• سه‌شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99112820600
  • خبرنگار : 71132

موافق اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰

دلخوش: بلاتکلیف گذاشتن بودجه به مردم آسیب می‌رساند

دلخوش: بلاتکلیف گذاشتن بودجه به مردم آسیب می‌رساند

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که نباید در چند ماه پایانی فعالیت دولت، بودجه را بلاتکلیف گذاشت، گفت که مردم از بلاتکلیف ماندن بودجه آسیب می‌بینند.

به گزارش ایسنا، سید کاظم دلخوش در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۰ در موافقت با کلیات  تصریح کرد: ما نمی‌توانیم کشور را بدون بودجه بگذاریم. چشم مردم به مجلس شورای اسلامی است و اگر مجلس حقوق کارکنان و مستخدمین دولت و نظام و پروژه‌های عمرانی را بلاتکلیف بگذارد مردم آسیب می‌بینند ما باید به مشکلات مردم توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: از طرفی بودجه را نمی‌شود به چند دوازدهم کشاند، کسانی که در سال ۱۳۹۱ در مجلس شورای اسلامی بودند می‌دانند شورای نگهبان بودجه سه دوازدهم را رد کرد و گفت در سال ۱۳۹۲ انتخابات داریم الان شرایط حادتر از سال ۱۳۸۹۱ و ۱۳۹۲ است اولا در چند ماه آینده انتخابات شورای شهر و روستا را داریم که بخشی از نظارت با مجلس است. دوم انتخابات ریاست جمهوری را داریم که هزینه سنگینی از جهت داخلی و بین‌المللی دارد ضمن این‌که پایان کار دولت در چند ماه اول سال آینده است و ما نمی‌توانیم بودجه را بلاتکلیف بگذاریم. دولت آینده تا سرجایش بنشیند چند ماه طول می‌کشد و ما به این شکل سال را از دست می‌دهیم.

دلخوش یادآور شد: در حال حاضر با فرصتی که مجلس شورای اسلامی به دولت داد هفت مورد اصلاحات انجام شد که بخشی مورد قبول ماست و بخشی قابل رسیدگی است و می‌توانیم فرصتی به همکاران تلفیق برای اصلاح بدهیم، لذا ما راهی جز تایید کلیات نداریم و نباید به سمت چند دوازدهم برویم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نظر رهبری و دولت، مجلس و مردم نیست که وقت مردم را بگیریم و بودجه را غیرشفاف کنیم، می‌توانید از کمیسیون تلفیق بخواهید جداول و ردیف‌ها را به صحن بدهد و در قالب پیشنهادات موارد رسیدگی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha