• دوشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: انجمن های علمی
  • کد خبر: 99112719737
  • منبع : باشگاه دانشجویان

وبینار نقشه راه دیجیتال مارکتینگ

وبینار نقشه راه دیجیتال مارکتینگ

انجمن علمی دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وبینار نقشه راه دیجیتال مارکتینگ را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، دیجیتال مارکتینگ یکی از بخش‌های مارکتینگ و بازاریابی است که با رشد تکنولوژی و ابزارهای آنلاین، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده‌ است.

"محدوده بازی دیجیتال مارکتینگ"، "اجزا، مزایا و مراحل دیجیتال مارکتینگ"، "آشنایی با تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ"، "قیف فروش دیجیتال"، "تعریف پرسونا و سفر مشتری"، "شناخت رسانه های دیجیتال"، "ملاحظات طراحی یک برنامه اجرایی دیجیتال مارکتینگ"، "جایگاه بازاریابی محتوایی" و "ابزارهای کاربردی در دیجیتال مارکتینگ" از جمله موضوعات و سرفصل‌های مورد بحث این وبینار است.

این وبینار با ارائه محمد شکاری ـ بنیان‌گذار و مدیرعامل اینفوگرام و مدرس دوره‌های دیجیتال مارکتینگ، روز پنجشنبه هفتم اسفندماه ساعت ۱۸ الی ۲۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام به لینک http://skill-center.ir/events/startalk۴-winter۹۹-ind مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.