• پنجشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۵:۵۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99113022361
  • منبع : بوشهر

معاون سیاسی استاندار بوشهر تاکید کرد:

مطالبات کارگری به حقوق و مزایا محدود نیست /هیچ معوقه‌ای به سال آینده منتقل نشود

مطالبات کارگری به حقوق و مزایا محدود نیست /هیچ معوقه‌ای به سال آینده منتقل نشود

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی استاندار بوشهر و رئیس کمیسیون کارگری استان گفت: مطالبات کارگری به حقوق و مزایا محدود نمی‌شود و مدیران و کارفرمایان باید در راستای بهبود وضعیت ارتقا شغلی و امکانات رفاهی و معیشتی کارگران نیز تلاش کنند.

محمدتقی ایرانی در جلسه کمیسیون کارگری استان بوشهر با اشاره به تلاش و نقش تولید کنندگان و کارگران در دوران تحریم‌های ظالمانه اظهار کرد: این تولید کنندگان و کارگران هستند که در دوران تحریم با سخت کوشی باعث شده اند تا چرخ‌های تولید همچنان بچرخد و زحمات ارزشمند این عزیزان، تحریم‌ها را بی اثر کرده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و لزوم پرداخت معوقات حقوق و مزایای کارگران افزود: انتظار داریم کارفرمایان، پیمانکاران و شهرداری‌ها، معوقات کارگری را در ایام باقی مانده سال به روز کنند. هیچ معوقه حقوق کارگری در استان بوشهر نباید به سال آینده منتقل شود.

ایرانی با اشاره به روند پرداخت حقوق و مزایای کارگران در استان خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد شرکت‌ها در منطقه اقتصادی انرژی پارس، پرداخت‌های آنها در وضعیت مطلوب قرار دارد که امیدواریم ظرف هفته‌های باقی مانده تا پایان سال، همه معوقات کارگری پرداخت  شده چرا که هیچ معوقه‌ای نباید برای سال آتی باقی بماند.

رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر در همین راستا بیان کرد: مطالبات کارگری به حقوق و مزایا محدود نمی‌شود و مدیران و کارفرمایان باید در راستای بهبود وضعیت ارتقا شغلی و امکانات رفاهی و معیشتی کارگران نیز تلاش کنند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر در همین ارتباط گفت: یکی از مطالبات کارگران، افزایش حقوق و مزایا متناسب با وضعیت تورم از سوی بانک مرکزی است که باید توسط مسئولین مورد توجه جدی قرار گیرد و نباید در این زمینه کم‌کاری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha