• سه‌شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99112116359
  • خبرنگار : 71552

سرمربی هندبال فرازبام: تیمم با تمام توان جنگید/ صادقی: باید برنامه ریزی بهتری برای لیگ داشت

سرمربی هندبال فرازبام: تیمم با تمام توان جنگید/ صادقی: باید برنامه ریزی بهتری برای لیگ داشت

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان گفت: با تیم قدری روبه رو شدیم، آنها از همه موقعیت‌ها استفاده کردند.

به گزارش ایسنا، در آخرین روز از رقابت‌های دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و فرازبام خاییز دهدشت به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۲۱ به سود فرازبام به پایان رسید.


*سرمربی فرازبام: تیمم با تمام توان جنگید/ لیگ نباید بصورت متمرکز برگزار شود

مجیدپارسایی، سرمربی فرازبام پس از برد برابر ذوب آهن در لیگ برتر هندبال گفت: بخاطر برگزاری متمرکز مسابقات، تیم ها به شناخت بیشتر و بهتری نسبت به هم می رسند بنابراین تیمی می تواند صاحب پیروزی شود که نقاط ضعف و قوت خود و رقیبش را بشناسد و بازیکنان و کادرفنی بهتری در زمین داشته باشد. با وجود اینکه دو بازیکن خوب تیمم را بعلت مصدومیت نداشتم اما تیمم با تمام توان جنگید.

وی گفت لیگ غیرقابل پیش بینی است. یقینا طی مسابقات اتفاقاتی می افتد که هم برای تیم ها و هم بازیکنان غیرقابل پیش بینی است مثل اتفاقاتی که برای تیم مس که یکی از مدعیان قهرمانی است، افتاد و متاسفانه چهار نفر از بازیکنان اصلی اش را از دست داد برای همین از الان نمی توانم برنامه ای در نظر داشته باشم. لیگ نباید بصورت متمرکز برگزار شود چون هم بازیکن باید فرصتی برای ریکاوری داشته باشد و هم کادر فنی فرصتی برای بررسی و آنالیز بازی بعدی ولی امسال بخاطر شرایط کرونا ناگریز به این امر شدیم.

*سرمربی ذوب آهن: با تیم گردن کلفت و قلدری روبرو شدیم!


کیوان صادقی، سرمربی ذوب آهن پس از باخت از فرازبام گفت: با تیم گردن کلفت و قلدری روبرو شدیم! فرازبام بازیکنان باتجربه ای دارد که سالیان سال است در این رشته فعالیت می کنند و آب دیده هندبال هستند. همین بازیکنان اجازه راحت بازی کردن به بازیکنان جوانتر نمی دهند. همچنین تجربه بالایی که دارند این اجازه را می دهد که هر سبکی بخواهند دفاع کنند. نیمه اول در دفاع خیلی بد بودیم و فرازبام هم از موقعیت های خودش استفاده کامل کرد.

صادقی درخصوص برگزاری لیگ بصورت متمرکز هم گفت: نباید کرونا را بهانه کنم. ما زودتر از این می توانستیم لیگ را تمام کنیم اما متاسفانه وقفه های زیادی بین مراحل لیگ افتاد و بخاطر همین امر الان هر تیمی 8 بازی پیاپی دارد. انشاءالله سال های بعد باید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha