• پنجشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99112317445
  • خبرنگار : 71549

دور دوم تنیس اپن استرالیا

صعود نادال، مدودف و بارتی در روز حذف بخت چهارم قهرمانی

صعود نادال، مدودف و بارتی در روز حذف بخت چهارم قهرمانی

تنیسور اسپانیایی و روس به همراه بانوی شماره یک جهان به دور سوم اپن استرالیا صعود کردند اما سوفیا کنین شکست خورد و از این رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش ایسنا، در روز چهارم تنیس اپن استرالیا رافائل نادال و اشلی بارتی با پیروزی برابر حریفان‌شان به دور سوم صعود کردند. مرد شماره دو جهان به مصاف میشل ممو رفت و ۳ بر صفر پیروز شد. تنیسور اسپانیایی در ست نخست به آسانی حریفش را با نتیجه ۶ بر یک شکست داد و در ست دوم ۶ بر ۴ پیروز شد. برتری نادال ادامه داشت و او ست سوم را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود پایان داد. 

دنیل مدودف برابر روبرتو کاربایس قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره چهار جهان در ست نخست به راحتی حریف اسپانیایی اش را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد اما در ست دوم شرایط برایش سخت شد و با نتیجه ۷ بر ۵ پیروز شد. تنیسور روس در ادامه ۶ بر یک کاربایس را مغلوب کرد و به دور سوم راه یافت. 

آندری روبلف دیگر تنیسور روس برابر تیاگو مونتیرو قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره هشت جهان  ست اول و دوم را با نتایج مشابه ۶ بر ۴ به خود اختصاص داد و در ست پایانی ۷ بر ۶ حریفش را شکست داد.

یکی از جذاب‌ترین دیدارهای چهارشنبه بین استفانوس سیتسیپاس و کوکیناکیس برگزار شد و پس از یک رقابت ۴ ساعت و ۳۶ دقیقه ای مرد شماره شش جهان توانست ۳ بر ۲ حریف استرالیایی اش را شکست دهد. 

کوکیناکیس در همان ست نخست درخشید و با پیروزی ۷ بر ۶ از تنیسور یونانی پیش افتاد. سیتسیپاس در ادامه جبران کرد و در ست‌های دوم و سوم با نتایج ۶ بر ۴ و ۶ بر یک پیروز شد. کوکیناکیس ناامید نشد و با یک بازی فوق‌العاده دوباره با نتیجه ۷ بر ۶ مرد شماره شش جهان را شکست داد تا برنده در ست پنجم مشخص شود. در نهایت سیتسیپاس در یک رقابت نزدیک با پیروزی ۶ بر ۴ توانست صعودش را به دور بعد قطعی کند. 

دیدار فابیو فونینی و سالواتوره کاروسو یکی دیگر از رقابت‌های جذاب روز چهارم بود. دو تنیسور ایتالیایی نزدیک به چهار ساعت بازی کردند که در نهایت فونینی با پیروزی ۳ بر ۲ به دور سوم صعود کرد. 

متئو برتینی دیگر تنیسور ایتالیایی هم با پیروزی ۳ بر یک برابر توماس ماچاک به دور بعد راه یافت.  الکس دی مینائور، آلبوت، مک دونالد، کارن خاچانف، میکائل یمر، فیلیپ کرایینوویچ، لوید هریس و لوپس هم پیروز شدند. 

در بخش زنان بارتی، بانوی شماره یک جهان برابر هموطنش گاوریلووا قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور استرالیایی در ست نخست ۶ بر یک حریفش را شکست داد و ست دوم را با نتیجه ۷ بر ۶ به نفع خود پایان داد. 

حذف سوفیا کنین از اتفاق‌های مهم این روز بود. تنیسور آمریکایی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کایا کانپی شد. بخت چهارم قهرمانی در ست اول ۶ بر ۳ شکست خورد و ست دوم را ۶ بر ۲ واگذار کرد. 

الینا اسویتولینا برابر کوری گاف قرار گرفت و ۲ بر صفر تنیسور آمریکایی را شکست داد. بانوی شماره پنج جهان در ست اول ۶ بر ۴ و در ست دوم ۶ بر ۳ پیروز شد تا ماجراجویی گاف ۱۶ ساله خیلی زود در نخستین گرند اسلم سال به پایان برسد. 

کارولینا پلیسکووا به مصاف دنیله کالینز رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بخت ششم قهرمانی در ست اول ۷ بر ۵ حریفش را شکست داد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۲ به خود اختصاص داد. 

مرتنس، بنچیچ، موچووا، پوتینسوا، الکساندرووا، وکیچ، کونتاویت و برادی هم با پیروزی برابر حریفانشان به دور سوم صعود کردند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha