• یکشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99112619219
  • خبرنگار : 30054

بهترین آموزشگاه پی ال سی در تهران

بهترین آموزشگاه پی ال سی در تهران

پی ال سی امروزه به یکی از مهارت های سودمند در شرکت ها و صنایع مختلف تبدیل شده و افرادی که در این حرفه دارای مهارت کافی می باشند، می توانند به راحتی جذب بازار کار گشته و به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فن آموزان، با توجه به اهمیتی که plc در صنایع مختلف دارد نیاز به نیروی متخصص در این زمینه به شدت احساس می شود و آموزشگاه های مختلفی اقدام به برگزاری دوره های آموزش پی ال سی می نمایند.

اما گاهی این آموزشگاه ها از استانداردهای کافی برخوردار نبوده و کارآموزان به درستی مهارت های مورد نظر را فرا نمی گیرند. در این مطلب به ویژگی هایی که یک آموزشگاه خوب باید داشته باشد و بهترین آموزشگاه پی ال سی در تهران پرداخته شده است.

برای انتخاب آموزشگاه پی ال سی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

پی ال سی نوعی کنترل کننده منطقی برنامه پذیر می باشد که نقش مهمی در برنامه ریزی و مدیریت در بخش های صنعتی داشته و کار کردن با آن نیاز به تخصص بالایی دارد.

پی ال سی دارای اجزای مختلفی شامل شمارنده و ثبات انتقالی، زمان سنج، ورودی، پردازش، حافظه و خروجی می باشد و به دلیل سختی کار کردن با آن، آموزش plc که فرد می بیند باید به صورت حرفه ای و تخصصی باشد.

با توجه به حساسیتی که پی ال سی دارد، در صورتی که پی ال سی من از تخصص کافی برخوردار نباشد امکان بروز مشکلات مختلف در اتوماسیون صنعتی وجود خواهد داشت.

نیاز است تا در هنگام انتخاب آموزشگاه جهت کسب آموزش های لازم، تحقیقات کافی انجام شده و در نهایت آموزشگاهی انتخاب شود که از ویژگی های زیر برخوردار باشد.

ارائه مدرک فنی و حرفه ای معتبر

آموزشگاه هایی که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای می باشند از اعتبار بالایی برخوردار بوده و در پایان مدرک بین المللی فنی و حرفه ای معتبر به کارآموزان اعطا می گردد. با استفاده از این مدرک می توان در صنایع و کارخانه های مختلف به راحتی استخدام گردید و مشغول به کار شد.

به علاوه با استفاده از مدرک بین المللی فنی و حرفه ای امکان مهاجرت به کشورهایی که جزء سازمان جهانی کار می باشند وجود داشته و بسیاری از افراد با استفاده از این مدرک اقدام به مهاجرت نموده و در کشورهای مختلف مشغول به کار می گردند.

ارائه آموزش های عملی

آموزشگاه ها در ابتدا سرفصل های مختلفی را به صورت تئوری به کارآموزان آموزش داده و سپس وارد دوره عملی می گردند. ممکن است برخی از آموزشگاه ها از آموزش های عملی امتناع کرده و در نتیجه افراد به طور کامل با نحوه کار کردن با پی ال سی آشنا نگردند.

نیاز است تا پیش از ثبت نام از نحوه آموزش های عملی و کیفیت این دوره ها آگاهی کسب نموده و سپس اقدام به شرکت در دوره ها نمود.

آموزش پی ال سی های پرکاربرد در بازار کار

امروزه از جمله پی ال سی های پر کاربرد در صنعت، پی ال سی دلتا و زیمنس می باشد و در هنگام انتخاب آموزشگاه باید توجه نمود که آموزش ها ویژه این دو نوع پی ال سی بوده و سرفصل هایی که ارائه می دهد بر طبق پی ال سی های دلتا و زیمنس باشد.

مجهز بودن کارگاه های آموزشی

با توجه به این که امکان وجود پی ال سی به صورت حقیقی در آموزشگاه وجود ندارد، نیاز است تا در کارگاه های عملی از شبیه سازهای پی ال سی استفاده شود تا افراد با ساختار پی ال سی آشنا شده و مباحث آموزش داده شده به صورت عملی بر روی این شبیه سازی ها انجام گیرد.

قیمت مناسب دوره های آموزشی

قیمت مناسب از جمله مواردی است که در هنگام انتخاب آموزشگاه باید به آن توجه نمود. برخی آموزشگاه ها در هنگام ثبت نام مبلغ بسیار بیشتری را نسبت به تعرفه تعیین شده دریافت می کند و در این گونه موارد نیاز است تا فرد نسبت به نرخ های سایر آموزشگاه تحقیقات لازم را انجام داده و با توجه به امکاناتی که آموزشگاه در اختیار قرار می دهد آموزشگاهی را انتخاب کند که از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

بهترین آموزشگاه پی ال سی در تهران

بازار کار عالی پی ال سی و درآمد بالایی که برای فرد ایجاد می کند سبب شده تا بسیاری از افراد جویای کار به این رشته علاقمند شده و به دنبال آموزشگاهی باشند تا دوره های مورد نظر را طی نموده و پس از دریافت مدرک وارد بازار کار گردند.

یکی از بهترین آموزشگاه پی ال سی در تهران آموزشگاه فن آموزان می باشد که با برخورداری از اساتید مجرب و حرفه ای در این کار به آموزش پی ال سی به افراد علاقمند پرداخته و این دوره ها را به صورت پروژه محور و عملی برگزار می نماید.

آموزش ها در این آموزشگاه ویژه بازار کار بوده و با در اختیار گذاشتن مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به کارآموزان، این افراد قادر به ورود به بازار کار بوده و پس از اتمام دوره نیز از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه بهره مند می گردند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha