• سه‌شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 99112821024
  • خبرنگار : 71624

اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی برای توسعه همکاری‌ با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی

اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی برای توسعه همکاری‌ با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی

رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به همکاری‌های گسترده‌ این نهاد با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: برای توسعه‌ همکاری‌ها در زمینه‌های مختلفی چون مشاغل خانگی، توانمندسازی حاکمیت و جامعه و تعاون و همچنین دیگر حوزه‌های مرتبط با فعالیت‌های این وزارت‌خانه آمادگی داریم.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی در مراسم اختتامیه اولین جشنواره طرح‌های پژوهشی حوزه تعاون و آئین افتتاح همزمان ۲۸۶ پروژه تعاونی در سراسر کشور که ظهر امروز با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد، با تشکر از زحمات دکتر شریعتمداری و دکتر کبیری، معاون تعاون وزیر کار، در حوزه تعاون گفت: رسیدن به پیشرفت و توسعه پایدار مستلزم نگاه علمی در برنامه‌ریزیو نگاه فناورانه یا کاربردی کردن علم در بحث اجرا و به ویژه توسعه اقتصادی کشور است.

وی افزود: بسیار خوشبختیم که در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم دکتر شریعتمداری و هم معاونان ایشان در انجام وظایف وزارتخانه‌ای خود این نگاه علمی دارند. همچنین ما خوشحال هستیم که در جهاد دانشگاهی، همکاری بسیار نزدیکی در حوزه‌های مختلف با این وزارتخانه داریم.

طیبی خاطرنشان کرد: در بحث مشاغل خانگی، با یک نگاه علمی که بازار کار را برای افرادی که در خانه کار می‌کنند تضمین کند کار را با وزارت تعاون آغاز کردیم و این پروژه بسیار موفق پیش می‌رود. در بحث توانمندسازی حاکمیت و جامعه که موضوع بسیار مهم و موثری است با تشکیل مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه در معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی فعالیت بسیار گسترده‌ای را با وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی داریم.

وی ادامه داد: در زمینه‌ تعاون هم که رکن مهمی در اقتصاد به شمار می‌آید و علاوه بر این که در توزیع عدالت منابع در کشور مهم است، می‌تواند سرمایه‌های خرد مردم را جمع کند، با توجه به ماهیت علمی و ترویجی این موضوع،از طریق معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با تشکیل اندیشکده تعاون این همکاری را ادامه دادیم.

وی در پایان با اعلام آمادگی برای توسعه فعالیت‌ها در زمینه‌های ذکر شده و دیگر حوزه‌های مرتبط، با وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: از اعتمادی که ما کردید تشکر می‌کنیم و قطعا تلاش می‌کنیم این اعتماد را با کار خوب در خدمت‌رسانی به مردم کشورمان جبران کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۷:۵۱

پژوهش در جهاد تهران را دریابید