• چهارشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99112922095

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز:

ایمنی و امنیت مهمترین فاکتورهای انتخابات ۱۴۰۰ است

ایمنی و امنیت مهمترین فاکتورهای انتخابات ۱۴۰۰ است

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: در انتخابات پیش رو، مولفه‌های سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت انتخابات همواره مدنظر است که البته موضوع مهم دیگری که در دستور کار قرار دارد، ایمنی رای دهندگان و دست اندرکاران انتخابات در شرایط شیوع بیماری کروناست.

محمدرضا امیری، در جلسه ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: با آغاز فعالیت جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی، شور و نشاط انتخاباتی در حال شکل گیری است.

به گزارش ایسنا به نقل از فرمانداری شیراز، امیری افزود: در انتخابات سال گذشته، با تدبیر و برنامه ریزی شایسته این ستاد و همت و تلاش روسای مراکز انتخاباتی، شاهد برگزاری انتخاباتی درخور شان کلانشهر شیراز در ۶۸۶ شعبه اخذ رای بودیم.

امیری با بیان اینکه مشارکت حاصل رقابت معنادار و قابل قبول است، گفت: اخیرا شاهد هستیم که با آغاز فعالیت جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی، شور و نشاط انتخاباتی در حال شکل‌گیری است.

فرماندار شیراز گفت: از مسئولین مراکز و نهادهای تأثیرگذار و همچنین گروه‌های سیاسی، احزاب و تشکل‌ها انتظار می‌رود با اتخاذ رویکردهای مناسب در تقویت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، فعالانه گام بردارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: حقوق داوطلبین را مانند رای مردم، حق‌الناس و صیانت و دفاع از این حقوق همچون آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

فرماندار شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان و کمیته‌های مرتبط در فرمانداری شیراز تشکیل شده و ارتباط با دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان برقرار است. 

امیری گفت: دستورالعمل تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، در سطح ملی و استانی ابلاغ شده و ما منتظریم هیئت نظارت شهرستان نیز معرفی شوند.

فرماندار شیراز افزود: پس از معرفی هیئت‌های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و همچنین هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهرستان‌ها، آمادگی کامل برای آغاز فرایند انتخابات که از ۱۸ اسفندماه با دستور وزیر کشور کلید خواهد خورد، وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha