• چهارشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۲:۰۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99112216574
  • خبرنگار : 50147

نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه «حاج عبدالله فاتحی» برگزار شد

نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه «حاج عبدالله فاتحی» برگزار شد

ایسنا/بوشهر نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه حاج عبدالله فاتحی، مبارز انقلاب در بوشهر برگزار شد.

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه بوشهر در این آیین ضمن تبریک و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: در شب یوم‌الله ۲۲ بهمن برای بزرگداشت شخصیتی متعهد، متفکر و ارزشمند به نام حاج عبدالله فاتحی گرد هم آمده‌ایم. 

وی ادامه داد: اصولا انسان‌های فرهیخته و تاریخی به منزله کسانی هستند که دارای اصالت روح بوده و نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی آگاهی دارند و اهل مطالعه هستند و با استعدادهای خدادادی که در وجود آنان است و با تلاش خود فرد این استعدادها را به منصه ظهور می‌رسانند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: ماهیت این انسان‌ها در ارتباط با خدا و ایمان و برخورداری از فکر و اخلاق پسندیده و نیکو، صاحب نظر بودن و پایبندی به اصول و اعتقادات دینی و انقلابی در شخصیت آنها رقم می‌خورد. یکی از این اشخاص حاج عبدالله فاتحی است. 

سردار رزمجو یادآور شد: انگیزه انسان‌ها زندگی و دستیابی به حیات طیبه در دنیا و سربلندی در آخرت است. طبیعتا انسان‌ها با یکدیگر مساوی هستند اما آنچه که آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند امورات اکتسابی است که در مسائل فکری، روحی، روانی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی سازماندهی شده و شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: انسانی که از دانش مبتنی بر ارزش‌های الهی بیشتر برخوردار باشد ارتباط او با خداوند متعال بیشتر است و همین عاملی برای فضیلت و انسانیت شده و او را تبدیل به الگو کرده و ویژگی‌های انسان متعالی در او شکل گرفته و این خصوصیات را در جامعه منتشر می کند. این خصلت‌های خوب و ارزشمند در جامعه تجلی یافته و در ارتباط او با مردم تاثیر گذاشته و فرد را با مردم همراه می‌کند.

فرمانده سپاه بوشهر عنوان کرد: ما در استان بوشهر شخصیت‌های متعدد انقلابی و ارزشمندی داریم که حاج عبدالله فاتحی به نمایندگی از ایشان در این شب عزیز تجلیل می‌شود.‌ حاج عبدالله فاتحی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از انقلاب، علاوه بر مجاهدت و مبارزه‌های خود، پس از گذشت مدتی از تشکیل سپاه لباس مدافع و پاسداری از انقلاب را به تن کرده و مسائل انقلاب را تحکیم می‌بخشد و در ادامه منشا خدمات و برکات زیادی می‌شود. 

گفتنی است آیین نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه تحت عنوان "مردِ صبر" به همّت و همکاری سازمان بسیج رسانه استان بوشهر، صداوسیمای مرکز بوشهر، سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، جهاد دانشگاهی استان بوشهر و استانداری بوشهر برگزار گردید. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha