• پنجشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۹:۲۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99112317501
  • خبرنگار : 50223

"سامان پاکباز"مدال نقره مسابقات بین المللی امارات را کسب کرد

"سامان پاکباز"مدال نقره مسابقات بین المللی امارات را کسب کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام دوم و مدال نقره سامان پاکباز ورزشکار استان در مسابقات بین المللی امارات متحده‌ خبر داد.

اسماعیل عباسی افزود: سامان پاکباز اولین مدال نمایندگان ایران در رقابتهای دوومیدانی بین المللی دبی را کسب کرد.

وی اظهارکرد: دراولین روز مسابقات ورزش‎های نابینایان وکم بینایان رقابت‌های بین المللی دبی که در شهر فزاع کشور امارات متحده در حال برگزاریست، سامان پاکباز عضو تیم دوومیدانی کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد در ماده پرتاب وزنه کلاس ب ۲ با پرتاب ۱۴ متر ۹۶ سانتی متر ضمن کسب نشان نقره در جایگاه دوم ایستاد و اولین مدال نمایندگان ورزش ایران در این رقابتها را کسب کرد.

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان کهیگلویه وبویراحمد ،ضمن تبریک این موفقیت به سامان پاکباز، مربیان، مدیر کل ورزش و جوانان استان و جامعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد و کشور تصریح کرد: در این ماده دو شرکت کننده از کشورهای ازبکستان و بلاروس به ترتیب با پرتاب ۱۵.۹۳متر و ۱۳.۲۲ متر مدال‌های طلا و برنز را کسب کردند.

گفتنی است که این دوره از رقابت ها به مدت یک هفته و از ۲۲ تا ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی در حال برگزاری است. 

این نخستین نشان کسب شده از سوی نمایندگان ورزش جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌هاست. 

سامان پاکباز در ماده پرتاب وزنه کلاس ب (۲) با پرتابی به طول ۱۴ متر و ۹۶ سانتیمتر توانست عنوان دوم و نشان نقره را تصاحب کند. 

در همین ماده ۲ شرکت کننده از کشورهای ازبکستان و بلاروس به ترتیب با پرتابی به طول ۱۵ متر و ۹۲ سانتیمتر و ۱۳ متر و ۲۲ سانتیمتر مقام های اول و سوم را بدست آوردند. سامان پاکباز عضو تیم ملی دوومیدانی مردان رده سنی بزرگسالان کشور است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha