• سه‌شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99112821256
  • خبرنگار : 90047

تلاش تیم فوتبال هفت نفره برای حضور دوباره در پارالمپیک

تلاش تیم فوتبال هفت نفره برای حضور دوباره در پارالمپیک

دبیر انجمن فوتبال هفت نفره از اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا خبر داد و گفت: نخستین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در قهرمانی جهان از اردیبهشت سال آینده در مشهد برگزار می شود.

امین اله مانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از پایان مرحله اول و دوم استعدادیابی تیم فوتبال هفت نفره که ۷۰ نفر شرکت کرده بودند، ۳۰ تا ۳۵ نفر به اولین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره که اردیبهشت سال آینده در مشهد برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

وی افزود: برای ارزیابی بهتر بازیکنان از نظر کلاس بندی پزشکی، آمادگی بدنی و فنی یکسری تمریناتی از نظر چابکی، انعطاف پذیری، استقامت، قدرت و .... به بازیکنان ارایه شده که در بدو ورود به اولین اردو، این تست ها از آنها گرفته خواهد شد.

اله مانی در خصوص تعداد اردوهای پیش بینی شده برای آمادگی تیم اضافه کرد: تا زمان اعزام تیم به قهرمانی جهان اسپانیا ۸ مرحله اردو پیش بینی شده که ۳ مرحله اردو برای ارزیابی و غربالگری بازیکنان از نظر آمادگی بدنی است و سپس از اردوی چهارم که بازیکنان اصلی شناسایی شدند تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را اجرا خواهیم کرد.

وی درباره علت تغییر مکان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال هفت نفره گفت: این مسابقات قرار بود ابتدا در پرتغال برگزار شود که به دلیل عدم اعلام آمادگی میزبان به خاطر کرونا مکان برگزاری تغییر پیدا کرد و اسپانیا میزبان مسابقات شد.

دبیر انجمن تیم فوتبال هفت نفره در پایان در پاسخ به این پرسش که وضعیت این تیم را برای کسب سکو چگونه ارزیابی می کنید، با توجه به دوری دو ساله این تیم از مسابقات بین المللی، خاطرنشان کرد: هدف ما کسب سکو در قهرمانی جهان و حضور دوباره این تیم در پارالمپیک است. بنابراین با برنامه ریزی انجام شده سعی داریم در هر مرحله اردو بازیکنان را از نظر کلاس بندی و فنی مورد ارزیابی قرار دهیم تا در نهایت تیم آماده و خوبی را راهی اسپانیا کنیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha