• دوشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۲:۲۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99112720423
  • خبرنگار : 50310

یک استاد حوزه و دانشگاه:

همه عرصه‌های کشور به نیروهای جوان و انقلابی واگذار شود

همه عرصه‌های کشور به نیروهای جوان و انقلابی واگذار شود

ایسنا/لرستان یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که انقلاب اسلامی از روز اول بر جوانان تکیه داشته و این رویکرد جدید نظام نیست، گفت: همه عرصه‌ها باید به نیروهای جوان و انقلابی واگذار شده و نسل جوان مؤمن و متخصص باید در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند.

حجت‌الاسلام مهدی سرلک در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: درحالی وارد چهل و سومین بهار انقلاب شده‌ایم که امسال در اوج سخت‌ترین فشارها و تحریم‌ها قرار داریم و دشمنانی که می‌گفتند انقلاب اسلامی ایران چهلمین سال پیروزی خود را نمی‌بیند به ذلت و خواری افتاده یا نابود شده‌اند.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی به مردم و کشور عزت داد، عنوان کرد: با تصویب کاپیتولاسیون مستشاران آمریکایی برای ما تصمیم می‌گرفتند و چنان جنایت‌هایی بر ملت رقم زدند که هرگز فراموش نخواهیم کرد که امام خمینی(ره) در برابر این ذلت قیام کرد.

سرلک تصریح کرد: در طول این ۴۲ سال همه مسئولین به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب شده اند و دشمن درصدد است که دستاوردهای نظام را زیر سؤال ببرد.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: افزایش بصیرت سیاسی مردم، آزادی و مشارکت سیاسی و استقلال در سیاست خارجی و در عرصه اقتصادی و تولید و صنعت، ارتقا جایگاه بانوان براساس مبانی قرآنی، پیشرفت چشمگیر در بهداشت و درمان، ایجاد روحیه خودباوری در بین جوانان، گسترش فرهنگ مردم‌سالاری دینی و پیشرفت در آموزش‌وپرورش و دستیابی به علوم مختلف و... از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: در گام دوم انقلاب بحران‌ها را پشت سر گذاشتیم و مسیر چهل و سومین سال انقلاب هموارتر خواهد بود.

سرلک ۲۲ بهمن امسال را سرآغاز همه موفقیت‌ها دانست و افزود: باتوجه به شرایط پیش آمده راهپیمایی امسال به‌صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می‌شود و مردم به‌صورت خانوادگی و با وسیله نقلیه خود در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که انقلاب اسلامی از روز اول بر جوانان تکیه داشته و این رویکرد جدید نظام نیست، تأکید کرد: همه عرصه‌ها باید به نیروهای جوان و انقلابی واگذار شده و نسل جوان مؤمن و متخصص باید در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha