• سه‌شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۰۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99112820502
  • خبرنگار : 50324

زمان واریز سود سهام عدالت امسال

زمان واریز سود سهام عدالت امسال

ایسنا/بوشهر مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر عنوان کرد: بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، سود سهام عدالت افراد تا پایان سال جاری به حساب سهامداران عدالت واریز می شود.

رسول زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهامدارانی که روش مستقیم انتخاب کردند به ازای تک تک سهم‌هایشان سود دریافت می‌کنند، اما سهامداران غیر مستقیم، هر گاه مجمع پرداخت سود شرکت سرمایه‌گذاری استانی آن‌ها برگزار شود، پس از آن سود به حسابشان واریز می‌شود.

وی افزود: پس از آن که مجمع شرکت های سرمایه گذار استانی برگزار شد افراد می توانند برای دریافت سود یا فروش اقدام کنند هر چند تلاش وزارت اقتصاد این است که سهامداران این روش تا پایان اسفند ماه به سودشان از طریق سامانه سجام دست پیدا کنند.

مردم برای دریافت سود سهام عدالت در سامانه سجام ثبت نام کنند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر تصریح کرد: در ابتدای دی ماه سال جاری، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرده بود که استفاده از مزایای سهامداری همانند دریافت سود، حضور در مجمع و خدمات الکترونیک مشروط به ثبت‌نام در سجام و احراز هویت است. در حالت عادی برای واریز سود سهام اگر سهامداری در سامانه سجام ثبت‌نام و احراز هویت نشده باشد پول به حسابش واریز نمی‌شود و نزد ناشر می‌ماند.

زارعی ادامه داد: سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت نیز برای اینکه مجامع برگزار شود باید در سامانه سجام ثبت نام کنند و با توجه به اینکه سامانه ها فعلا فعال هستند از فرصت موجود استفاده کنند تا در آینده با مشکل اعلام شماره شبا و غیره مواجه نشوند.

جزئیات پرداخت وام به دارندگان سهام عدالت بدون ضامن

وی عنوان کرد: همه کسانی که سهام عدالت دارند، می‌توانند درخواست خود را برای دریافت تسهیلات به‌صورت غیرحضوری از درگاه‌های تعیین‌شده ارسال کنند. در حال حاضر، دو بانک آماده ارائه این خدمات هستند و در روزهای آتی برای سایر بانک‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد ضمن اینکه کسانی هم که در این دو بانک حساب ندارند، می‌توانند با افتتاح حساب از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر بیان کرد: برای دریافت کارت اعتباری و استفاده از این تسهیلات، نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها نیست و متقاضیان در بانک ملی از طریق سامانه ایوا و در بانک تجارت از طریق سامانه زمرد می توانند اقدام کنند.

زارعی افزود: مدارک مورد نیاز مدارک هویت‌سنجی است و بر اساس هماهنگی‌ها با سازمان بورس، این کارت‌ها حداکثر ظرف یک هفته قابل استفاده خواهد بود. همچنین همه متقاضیان می بایست در سجام ثبت نام کرده باشند و این تسهیلات به افرادی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند تعلق نمی گیرد.

این مسئول یادآور شد: بازپرداخت این تسهیلات سه‌ساله است و نرخی که در نظر گرفته شده ۱۸ درصد است، اما اگر مصرف‌کننده آخر هر ماه تسویه کند، هیچ سودی از او هم گرفته نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارزش کارت‌های اعتباری ۵۰ یا ۶۰ درصد میزان دارایی سهام عدالت افراد است و سازمان بورس می‌تواند آن را به‌عنوان وثیقه بگذارد، از این رو پرداخت این تسهیلات نیاز به ضامن ندارد.

نحوه ثبت نام در سامانه سجام

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر عنوان کرد: ثبت نام در سامانه سجام به صورت حضوری و غیرحضوری قابل انجام است و سهامداران می توانند از طریق تلفن های هوشمند خود فرایند ثبت نام و احراز هویت را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

زارعی ادامه داد: هزینه مورد نیاز برای این کار ۱۰۰ هزار ریال است که البته در روش غیرحضوری برخی از کارگزاری ها این هزینه را دریافت نمی کنند.

وی اظهار کرد: در روش حضوری، سهام داران می توانند به شعب پست بانک سراسر استان و یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش خصوصی مراجعه کنند که در این صورت علاوه بر مبلغ هزینه ثبت نام در سجام، مبلغی نیز توسط دفاتر پیشخوان بابت خدمات انجام ثبت نام دریافت می شود.

مراحل ثبت نام در سامانه سجام

این مسئول عنوان کرد: برای ثبت نام در سامانه سجام، لازم است ابتدا شماره همراه معرفی شده با شماره ملی سهامداران هم خوانی داشته باشد، همچنین لازم است متقاضیان مدارک هویتی و اطلاعات حساب بانکی شامل شماره حساب، نام شعبه و شماره شبا را به همراه داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر یادآور شد: پس از تکمیل فرم های مورد نیاز و پرداخت هزینه به صورت آنلاین، تأییدیه ثبت نام و کد رهگیری به تلفن همراه آنها پیامک می شود و در مرحله بعد باید احراز هویت انجام شود که این کار نیز هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری قابل انجام است.

ارزش فروش سهام عدالت

رسول زارعی بیان کرد: ارزش فروش سهام عدالت در مقایسه با ماه گذشته افزایش یافته و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۷۶ هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش برای کسانی که روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده اند در سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸۱ هزار تومان رسیده است.

به گفته این مسئول سهامداران سهام عدالت در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از هر کجای کشور با شماره ۱۵۶۹ بدون نیاز به پیش شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۱۸:۰۹

همیشه که در بهمن واریز میکردند، به نظر میاد سود سهام عدالت را هم نمی‌خواهند بدهند

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۰۹:۳۷

بهشون میگم....

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۰۹:۴۱

اخی فکرمیکنی سودش چقدره نیازش دارن.سری قبل میدونی چقدبود.خخخخ مال من۲۶هزارتومان بود.یه بارهم۱۸هزارتومان.خخخخ

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۰۰:۴۵

ما سهام فروختیم ۶۰درصد ولی پولش ب حساب نیوامد چی سود سهام بهمون میدن یا ن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۲:۲۱

😅😅😅

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۲:۲۶

چند روز بیش به من ۱۳۰۰۰ تومان واریز کردند

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۱۸:۳۷

لطفا زود بریزید دیگه بعضیا خیلی بهش نیاز دارن 😕

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۳:۵۶

۳اسفند احتمالش هست بریزن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۵:۰۵

به همین خیال باشید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۸:۳۸

آره خیلی ها لازم دارند😔😔😔

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۱۸:۴۹

سلام خیلی عالی

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۱۹:۳۶

سلام

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۳:۳۵

از کجاتون در میارید این حرفا رو خدایی کی گفتن کارت اعتباری میدن که فقط از کوروش باید خرید کنیم اولا اون از کلیه فروشگاهاست بعدشم شما مجبور نیستی کارت خرید کالا بگیری میتونی به جاش وام خرده بگیری و خرج هرچی دوست داری بکنی

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۲۰:۰۷

کاش مبلغ کارت اعتباری سهام عدالت به صورت نقدی قابل برداشت بود شاید کسی نخواد از فروشگاه افق کوروش که اجناسش گرانقیمت هستند نسبت به سایر جاها ،، خرید کنه یا به پول نقد بیشتر نیاز باشه ....چرا هر طرحی که می دید همیشه باید یه جاش بلنگه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۴:۳۲

عالی گفتی

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۲۰:۱۰

اخه وام سهام عدالت اونم ۱۸ درصد بدیم مرغ کیلویی ۲۵ هزار تومن از فروشگاه های نابی ک مجوز ربا خواری دارن .... متاسفم برا...

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۲۰:۲۲

چرا خبر های تخیلی منتشر میکنید هنوز هیچ بانکی زمینه ثبت نام وام سهام عدالت رو اماده نکردن یا در اختیار مردم قرار ندادن تو هیچ سایتی یا برنامه ای محل ثبت نام وجود نداره

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۲۰:۲۵

دریافت کارت سهام عدالت و تقاضای وام دارم ممنونم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۱:۲۴

چشم رسیدگی میکنم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۷ ۰۹:۱۸

سلام برای من دوبارہ ریختن دیگہ نریختن باید چیکار کنم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۲۰:۳۰

کسی کار گزاری ثبت نام نکنه ولی کد بورسی داشته باشه براش سود سهام واریز میشه؟؟؟؟؟؟ من سجام ثبت نام کردم ولی کارگراری ن احراز هویت اینترنتی انجام دادم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۴:۰۸

بله واريز ميشه. مهم شماره شباي سجامه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۸:۴۲

همون سجام کافیه برای گرفتن سود سهام عدالت ولی اگه قصد دارید خودتون سهام های دیگه خرید و فروش کنید باید کارگزاری ثبت نام کنید.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۰۰:۱۲

فردا بیا دم خونه بدم همه همش دروغه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۲۰:۳۳

اندازه سود ۶۰ سال سهام عدالت و یارانه ۶۰ سال آینده که بهمون قراره بدهند، دولت از ما نوسان گرفت.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۲۰:۳۵

با سلام چرا برایم سود سهام عدالت پرداخت نمی‌شود باتشکر

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۲۱:۱۰

سلام سهام من یک میلیون بوده حالا ۴۲۵ شده دلیلش چیه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۲:۴۱

اولین 80هزارتومانی راکه دردوره احمدی‌نژاد گرفتی از اصل سهامت کم شده ضمناً سهام شم 530تومانی بوده برگه سهام یک میلیونی بود قرار بود مبلغی را آرمان بگیرن که خیلی‌ها مثل من و شما ندادیم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۲۱:۴۳

۸۰هزارتومان سود میدید ۱۰۰ هزارتومان هزینه سجام الله اکبر

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۳۴

کلا کارشون اینه 😒

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۸ ۲۱:۵۹

سالی صدو پنجاه‌ تومن سود ۲۰ میلیون پول هست؟ ازادش کنید نخواستیم ماهی حداقل‌ ۳۵۰ تومن سود پولش هست

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۰۰:۲۰

آیا چهل درصد آزاد نشده را میتوان به بانک سپرد و بابت آن وجهی دریافت کرد؟

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۰۰:۲۷

آخر نفهمیدیم چقدر وام سهام عدالت می دین لااقل ده تومن بدین همچنین سود سهام عدالت هم نگفتین چقدر میشه ما برای عید برنامه ریزی کنیم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۰۰:۲۸

سلام خداوکیلی تا کی میخوایم سرکار باشیم ...کاشکی اصلا به مردم اینارم ندین مخسره س والا

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۰۰:۴۹

این وام نقدی هم دریافت میشه ؟ یا

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۴:۵۶

خداوکیلی کسی نیست یه فکری به حال این مردم چشم انتظار بکنه تاکی وعده سرخرمن میدید اقا این چه سهامی شد که نمیشه هیچ کاری کرد

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۰۰:۵۸

توروخدا خدا این سهامو بدین به خدا با بدبختی و نداری زندگی میکنیم چرا قبول ندارین چون با نداری و بدبختی زندگی نکردین مارو درک نمیکنین بخدا بسته اذیت

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۲:۱۴

کارشون اینه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۰۱:۰۷

چرا اسم از سایت ایوا برای ثبت نام کارت اعتباری میبرید کدام سایت اصلا چرا یه بار نشون نمیدین بسه دیگه تا کی

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۰۱:۱۵

چرا دروغ میگی مال من ۱ میلیونیه الان قیمتش حدودا ۱۶ میلیون کجا ۲۱ شده الکی میگی

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۰۲:۱۹

من که از قبل سجام دارم و در بورس فعالیت میکنم ایا باید شماره سجام خودمو به جایی درگاهی یا سایتی اعلام کنم؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۰۷:۳۶

چطوریه روش مستقیم سودشان واریز میشه. ولی غیر مستقیم با شرکت سرمایه گذاری استان جلسه بزاره بعد اگه دوست داشت پرداخت اونم معلوم نیس چه زمانی. یه فرصت دیگه الان دولت ایجاد کرده اینجا

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۰۹:۱۳

چرا بابت ثبت نام سجام این همه پول میگیرید؟ مگر در طی این چندسال چقدر به ما سهام دادید چند برابر ان را پس گرفتید؟ خدارو خوش میاد

avatar

سلام رضا هستم هم همین پول سهام بدین که بهتره الان

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۳:۲۷

نعله عله بهاتکم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۹:۳۴

ثبت نام سجام ۱۰هزار تومان هست نه ۱۰۰هزار

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۰:۲۴

این کارگذاری آگاه دیگر چیست بعداز ثبت نام سجام احراز هویت و شماره شبا مثل اینکه برای اندک سود دریافتی باید یک پایمان در اینترنتهاو غیره بگذره قطع کنید همه راحت بشویم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۰:۳۱

سلام بهمن هستم من تا حالا ۳تا ۲۶هزار تومان گرفتم بجاش ازم ۱۵۵هزار تومان یکجا گرفتند الله اکبر

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۱:۲۴

من می خوام لباس بخرم نیاز دارم زود بریزین

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۲:۰۰

پس کی میخایدسودسهام عدالت روبدیدکم مردم رو اذیت کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۲:۴۰

بنده سهام عدالت ثبت نام کردن کارگزاری فارابی سعدی ولی هرچی فروختن یا ۸۰ یا۷۰ هزارتومن بوده الان حدود ۳ ماه اونم قطع کردن والان هم توقسمت واریزی خطا در سرور می زنن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۲:۴۱

مردم می نالند از بی پولی .فقط نمی دونم چرا وقتی دو روز تعطیل می شه یا آخر هفته ،مردم هجوم می آورند به مسافرت و گشت و گذار و مهمانی و خرید از بازار . عجب مردمی می گن پول نداریم ولی مسافرت و مهمانی می روند و مدام تو بازارها برای خرید

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۲:۴۱

سلام کسایی که ۶۰درصد سهام خودشونو فروختن الان چند ماه میشه هنوز سود این۳۰درصد دومی رو هنوز ندادن.خواهشا تا قبل عید بدید.باورکنید شدیدا نیاز داریم.با تشکر

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۰۰:۲۸

سلام ۶۰ درصد رو چند فروختین.چقدر دادن تا حالا

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۲:۴۹

شاید سود سهام عدالتمون هم دولت غرب زده خورده:(

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۲:۵۴

چرا سهام عدالت متوفیان را اعلام نمیکنید که وارث ثبت نام کنه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۳:۲۵

بزارین تا قیمتش بشه ۱میلیون بعدا بگید ۵۰%وام میدیم. آخه تا کی به این مردم ظلم می‌کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۴:۰۰

سلام من هنوز لباسا عید سال گذشتمو نخریدم چ برسه ب امسال دیگه ب بچه هام نمیدونم چی بگم لطفا ب فکر اجاره نشینا باشید

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۵:۳۳

اخه این چه سهام عدالتیه طرف ۱۰۰ جریب زمین داره داره سهام عدالت میگیره من هیچی ندارم بیمه ندارم جایی دستم بند نیست ریه ام خرابه نمیتونم کار کنم و سهام عدالت به من تعلق نگرفته هروقت میشنوم میخاد سودش پرداخت بشه اتش میگیرم از این بی عدالتی

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۶:۴۰

خواهشمندهستم که خدایی مریض دارم خداشاهده خیلی کارم گیره ممنون ازتون

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۷:۴۵

بابا خبر ندارید سود سهام عدالت رو قبلا واسی ثپت نام از خود مردم گرفتن این جوری پول ملت از جیبشون به جیبشون بر میگردونن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۰:۱۹

۱۰۰ تومن میریزن؟

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۰:۴۶

یه چیزی میگن ،سود کجا بود شما باور نکن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۶:۲۱

سس ماس

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۷:۰۱

هی لوله گاز ..........

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۷:۰۹

سلام من رو هم ثبت نام کنید نیاز به وام سهام عدالت با درصد کم هستم بهش خیلی نیاز دارم کار ساختمانی هستم الآنم کار زیاد نیست برامون تو شهر ما لطفت من رو هم در طرح وام سهام ثبت نام فرمایید

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۷:۳۱

یارانه بنزین این ماه واریز نشده 29 بهمن ماه، سود سهام عدالت مستقیم واریز میشه بعید میدونم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۷:۴۲

چه فایده که تماس بگیریم به پول فروش به مانمیدند

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۷:۴۹

چرا از فروشگاه های افق کوروش؟؟؟ اولا که جنسای مرغوبی نداره دوم اینکه یه قیمت من درآوردی میزنه رو جنس بعد تخفیف میده که با تخفیفش بازم گرونتر از سوپرمارکت و مغازه های دیگه هستش . سوم پشت پرده یه بده بستونی باهم دارن که بتونن وام ۱۰ درصدی رو بیش از ۳۰ درصد از مردم بازپس بگیرن.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۸:۲۳

فقط خرید از فروشگاه خخخخ مردم پول نقد لازم دارن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۸:۳۶

بقران گرفتارم بقران پول نون ندارم چرا پول فروش سهام رو نمیریزید شدهفت ماه فروختم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۹:۵۴

سلام سهام نیست می گند کرونا هست ولی کاری می کنند ملت بعدتر شلوغ کنند مسئولین کجا هستند

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۰:۰۳

سلام پس ما که جا موندیم از این 26تومن چه خاکی تو سر کنیم با این همه گرونی .

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۰:۲۴

بده بیاد پول سهام عدالت کار گذاری سپه سه هیچ ندادی تسویه کن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۰:۲۶

ما که ثبت نام کردیم اما برای ما نیامد چکار کنیم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۰:۴۳

سلام پس بانک های دیگه چی اونا کارت اعتباری نمیدن ؟؟

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۰:۴۷

سلام آنهای که ثبت نام نکرده کی ثبت‌نام می کنید ما اصلا سهام عدالت کارگران نداریم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۱۲:۰۱

زود بریزن همه نیاز داره عیده

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۱۶:۵۷

این سودشو کی میدن پس

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۱:۲۲

خواهش میکنم به مردم بیشتر کمک کنین سود سهام برای مردم بیشتر بریزین حق ما بیشتر از اینا ،،،🥺🥺🥺🥺

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۱:۴۳

همش دروغه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۲:۲۶

من بخوام 60 صد سهام بفروشم چجوری هویت انجام دادم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۲:۳۸

بابا پول فروش سهاممو بدید سودش برای خودتون

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۲:۴۸

سلام بر دولت گرامی اگر می خواهید پول سهام را بدهید چرا اینقدر مردم اذیت می کنی از دولت خواهش می کنم هوای مردم را داشته باشی مردم گرفتارم پول تو جیبی ندارند فشار فقر فشار فرق زیادی زیادی مردم را کلافه

avatar

چرا بهم نمی‌دن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۰۰:۳۷

خدا وکیلی کم مردم بدبختو سر کار بگذارید اول گفتید اول اسفند حالا میگید شاید اخر اسفند درست یه عده نیاز ندارن لااقل اون بیچارهایی که نیاز دارنو بهشون بدید ما نخواستیم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۰۰:۴۸

با سلام من از سهام عدالت وام میخواهم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۰۱:۳۴

سلام .ما که سهام عدالت نداریم ..کی ثبت نام میکنید اخه ؟

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۰۱:۳۹

سلام ما که وابسته به کمیته بودیم سهام عدالت سودش کی چه تاریخی واینکه همون روش که رفتیم 30 در صد فروختیم به همون حساب واریز دارن خدا خیرتون بده

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۰۴:۴۸

از نظر بنده این کارهایی که کردید و این پیشنهادهایی که دادی ای صحبتهایی که شده خیلی خوب بود از همه کسانی که در این امور دست دارن سپاس گذارم ... اگر این کارها واقعیت داشته باشه خیلی خوبه. تشکر میکنم... در پایان مادر من مرحوم شد و من پولی که بابت سهامش دادم تکلیف سهامش چی میشه کسی هست جواب بده

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۰۵:۰۶

از همه شما بابت مطالبات یا مطالبها که گفته شده و نوشته شده زحمت کشیدید سپاس گذارم و خسته نباشید ...و در ادامه خدمت شما عرض شود کسانی که مرحوم شدن تکلیف سهامشان چی میشه لطفا جواب بدید متشکرم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۰۵:۲۸

والا هرروز میگن سودسهام عدالت مگه چقدرمیریزن حساب فوقش ۲۶ هزارتومن که باهاش نمیشه یک کیلو موز خرید😄

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۰۶:۲۷

40درصدکه قراربود22بهمن آزاد بشه چی شد

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۱۷:۰۶

من تا حالا چند بار گرفتم، اولین بار 12 هزار تومان، دومین بار 15 هزار تومان، سومین بار 10 هزار تومان، چهارمین بار 7 هزار تومان، این دفعه نمی دونم چقدر میخوان بدند، خیلی ممنون از همه کسانی که در این زمینه دارند، زحمت می کشند، خیلی ممنون

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۲۱:۵۷

سهام عدالت من روش مستقیم هست میتونم به فروش برسونم اینها که سودی نمیدن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۰۰:۵۰

روش مستقیم چطوره غیر مستقیم چطوره من متوجه نشدم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۹:۰۲

آقا سهام عدالت کجا عدالت داره؟؟؟ سهام بی عدالت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۵:۱۰

سالهاست یه کاغذی به ما دادن به اسم سهام عدالت که هیچ عدالتی من در اون نمیبینم و برای پول ناچیزی که پول جیبیه بچه یه پولداره باید هفت خان رستم رو بریم و دیگر هیچ، تو این چند سال من در چند مرحله حدود ۷۵هزار تومان سود گرفتم که الآن باید چند خوان دیگه بریم تازه برسیم جای اول، میگن وام میدیم اگه اینها وام دادن من اسممو عوض میکنم.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۳۳

ساقی بریز می که نریزد سهام ما سودی نداشت احرازهویت سجام ما ادامه شعر در وبلاگ saliber.blogfa.com

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۱:۲۰

کی وام واریز میکنن نیاز نداشتیم که درخواست نمیدادیم کارتش از کجا بگیریم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۲:۱۶

ما هم سهام عدالت 60درصد فروختیم ولی پولی ندیدیم واریز بشه بحسامون

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۲:۱۶

ما هم سهام عدالت 60درصد فروختیم ولی پولی ندیدیم واریز بشه بحسامون

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۵:۵۳

سلام خسته نباشین ببخشید من ۶ ماه فروختم یه بار ابان ماه واریز کردن دیگه بقیه اش واریزنمیشه بخدا منم احتیاج دارم میخوام خونه اجاره کنم کی میخوان واریزکنن بقیه اش رو

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۱۰:۰۳

سلام من که سوادندارم سهام عدالت رابه روشهای مستقیم یاغیرمستقیم انتخاب کنم چطوری سودسهام عدالت به حسابم واریزمیشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۳ ۱۵:۴۳

لطافاسودسهام واریزکنیدماقشرکم درامدبهش احتیاج داریم.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۳ ۱۵:۴۳

لطفا سود سهام واریز کنید ما قشر کم درآمد بهش احتیاج داریم.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۵ ۱۳:۴۹

په کی واریز میشه ؟بخدا منم خیلی احتیاج دارم 😭😭😭😭

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۹:۳۲

متاسفانه که نریختن ما مریض داریم که بدحاله داروشم گیرنمیاداصلا گیرم بیاد گرونه .ایا مادرمن باید زبونم لال فوت بشه انصافه واقعا انصاف نیست من بخاطر کرونا بیکارم بیکار.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۰ ۱۷:۳۶

حالا اینا را کی میخونه.والا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۲ ۲۰:۴۴

سود میدن منتظرش باشید هرموقع واسم اومد خبرتون میکنم همه هجوم کنید پست بانک اخه اونا شماره شبای خودشونو دادن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۳ ۱۰:۵۲

لطف کنین سود سهام ها رو واریز کنید 😠🤨😒

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۳ ۱۵:۰۷

چه شد عدالت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۴ ۲۱:۳۱

کی سهام میریزند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۶ ۰۰:۳۷

امشب احتملا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۶ ۱۸:۱۵

به خدا دم عید دستمان خیلی خالیست سود بریزید شرمنده بچه هامون نباشیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۷ ۱۵:۱۰

واقعاً ماهم خیلی لازم داریم،اگه واریزمیکنین مثل آدم بگین۳روز مونده تاعید کی دیگه میخواین واریز کنین