• یکشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99112618773
  • خبرنگار : 50182

وعده‌ای دیگر برای افتتاح "خیابانِ غذا" در کرمانشاه

وعده‌ای دیگر برای افتتاح "خیابانِ غذا" در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه پروژه «خیابانِ غذا» به عنوان یکی از پروژه های مهم گردشگری کرمانشاه، تابستان امسال کلنگ زنی و قرار شد تا پایان پاییز به بهره برداری برسد، اما با رسیدن موعد مقرر، پروژه افتتاح نشد و مسئولان پروژه تعطیلی یک ماهه کارگاه به دلیل شرایط کرونایی را علت تاخیر در اجرای پروژه عنوان و تاکید کردند این پروژه نهایتا تا 22 بهمن امسال به بهره برداری می رسد.

با فرارسیدن این تاریخ باز هم خبری از افتتاح خیابان غذا نشد و حالا مسئولان پروژه بروز برخی مشکلات در بحث صدور مجوزهای آب، برق و گاز را علت تاخیر اجرای پروژه دانسته و با تاکید بر رفع این مشکلات، وعده جدید افتتاح این پروژه را تا پایان امسال می دهند.

علی اصغر خزلی  سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بروز برخی مشکلات در خصوص مجوزهای برق و آب و انشعابات گاز پروژه خیابان غذا، گفت: این مشکلات قدری اجرای پروژه را به تاخیر انداخت، اما در حال حاضر سرعت کار را چند برابر کرده ایم تا این تاخیر جبران شود.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه افزود: با توجه به پیشرفت پروژه تمام تلاشمان این است که تا پایان سال افتتاح شود.

خزلی گفت: این پروژه تا پایان سال افتتاح و برای نوروز آماده بهره برداری است، مگر اینکه این میان مشکل خاص دیگری دوباره بروز کند.

این مسئول اعتبار اولیه این پروژه را 17 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها قطعا بیش از این اعتبار در این پروژه هزینه شده و اعتبار نهایی پروژه در پایان کار و با نظر کارشناسان برآورد خواهد شد.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه طول مسیر خیابان غذا را 200 متر اعلام و تصریح کرد: در این مسیر 38 غرفه غذا به همراه تعدادی "گاری" شکیل برای عرضه غذا تعبیه شده است.

وی یادآور شد: با راه اندازی این خیابان، در کنار غذاهای محلی کرمانشاه، غذای محلی دیگر استانها هم به علاقمندان و بازدیدکنندگان خیابان غذا عرضه می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha