• دوشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99112720046
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد:

کشف ۳۵۵ میلیون ریال کالای قاچاق از خودروهای سنگین در خراسان جنوبی

کشف ۳۵۵ میلیون ریال کالای قاچاق از خودروهای سنگین در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری و ۲ کامیون کشنده انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۵۵ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ ستاد جواد بخشی، امروز دوشنبه ۲۷ بهمن به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری و دو کامیون کشنده مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی، خودروها را بازرسی که انواع البسه خارجی و وسایل گرمایشی قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه سه متهم دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۱۴۰ کیلو گرم تریاک در سربیشه

سرهنگ حسن شجاعی نسب، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز از کشف ۱۴۰ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک در شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: همچنین یک خودرو توقیف و دو متهم دستگیر شدند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی سربیشه با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای فرعی این شهرستان، بلافاصله موضوع را پیگیری کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان سربیشه به یک وانت مزدا که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند، گفت: با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست داده و با اقدامات پلیسی آن را متوقف کردند.

شجاعی نسب اظهار کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی‌های انجام شده از وانت مزدا ۱۴۰ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

وی بیان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان در تمامی ساعات شبانه روز آماده به کار بوده و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این عملیات یک خودرو توقیف و دو متهم دستگیر شدند، یادآور شد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha