• شنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99112518423
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام‌جمعه موقت اصفهان:

هتاکی به رئیس‌جمهور یک حرکت ضد ملی و ارتجاعی بود

هتاکی به رئیس‌جمهور یک حرکت ضد ملی و ارتجاعی بود

ایسنا/اصفهان امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: حرکت‌هایی که به شخصی از نظام هتاکی می‌شود، چیزی جز نادانی صِرف و یا مزدوری برای بیگانه نیست و توهین به رئیس‌جمهور در روز ۲۲ بهمن یک حرکت ضد ملی و ارتجاعی بود.

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا درباره شعارهای توهین‌آمیز عده‌ای علیه رئیس‌جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: این‌گونه شعارها یا از روی شدت نادانی یا از روی خصومت و معارضه با نظام اسلامی است، چراکه در چنین روزی که پیروزی انقلاب اسلامی است، انتظار نمی‌رود در شهری مانند اصفهان که همواره مردمی بصیر داشته است، چنین شعارهایی شنیده شود که البته تعداد این افراد بسیار اندک بود و نباید این عمل را به پای مردم اصفهان نوشت.

وی افزود: در مقابل موج عظیم ملت شعارهای عده‌ای قلیل چندان مهم نیست، اما بدون شک سر دادن چنین شعارهایی بر خلاف مصالح نظام است. اگر انتقادی به یک مسئول و یا رئیس‌جمهور داریم راهش این نیست که در راهپیمایی ۲۲ بهمن به این شکل موهن آن را مطرح کنیم، بلکه باید به شکل منطقی و معقول انتقاد را بیان کرد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: بنابراین چنین حرکت‌هایی که به شخصی از نظام هتاکی می‌شود چیزی جز نادانی صِرف و یا مزدوری برای بیگانه نیست که البته امیدواریم این حرکت از روی شدت نادانی باشد تا مزدوری برای بیگانه که خوشبختانه دستور پیگیری قضایی در این خصوص صادر شده است.

رهبر ادامه داد: دادن چنین شعارهایی به جای اینکه جنبه انتقادی داشته باشد شکننده وحدت است و این افراد هتاک باید شناسایی شوند. در روز ۲۲ بهمن دادن چنین شعارهایی سوژه به دست بیگانگان می‌دهد و بر فرض هم که به شخص رئیس‌جمهور انتقادی وارد باشد به هر حال رئیس‌جمهور کشور است و هیچ کس نمی‌تواند به جای انتقاد صحیح به ایشان توهین کند. مشی مقام معظم رهبری برای همگان الگو است و باید حرمت مسئولان نظام نگه داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: در این روز بزرگ که تمام ملت ایران یکپارچه در حمایت از انقلاب به صحنه آمده بودند حرکت این افراد به انتقاد شبیه نبود و یک عمل ضد ملی و ارتجاعی بود که تنها به بیگانگان خوراک می‌داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha