• چهارشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 99112921750
  • خبرنگار : 71129

همسر رهبر کره شمالی برای نخستین بار در طول یکسال در انظار عمومی ظاهر شد

همسر رهبر کره شمالی برای نخستین بار در طول یکسال در انظار عمومی ظاهر شد

همسر رهبر کره شمالی امروز (چهارشنبه) برای نخستین بار در طول بیش از یک سال در انظار عمومی و در کنار همسرش در یک کنسرت دیده شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، روزنامه رسمی حزب حاکم کارگران کره شمالی موسوم به رودونگ سینمون تصاویری از "ری سول جو" همسر کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی را در یک کنسرت که در بزرگداشت تولد کیم جونگ ایل، پدر رهبری کره شمالی برگزار شد، منتشر کرده است.

همسر رهبری کره شمالی اغلب در کنار وی در رویدادهای مهم دیده شده اما از ژانویه سال گذشته میلادی در انظار عمومی دیده نشد و این گمانه زنی را به وجود آورد که شاید باردار باشد و وضعیت سلامتش مساعد نباشد.

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی نیز روز سه شنبه به قانونگذاران این کشور گفت که به نظر می‌رسد همسر رهبری کره شمالی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در انظار عمومی ظاهر نشده اما دیده شده بود که با سه فرزندش بازی می‌کند؛ اطلاعات کمی درباره فرزندان رهبری کره شمالی وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۴:۱۴

بهتره بدونیم که کیم اون جونگ وقتی فهمید که رسانه های خارجی گفتند که خواهرش بعد از اون ميتونه رهبر کره شمالی باشه خوشش نیومد و یه طوری خواهرشو سرنگون کرد و حالا برای اینکه جای خالی یه زنو کنارش پر کنه داره زنشو به همه نشون میده و بهتره بدونیم که مردم کره شمالی بخاطر نداشتن رابطه با دنیا از خیلی چیزها عقبن و لازمه خیلی چیزا یاد بگیرن و رسانه ها خیلی می‌تونن کمک کنن با چیزاییکه مینویسن به اونها یاد بدن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۱۶:۳۲

خیلی خرین

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۰:۲۳

دلم می‌خواست کیمی با هم میرفتیم یه جای دور و قائم میشدم و مردم و ماهوارها هم دنبالمون میکردن پیدامون نمیکردن و بعد مدتی با سفینه فضایی پیدامون میکردن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۹ ۲۳:۰۷

ما که هیچوقت همسران حاکم ومسولان رو نمیبینیم چرا رسانه ای نمیشه🤪

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۳۰ ۱۶:۳۸

ب ما اصلاچ دخلی داره تو کره شمالی چ خبره مملکت خودمونو ول کردید اینور اونور هر چند اخباریم ک درمورد کشور خودمونه همش دروغه