• دوشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99112720047
  • خبرنگار : 30054

مهمترین حفاظ های امنیتی اماکن

مهمترین حفاظ های امنیتی اماکن

برای این که آمار سرقت از ساختمان ها و اماکن به طور فزاینده ای افزایش نیابد یکی از راهکارها استفاده ازحفاظ‌های امنیتی است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام صنایع آهنگر، هر ساختمانی که ساخته می‌شود، باید راهکار های امنیتی مهمی را، برای جلوگیری از سرقت، در نظر بگیرد. مجهز بودن به دوربین و دزدگیر شاید راهکار خوبی باشد، اما فقط حکم اطلاع دهنده را دارند.

ما می‌خواهیم راهکار های جلوگیری از سرقت را به شما بگوییم. با ۳ عامل مهم و حیاتی ایمنی ساختمان خود را تضمین کنید. حال قرار است در مورد این ۳ عامل(حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ آکاردئونی، حفاظ پنجره) صحبت کنیم.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از حفاظ های روی دیوار است که با نام های مختلفی شناخته می‌شود، مانند حفاظ شاخه‌ای، نرده لوکس، حفاظ شاخ بزی و .... این حفاظ‌ها در تراکم های مختلفی تولید می‌شوند. مرسوم است که این حفاظ را با تراکم ۱۲ سفارش دهید، اما به طور سفارشی این حفاظ ها در تراکم ۸ ردیف، ۱۰ردیف، ۱۴ ردیف و ۱۶ ردیف نیز تولید می‌شود.

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی بسته به انتخاب شما، از ۳۰ سانتی متر تا ۱۴۰ سانتی متر متغیر است. حداقل ارتفاعی که کارشناسان در نظر می‌گیرند ۱۲۰ سانتی متر است. عرض این حفاظ بین ۳۰ تا ۷۰ سانتی متر است، که به طور مستقیم با ارتفاع در ارتباط است، به طوریکه هرچه ارتفاع بیشتر شود عرض حفاظ نیز افزایش پیدا می‌کند.

البته فراموش نشود که در موارد سفارشی انتخاب تمام این اعداد را می‌توانید خودتان به عهده بگیرید. در تولید این حفاظ ها از میلگرد ۱۰ میلی متر(اندازه استاندارد) استفاده می‌شود.

صنایع فلزی آهنگر در انتخاب رنگ نیز دست شما را باز گذاشته است تا هر رنگ دلخواهی که می‌خواهید سفارش دهید. لازم به ذکر است رنگ های حفاظ ها کوره ای الکترواستاتیکی می‌باشد و در مقابل زنگ زدن و خوردگی مقاوم است.

حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی

قطعا با ساز آکاردئون آشنایی دارید، دقیقا همین ساز دلیل نام گذاری این حفاظ است. حفاظ آکاردئونی نیز مانند ساز آکاردئون در راستای افقی جا بجا می شود. همین تاشو بودن این حفاظ، یک مزیت محسوب میشود زیرا فضای کی رو اشغال می‌کند که باعث می‌شد از فضای موجود بهترین استفاده شود.

اما خب مهم ترین دلیل استفاده از این درب ها امنیت بالای آنهاست. اگر آپارتمان نشین هستید یا در ساختمان اداری مشغول به کار هستید این حفاظ فوق العاده را حتما در نظر داشته باشید. حتی می‌توان به عنوان جداکننده محیط ها در کارگاه ها از آن استفاده کرد.

کیفیت همه مدل های حفاظ آکاردئونی مثال زدنی است زیرا از بهترین مواد اولیه موجود برای تولید آنها استفاده شده است. این محصولات در شرایط جوی متفاوت دچار تغییر نخواهند شد، در نتیجه موقعیت مکانی شما تاثیری در تصمیم گیری شما نخواهد داشت. رنگ وجود بر روی حفاظ ها کوره‌ای است و همین باعث ماندگاری بالای حفاظ می‌شود و در مقابل فرسایش و خوردگی بسیار مقاوم است.

از نظر امنیتی ما این تضمین را به شما می دهیم که امکان ورود به سارق را نزدیک به صفر برسانیم زیرا باز کردن قفل مخفی موجود در حفاظ چندین ساعت زمان خواهد برد و عملا سارق حتی فکر سرقت از شما را نمی‌تواند بکند.

در کنار ۳ قفل موجود بر روی حفاظ آکاردئونی، لولا های ضد سرقت و پرچ های مخفی شده را نیزداریم. جوش کاری موجود بر روی حفاظ ها با استفاده از جوشکاری با الکترود دستی پوشش دار انجام شده است. 

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره برای ۳ منظور اساسی استفاده می‌شود، امنیت، زیبایی و جلوگیری از سقوط افراد و اجسام. حفاظ پنجره انواع مختلفی دارند که شامل فرفورژه، لوکس، مدرن و CNC می‌شود.

همه این مدل ها کارکرد های مشترکی دارند، مانند:

۱- کنترل میزان نور ورودی به داخل

۲- مختل کردن دید افراد خارج از ساختمان و جلوگیری از دیده شدن داخل

۳- امکان استفاده از گلدان و لوازم تزئینی در کنار حفاظ

۴- زیبایی ساختمان و ایجاد تنوع

۵- جلوگیری از سقوط چیزی

۶- برقراری امنیت

کیفیت حفاظ پنجره خیلی مهم است زیرا در معرض هوای آزاد، باران و برف قرار دارد و اگر از متریال خوبی برای تولید ان استفاده نشده باشد، خیلی زود از کیفیت اولیه آن کاسته میشود و عمر مفید آن کاهش می یابد.

برای اینکه این اتفاق نیفتد باید از رنگ های کوره ای و الکترواستاتیکی استفاده کرد تا در وحله اول ماندگاری حفاظ پنجره بیشتر شود و سپس زیبایی و جذابیت خاصی را نشان دهد. خاصیت رنگ های کوره ای این است که سطحی صاف و صیقلی را ایجاد میکند تا کوچک ترین تیزی و زدگی‌ای مشاهده و حس نشود.

به عنوان حرف پایانی باید بگوییم که اگر اقدامی در جهت تامین ۳ حفاظ گفته شده کرده‌اید، نیازی به نگرانی نیست و ساختمانی فوق ایمن خواهید داشت.

برای مشاهده انواع حفاظ فلزی و دریافت اطلاعات کامل میتوانید به سایت صنایع فلزی آهنگر با آدرس www.ahangar.org سر بزنید. همچنین میتوانید با شماره ۰۹۱۰۷۵۰۰۰۹۳ برای مشاوره بیشتر تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی