• پنجشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99113022559
  • خبرنگار : 50204

نماینده خمین:

عدم انتقال کارت های بازرگانی صنایع به استان مرکزی ظلم مضاعف است

عدم انتقال کارت های بازرگانی صنایع به استان مرکزی ظلم مضاعف است

ایسنا/مرکزی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم انتقال کارت های بازرگانی صنایع به استان مرکزی ظلم مضاعف در حق استان است که ادامه یافته و باید با جدیت پیگیری و اصلاح شود.

علیرضا نظری روز پنجشنبه ۳۰ بهمن در شورای گفت و گوی دولت و ‌بخش خصوصی استان مرکزی اظهار کرد: جای تعجب دارد که چرا انتقال کارت بازرگانی در استان مرکزی در طی سال‌ها انجام نشده است، چرا باید برخی افراد در استان سرمایه‌گذاری کرده و از زیرساخت‌های مختلف از جمله آب، برق و گاز استفاده کنند و آلودگی‌های زیست‌محیطی برای استان ایجاد کنند، اما گردش مالی و کارت بازرگانی آنها در تهران باشد؟

وی افزود: این اقدام ظلم مضاعف در حق استان است که ادامه یافته و باید با جدیت پیگیری و اصلاح شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح قانون اتاق های بازرگانی گفت: اگر قرار است تغییری در قانون اتاق بازرگانی رخ دهد باید از نظرات کارشناسی بهره‌گیری لازم صورت گیرد.

نظری بیان کرد: بخشنامه بانک مرکزی و بازگشت ارز حاصل از صادرات نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است و تلاش می‌شود که بزودی نشستی با اعضای کمیسیون، بانک مرکزی و اتاق بازرگانی برای حل این مشکل برگزار شود. پیشنهادات ارائه شده در این خصوص نیز باید منتقل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت:  برگشت ارز از سال ۹۷ در کشور و استان مطرح بوده و این بحث کشور را با موضوعاتی جدید مواجه کرد و یکی از دغدغه‌های مهم استان مرکزی از سال ۹۷ تاکنون، در این بخش بوده است.

سعید فرخی بیان کرد: مشکلات صادرکنندگان استان مرکزی باید با تلاش مجموعه ذیربط برطرف شود.

وی ادامه داد: در خصوص مشکلات شهرک صنعتی خیرآباد نیز یک‌ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در این شهرک جهت رفع مشکلات شهرک تشکیل خواهد شد.

در این نشست طرح پایش فضای کسب و کار نیز ارائه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha