مرضیه جعفری 

داوران: سلطنت نوروزی، بهاره سیفی نهاوندی، حبیبه ربوی و سلما رضوی 

ناظر: زهرا فروزنده 

نماینده فدراسیون: سمیرا بیگدلی 

کارت زرد: سمانه چهکندی و شهناز جعفری 

گل ها: 

شهرداری بم: زهرا سربالی (دقیقه ۲۷)، سمانه چهکندی (دقیقه ۳۱) 

ذوب آهن: سارا سبزواری (دقیقه+ ۱ ۴۵) 

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم شهرداری بم و ذوب آهن در حالی در ایستگاه آخر مرحله مقدماتی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که شاگران مدائم زاده برای صعود تنها به برد نیاز داشتند و شاگردان جعفری حتی با تساوی نیز صعود می کردند. هرچند دو تیم بازی فنی به نمایش نگذاشتند، اما تیم شهرداری بم در یکی از شروع های مجدد توسط سربالی و از روی یک ضربه ایستگاهی توپ را به تنها نقطه خالی دروازه خواجوی فرستاد تا تیمش در دقیقه ۲۷ از میزبان پیشی گیرد. 

ذوبی ها که برای جبران گل از دست رفته دست به حملات زیاد، اما ناموفق زده بودند در دقیقه ۳۱ و از روی ضدحمله با پاسکاری خوب بازیکنان شهرداری و شوت دیدنی چهکندی دومین گل را دریافت کردند. ذوبی ها در ادامه و قبل از آنکه نوروزی سوت پایان نیمه اول را بزند توسط سبزواری یکی از گل های خورده را جبران کردند. 

گاندوهای اصفهان برای جبران گل خورده در نیمه دومین عملکرد بهتری داشتند و چند موقعیت خوب را از دست دادند و تنها توانستند در این نیمه در مقابل حملات بی امان بمی ها مقاومت کنند تا گل های بیشتری دریافت نکنند. در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید تا شهرداری بم به همراه فولادمبارکه سپاهان که در کرج موفق به شکست ۴ بر یک هیات فوتبال البرز شده است، راهی مرحله بعدی شود.

پیش از این تیم های شهرداری سیرجان و وچان به مرحله بعدی راه یافتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha