• یکشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99112619297
  • منبع : نمایندگی ایلام

آخرین وضعیت بزرگراه ایلام- سرابله- حمیل

آخرین وضعیت بزرگراه ایلام- سرابله- حمیل

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام آخرین وضعیت بزرگراه ایلام- سرابله – حمیل را تشریح کرد.

مهندس «علی‌اصغرکاظمی» درباره آخرین وضعیت محور ایلام- سرابله- حمیل- کرمانشاه ، با بیان اینکه ۷۸ کیلومتر این محور در استان ایلام قرار دارد، اظهار کرد: از میدان ارغوان شهر ایلام تا بخش شباب شهرستان چرداول ۴۷ کیلومتر است که تاکنون ۲۴ کیلومتر این مسیر به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک قرار گرفته است و ۸ کیلومتر دیگر نیز در دست اجرا است.

 وی گفت: تونل دوم آزادی نیز در تراز پایین تر به طول بیش از۳ کیلومتر به مرحله اجرا در آمده و عملیات اجرایی آن ظرف چند روز آینده آغاز خواهد شد و گردنه های مسیر را کاهش خواهد داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: سه تقاطع غیرهمسطح زیر گذر ارغوان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، تقاطع غیر همسطح سرابله به ۴۵ و تقاطع غیر همسطح کارزان با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و۱۴ کیلومتر مسیر نیز مطالعه شده و به زودی مناقصه چهار خطه شدن این ۱۴ کیلومتر نیز تا بخش شباب اجرایی می شود.

کاظمی با بیان اینکه از شباب تا انتهای حوزه استحفاظی استان ایلام، ۳۱ کیلومتر است که در حال مطالعه برای چهار خطه شدن قرار دارد، گفت: با توجه به توپوگرافی منطقه مطالعات این قطعه زمان بیشتری لازم خواهدداشت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: طرح آزاد راه کرمانشاه- حمیل- ایلام- مهران نیز از سمت کرمانشاه تا حمیل به طول ۵۰ کیلومتر در حال اجرا است ، این طرح در ادامه به سمت ایلام و مهران در دستور کار قرار داشته و اجرایی خواهد شد.

کاظمی به دیگرمحور ارتباطی استان ایلام به کرمانشاه اشاره کرد و افزود: موازی محور سرابله، محور ایلام- ایوان- قلاجه- کرمانشاه را داریم که ۷۵ کیلومتر مسیر در حوزه استحفاظی ایلام قرار دارد که ۳۵ کیلومتر این محور و ۱۲ کیلومتر آن نیز ۳ خطه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha