• شنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99112518570
  • خبرنگار : 30054

افزایش امنیت ساختمان با این سه حفاظ

افزایش امنیت ساختمان با این سه حفاظ
حفاظ شاخ گوزنی

احتمالا شما هم این عقیده را دارید که، امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های بشر امنیت است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام صنایع فلزی کاوه، همه ما در ساختمان های خود اموال مهمی داریم، در نتیجه نیاز داریم که امنیت آنها را تامین کنیم و بهبود ببخشیم.

این متن نیز با همین هدف تهیه شده و قصد دارد آگاهی شما را در مورد راه های افزایش امنیت ساختمان افزایش دهد. در همین راستا می خواهیم در مورد حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ آکاردئونی و حفاظ پنجره صحبت کنیم.

حفاظ شاخ گوزنی

شاید در وهله این به ذهنتان بیاید که چرا اسم این حفاظ، حفاظ شاخ گوزنی است، حتی شاید پس از آن ناخودآگاهانه شاخ گوزن را متصور شوید. بله، افکارتان کاملا درست است، حفاظ شاخ گوزنی دقیقا شکلی مانند شاخ گوزن دارد و به نوعی یک سپر امنیتی برای ساختمانتان ایجاد می کند.

این حفاظ به دلیل شاخک های نوک تیزی که دارد، تقریبا امکان ورود سارقان را از بالای دیوار را به صفر رسانده است. طبیعیست که هرچه تعداد شاخک های این حفاظ بیشتر باشد، ضریب امنیت بالاتر می رود. به این شاخک ها اصطلاحا تراکم می گوییم و از نظر کارشناسان این حوزه، حداقل تعداد شاخه ها(تراکم) باید ۱۲ باشد تا امنیت نسبی برقرار شود.

کاربرد حفاظ شاخ گوزنی فقط در ساختمان های اداری یا مسکونی نیست، بلکه می توانید در باغ های شخصی، پایگاه های نظامی، فرودگاه ها و... استفاده کنید.

جدا از بحث امنیت، حفاظ شاخ گوزنی زیبایی منحصر به فردی نیز دارد و در شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است. به راحتی زنگ نمی زند و در برابر فرسایش بسیار مقاوم است. شما هر وقت که بخواهید می توانید در اندازه و تعداد شاخک ها تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید. هزینه تعمیر و نگهداری این حفاظ ها بسیار کم است.

حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی

www.sfkaveh.com

اگر به هر دلیلی سارقین بتوانند از حفاظ شاخ گوزنی رد بشوند، باید یک راهکار دیگری در نظر گرفته شود تا بتوان جلوی آن ها را گرفت، و چه چیزی بهتر از حفاظ آکاردئونی، که هم ایمن است و هم زیبا.

مواردی که حفاظ آکاردئونی را ایمن تر می کند، تعداد ۳ قفل (یک عدد مخفی)، شبکه های لوزی، پرچ های مخفی، جوش دادن های اصولی و حرفه ای و ...میباشد.

از دلایل مهمی که می تواند ما را متقاعد به خرید حفاظ آکاردئونی کند این است که فضای کمی را اشغال می کند. اکثر آپارتمان ها فضای زیادی روبروی در ورودی در اختیار ندارند، در نتیجه باید از فضاها بهترین استفاده را کرد. از دیگر مزایای این درب ها می توان سبک بودن آن ها است که مشکل خاصی در حمل و نقل آن ایجاد نمی کند.

رنگ های درجه یک الکترواستاتیکی (کوره ای) که در آنها استفاده میشود باعث افزایش زیبایی و ماندگاری این حفاظ ها شده است. در نقاط جوش داده شده و پرچ شده در محصول بسیار تمیزکار شده است، تا نه تنها از زیبایی محصول نکاهد، بلکه به زیبایی های آن اضفه هم شود.

حفاظ آکاردئونی انوع مختلفی دارد، که اگر بخواهیم تعدادی را نام ببریم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

۱- دو لوزی (دو گل)

۲- سه گل (سه لوزی)

۳- ۴ گل (۴ لوزی)

۴- مدل کلاسیک

۵- مدل ایتالیایی

و ده ها مدل مختلف دیگر

این حفاظ ها در رنگ های مشکی، مشکی مسی، قهوه ای سوخته، سفید و سفید نقره ای موجود می باشد، اما اگر رنگ سفارشی ای مد نظر دارید، فقط اراده کنید تا طراحان و همکاران ما به زیبایی هرچه تمام تر آن را برایتان تولید کنند.

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

این امکان برای شما وجود دارد که همزمان هم امنیت و هم زیبایی ساختمان خود را افزایش دهید. حفاظ پنجره با مدل های متنوع خود تقریبا برای هر سلیقه ای محصول آماده ارائه دارد، از مدل های کلاسیک گرفته تا مدرن ترین مدل ها. حتی اگر هیچکدام را هم نپسندید می توانید حفاظ پنجره مورد نظر خود را طراحی کنید و سفارش دهید.

CNC، مدل فرفورژه، مدرن و مدل لوکس از جمله مدل های موجود می باشد.

چند نکته که شاید در خرید حفاظ پنجره کمکتان کند:

۱- ظاهر جذاب و روحیه بخش داشته باشد

۲- به قدری شلوغ نباشد که دید را مختل کند

۳- رنگ آن حتما کوره ای باشد که عمر بیشتری داشته باشد

۴- فاصله بین نرده ها کم باشد

۵- مستحکم و مقاوم باشد تا جلوی ورود احتمالی سارقین را بگیرد

همانطور که در ابتدا گفتیم با وجود این ۳ حفاظ خیالی آسوده و ساختمانی ضد سرقت خواهید داشت.

می توانید برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰ تماس بگیرید. برای دیدن نمونه های بیشتر به سایت سامانه فروش کاوه به آدرس www.sfkaveh.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha