• دوشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99112720094
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

درخواست استاندار خراسان جنوبی برای ارائه تسهیلات ویژه در مناطق روستایی

درخواست استاندار خراسان جنوبی برای ارائه تسهیلات ویژه در مناطق روستایی

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی، تسهیلات ویژه برای برخورداری مردم در مناطق روستایی، تامین اعتبار اجرا و تکمیل پروژه‌های روستایی و افزایش سهمیه امریه با هدف بکارگیری نیروهای توانمند را از مطالبات استان عنوان کرد که با نظر مساعد معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری همراه شد.

حمید ملانوری، امروز دوشنبه ۲۷ بهمن در دیدار با محمد امید؛ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به تشریح شرایط استان و اقدامات صورت گرفته در حوزه روستاییان و عشایر پرداخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی بیان کرد: علیرغم همه تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته و خدمات بسیار خوبی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته در خراسان جنوبی انجام داده، متاسفانه هنوز شاهد محرومیت در بسیاری از نقاط استان هستیم.

استاندار خراسان جنوبی به سهم اندک مردم از ظرفیت‌های خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با انگیزه توانمندسازی مردم و استفاده از منابع و ظرفیت‌های استان، برای ارتقای سطح رفاه مردم خوب خراسان جنوبی برنامه‌ریزی کرده و تلاش لازم را برای تحقق برنامه‌ها انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دولت باید برای رفع محرومیت از این استان، کمک‌ها و مساعدت‌های لازم را صورت دهد.

محمد امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری نیز برای همکاری با برنامه‌های اجرایی استان در راستای محرومیت‌زدایی قول مساعد داد و پیرو دعوت استاندار مقرر شد به زودی همراه با مدیران حوزه معاونت به استان خراسان جنوبی سفر کند.

براساس مذاکرات این جلسه، در سفر محمد امید به خراسان جنوبی ضمن بررسی اقدامات اجرایی انجام شده، برنامه‌ریزی های لازم برای عملیاتی کردن طرح‌هایی با هدف محرومیت‌زدایی از استان و با محوریت اشتغال پایدار و درآمد مناسب، به منظور توسعه سطح امکانات و رفاه اجتماعی در مناطق مختلف صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha