• جمعه / ۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۰:۱۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 99120100003
  • خبرنگار : 71442

سریال های نوروز ۱۴۰۰ کدامند؟

سریال های نوروز ۱۴۰۰ کدامند؟

دو سریال کمدی و یک ملودرام عاشقانه برای به روی آنتن رفتن در نوروز ۱۴۰۰ در حال ساخت هستند.

به گزارش ایسنا، سریال های «نون.خ» «همبازی» و «بوتیمار» که برای پخش از شبکه های یک، دو و سه سیما آماده می شوند از گزینه های اصلی پخش نوروزی به حساب می آیند.

همچنین ساخت دو قسمت پایانی «پایتخت» طبق وعده اعلام شده، از سوی سازندگانش در حال انجام است، اما پخش نوروزی آن تاکنون به طور قطع از سوی تلویزیون تایید نشده است.

«نون خ ۳»: کرونا و بازیگرانی که با ماسک مقابل دوربین می روند

فصل سوم از سریال کمدی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز ۱۴۰۰ در حال ساخت است. این سریال ادامه دار در حالی تولید می شود که معمولا سریال هایی با تعداد فصل های بالا اغلب با نگرانی هایی چون جلب رضایت مخاطب و تکرار موفقیت فصل های قبلی، همراه می شوند. اما کارگردان در این زمینه اطمینان داده است، «تمام تلاش ما این است که سریال «نون خ» در فصول جدیدش جذاب تر و مخاطب پسندتر باشد و بتواند مردم را در ایام عید نوروز بیشتر شاد و خوشحال کند.»

به گفته آقاخانی داستان فصل سوم سریال «نون. خ»، ادامه فصل دوم است و در این فصل علاوه بر نمایش زیبایی‌های استان کرمانشاه و استان کردستان، جلوه هایی از مهاباد و بخش‌های کردنشین استان آذربایجان هم به تصویر کشیده خواهد شد.

بازیگران این فصل همان بازیگران دو فصل گذشته هستند با این تفاوت که چند بازیگر به این مجموعه اضافه شده اند و در فصل سوم تمرکز بر روی تولید محصولات دارویی است و این شغل را معرفی و بارز کرده اند.

در فصل جدید سریال «نون.خ» بازیگران با ماسک مقابل دوربین می روند؛ سعید آقاخانی در توضیح این شرایط هم عنوان کرده است: از آنجا که یکی از شخصیت‌های این سریال بر اساس قصه به کرونا مبتلا شده است بنابراین ما علاوه بر اینکه به موضوع کرونا پرداختیم، تمام صحنه‌ها را با ماسک مقابل دوربین رفته ایم.

«نون خ» این روزها در اطراف تهران در حال تصویربرداری است و تاکنون حدود ۹۷ درصد از تصویربرداری فصل سوم انجام شده است.

سعید آقاخانی، علی صادقی، سیروس میمنت، شقایق دهقان، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی و شقایق فتاحی بازیگران سریال «نون.خ» هستند.

«پایتخت»: از منتقی شدن فصل جدید تا پایان سری ناتمام

تصویربرداری دو قسمت پایانی فصل ششم از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در مازندران آغاز شده است. به گفته تهیه کننده قرار است این قسمت ها عید نوروز روی آنتن تلویزیون برود؛ البته پخش قطعی آن هنوز از سوی شبکه اعلام نشده است.

الهام غفوری، تهیه‌کننده‌ این سریال درباره ساخت دو قسمت پایانی این سریال عنوان کرده است: سال گذشته به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا، تولید و پخش فصل شش «پایتخت» ناتمام ماند و ما بر خود وظیفه دانستیم که حتما دو قسمت پایانی «پایتخت۶» را تولید و پخش کنیم تا پرونده‌ی این فصل بسته شود.

این خبر در حالی اعلام می شود که زمزمه هایی مبنی بر ساخت «پایتخت ۷» هم مطرح شده بود اما طرح مطالبی درباره دستمزد میلیاردی برخی عوامل از سوی رسانه ها و همچنین ممنوع التصویری برخی بازیگران این سریال، باعث شد که در نهایت محسن تنابنده با انتشار مطلبی ساخت سری جدید این مجموعه را فعلا منتفی اعلام کند.

«هم بازی»: ملودرامی عاشقانه با مافیابازها

تصویربرداری سریال نوروزی «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی در تهران در حال انجام است.

آتیلا پسیانی از بازیگرانی است که در این سریال به ایفای نقش می پردازد.

با توجه به اینکه سریال «هم بازی» برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده است، دو گروه تصویربرداری در تهران و اطراف گرمسار مشغول ضبط تصاویر هستند.

دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن، علیرضا استادی و امیر کاظمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

حسین مهری، مریم مومن و کامران تفتی از جمله شرکت کنندگان «شب های مافیا»ی سعید ابوطالب بودند که اتفاقا در این بازی خوش درخشیدند.

«هم بازی» سعی دارد با فیلمنامه ای از وحید حسن زاده و مریم اسمی خانی با طراحی نوید محمودی، به روابط، اشتغال جوانان و هویت نگاه ویژه ای داشته باشد.

بوتیمار: سریالی کمدی با حمید لولایی، مرجانه گلچین و هدایت هاشمی

«بوتیمار» با نام قبلی «ویلا» به کارگردانی علیرضا نجف زاده، تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سعید جلالی، دیگر سریال جدیدی است که از گزینه های پخش در ایام نوروز محسوب می شود.

علیرضا نجف زاده ـ کارگردان سریال بوتیمار ـ نوروز ۹۸، سریال «زوج یا فرد» را در شبکه سه سیما روی آنتن برد. «بوتیمار» هم برای پخش از شبکه سه سیما در حال ساخت است و کارگردان و تهیه کننده از گروهی از بازیگرانی بهره برده اند که پیش از این بارها در کارهای کمدی جوابشان را پس داده اند. حال باید دید این سریال با تغییر لوکیشن و نوع روایت قصه در نوروز، مخاطب را پای تلویزیون نگه می دارد یا نه.

ساخت این سریال بعد از سه ماه تصویربرداری در ساحل دریای خزر و لوکیشن های مختلف استان مازندران، مجددا در تهران پیگیری می شود و گروه دوباره برای ضبط چند سکانس باقیمانده راهی شمال و شهر نوشهر خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۰۹:۲۳

نون خ عالییییییییییییییییه😍😍😍😘😘😘💖💜🌼🌸🌹💖💜💜💜💖🌼💜🌼🌸🌸🌼بازیگران کره ای هم داخلش هستن😍😍😍🤗🤗🤗🤗🤗😻😻

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۳:۳۴

واقعااا؟؟ من نمیدونستم از بازیگر های کره ای هم هستنننن😑خعلی خوبههههه🙂لی مین هوووو میخامممم😍😎من طرفدار کیپاپ ام🌻👩‍🎤

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۴۹

واقعا؟ 😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۵۵

جانم برای پایتخت در میره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۶:۳۴

بازیگران کره ای؟!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۱۱

بله هستن 😍🤗💖

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۱:۰۳

واقعا بازیگر های کره ای هم توی نون خ هستن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۰۶

دروغ میگه بابا کدوم بازیگر کره ای من فقط پایتخت رو دوست دارم 🤩❤

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۱:۰۷

توخودت کره ای هستی دادا از خودت عکس بفرس😋😋😋🤣دلم برای کره‌ای را تنگ شده😋😜🤣🤠

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۱۳

فکرکنم در قسمت جدیدش باشه ولی من تاآنجایی که دنبال کننده این فیلم هستم ندیدم تو تلویزیون!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۲:۰۰

پایتخت پنج فقط قشنگ بود وبازی بهتاش فقط قشنگه ،پایتخت یکی پایتخت 2تا پایتخت 3تا نه صدتا شورشودراوردن نون خ هم هی چندتاش کردن چه خبره ازمزه افتاد بشینید یه سریال دیگه بسازید خوبه مدرکشو گرفتید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۲:۴۰

😂😂😂اونوخ دیقن کجاش؟😐🤦🏻‍♀️🚀👊🏻

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۰:۵۰

دروغ نیست باور کنید توی خبرها برام امده بود گفت بازیگران کره ای هم داخل سریال هستن😍🤗💜💖

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۲۲:۱۱

واااااای من خیلی مشتاق شدم که همرو ببینم

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۵ ۱۱:۴۳

گاه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۰۹:۴۳

ما با پایتخت موافقیم حالا همه چیز این مملکت درسته فقط پایتخت بی راه رفت؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۶:۰۱

چرا بحثو قاطی میکنی؟! واقعا به بعضی تفکرات باید شک کرد. بابا پایتخت ۶ به طور واضح به بعضی عقاید توهین کرد و همچنین ممنوع التصویری بعضی بازیگران دلیل بر کنسل شدن پایتخت شده. متاسفانه بعضیا مثل شما فقط به قسمت های خنده دار توجه نمی‌کنند و هیچ توجهی به ماجرا و داستان نهفته درون هر بخش ندارن. متاسفم براتون!!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۳۳

دقیقااااااااا👍👍👍👍👍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۰:۴۱

راست میگن واقعا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۲:۳۱

دقیقا کاملا با شما موافقم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۸:۵۸

اتفاقا من برعکس همین نظر تو دارم وایتخت یه سریال طنزه توهین هایی که کردن برای خندیدن مردم بوده وگر نه از بالا نمیزاشتن کسی ببینه چه برسه به تو که هیچکاره مملکت نیستی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۱:۲۴

پایتخت 6 اصلا داستان واضحی نداش و خیلی در هم بر هم و پیچیده بود اگر یکبار داستان پایتخت 6 تو ذهنتون مرور کنین میفهمین من چی میگم الان سارا ونیکا حذف شدن پس می فهیم این سریال تو فصل ششم دچار افت شدیدی شده تازه به خیلی چیز ها هم توهین کرد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۱:۳۷

من عاشق پایتخت هستم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۶:۰۹

کل دیالوگای سارانیکا ۱۰ صفه نمیشه بعد چجوری پایتخت بدون اونا افت میکنه درضمن اونا جنبه ی طنز نداشتن برای دوستی که گفت پایتخت بدون سارا نیکا افت کرده

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۸:۴۲

هیچ چیز نهفته ندار همش واقعیت رو میگه ک بعضی ها دوس ندارن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۱:۱۵

پایتخت ۶ خیلی هم خوب بود این اراجیف یه مُشت آدم مریص بافتند که الکی انقدر جَو بیخود درست کردند. شما هم که انقدر آدم مقعیدی هستین یکی از توهیناتشونُ بگین لطفا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۴:۵۹

پایتخت و نون خ

avatar

واییی شما چقد لوسید...😐😕توهین چی آخه همه فیلما برای طنز بودنش هر کاری میکنن برای این میگم لوس چون که لیاقت ندارید و معلومه تا حالا فیلم طنز ندیدید متاسفم واقعا دیوونه ها😕😂😕

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۰:۵۵

رضا عطاران، کجایی که بیایی برامون فیلم بسازی؟!! فیلمهای قشنگت، متهم گریخت، خانه‌به‌دوش رو هنوز که هنوزه نگاه می‌کنیم!! تو کسی بودی که خیلی خوب برای اقشار کم‌برخوردار جامعه فیلم درست میکردی و همه ایران هم نگاه میکرد! جون مادرت برگرد تلویزیون یک سریال بساز!! دمت گرم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۳:۲۲

پایتخت خیلی خوبه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۰۱

نونخه پایتخت چونکه به فداشون واقعا باز یگر های خوبی هم هستن و کاری که میکنن با جون و دله

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۲:۰۴

دقیقاً

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۵:۵۹

وا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۲:۲۱

ایول👌👌👌👌

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۱:۴۱

من خیلی خوشحالم که سریال های قشنگ پخش می کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۳:۴۴

چرا همه جا باید یه بحث سیاسی باشه الان بازی هنرمندان باماسک چه ربطی به حاج قاسم سلیمانی داشت حاج قاسم کجا این هنرمندان کجا خیلی راست میگی خودت توی گرما یک روز با پوتین واپشن وکلاه باش ببینم خودت طاقت میاری فقط با پوتین وکلاه نری زیر کولر گازی بنشینی برو بیرون توی آفتاب کار کن زحمت بکش قول میدم ۵دقیقه هم دوام نمیاری بعد بیا برای بقیه مثال بزن کاری که حاج قاسم وامثال حاج قاسم انجام میدن خیلی خیلی فرق داره شما فقط پوتین وکلاه وگرمارو دیدی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۱۰

❤سلام ❤ ❤من لاپایتخت موافقم لطفا هفتشم بسازید ❤

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۴۴

هنرمند با فداکار وایثار گر خیلی فرق داره هنرمن به کسی میگن که هنری ارائه بده شمابازیگر رو میگی هنرمند یعنی کسی که نقش بازی میکنه حاج قاسم سلیمانی یه فداکار بود یه ایثارگر بود که ازجان ومالش گذشت هیچ وقت نقش بازی نکرد خود واقعیت بود

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۱:۴۳

بلاخره همه که سردار سلیمانی نمی شود چهل سال زیر بمب و اتش با یک اپشن سربازی و پوتین نیم سوز خدمت کرد و خودش را هنرمند ننامید ولی بعضی ها در ناز نعمت دو سال کار کردند و پولش را هم گرفتند و حالا برای مردم ناز و کرشمه می ایند و می شوند هنرمند. مردم ما حالا نیاز دارند . پایتخت بدون مردم ؛ پای تخت هم نیست.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۳۹

کی حرف سلیمانی رو زد آخه چی میگی بابا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۱۹

پایتخت خیلی بده

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۰:۰۸

😐💔چــــــــــــه ربطی داره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۱:۱۸

بله

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۱:۴۷

چه ربطی به حاج قاسم سلیمانی داره این یه کاری می‌کنه اونم یه کاری

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۱:۴۴

این سریال ها خوب است مخصوصا پایتخت لطفا درعید نوروز پایتخت 7رابسازید ممنون

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۴۴

سلام بله لطفا پايتخت ۶را پخش کنید و پایتخت ۷ را بسازید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۸:۳۴

عزیزم میخوان ادامه ی 6 رو عید پخش کنن بعد چجوری 7 رو تو عید پخش کنن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۲:۴۱

پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۰۱

پایتخت عالی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۱۳

سلام به خوشحال میشم سریال پایتخت ۷بیازین خوشحالم سریال نون خ ۳داره درست میشه و ایشالله خوب بدرخشین

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۱۸

سلام .در این شرایط سخت (کرونا و وضعیت اقتصادی ) واقعا روحیه مون داغونه افسردگی گرفتیم به سریالی مثل پایتخت نیاز داریم خواهش میکنم این حداقل رو از ما و بچه ها نگیرین ایام عید نوروز دلمون به چی خوش باشه مسافرت یا مهمونی که هیچ کدومش امکانش نیس تازه اگه پول باشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۴۹

سلام به نظر من عالی فیلم هاتون😍😍😍😍 از همه بهتر پایتخت و نون خ است 💖💖💖😍😍😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۵۲

پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۵۵

پایتخت سریال زیبایی است لطفاً فصل جدید پایتخت را در نوروز ۱۴۰۰پخش کنید.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۰۰

پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۰۷

پایتخت و نون خ عالیییی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۱۰

عالیهههههه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۴۲

من با پایتخت و نون‌‌خ موافقم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۶:۰۱

پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۵:۵۸

سلام. موافقم. پایتخت خیلی خوبه. هر شش فصلش قشنگه. اگ فصل ۷ پخش شد ۱۰۰درصد میبینمش. خیلی پایتخت رو دوی دارم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۳:۲۲

پایتخت ،نون خ ،که خیلی عالی هست😍😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۳:۳۸

سلام افرا شبکه چند پخش میشه؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۳:۴۱

🌸🌸نون خ عالییییه 🌸🌸

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۳:۵۹

عالیه همشون به نظرم ولی هم بازی ر و دوست ندارم ولی نون خ و .پایتخت و بوتیمار عالین

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۰۹

من پایتخت را دوست دارم خیلی قشنگ است لطفأ پخش کنید ممنون میشم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۴۳

وای من عاشق این فطلما هستم اما حیف برنامه های خارحی نمیزار😂😂😂😂😂شوخی انا فیلماش خیلی باشخا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۱۲

عالی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۰۹:۱۰

واقعا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۱۶

اقای عطاران ! کجایی که بیای سریال هایی مثل متهم گریخت برامون بسازی !؟ 😢

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۲۳

سلام سریال نون خ و پایتخت خیلی قشنگه لطفا پخش کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۳۹

من عاشق سریال پایتخت هستم بی نهایت نون خ هم خیلی دوست دارن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۴۸

نون خ عالیه ولی پایتخت ۷ بسازن ی فیلم ک میتونن بسازن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۴:۵۸

فقط پایتخت امیدوارم قسمت ۷ آن هم ساخته شود

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۰۵

خیلی هم عالی!!! ممنون. خوشحالم که تولید برنامه ها متوقف نشده و ما در ایام عید نوروز میتونیم خودمون رو سرگرم کنیم. سریال « نون خ » که دیگه درجه یک!!!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۳:۱۶

اره نون خ عالیه😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۱۱

❤سلام ❤ ❤من با پایتخت موافقم لطفا هفتشم بسازید ممنون ❤

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۱۳

از نظر من حتی نون خ 4 رو هم بسازن سعید آقاخانی کلا فیلمای خوبی میسازه باپایتخت 7 هم موافقم اما لطفا بابا پنجلی رو برنگردونید مسخره میشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۱۳

آقای رضا عطاران برگرد به تلویزیون و سریال های قشنگ درست کن همه چشم انتظارت هستن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۱۵

من فیلم شکلاتی را خیلی دوست دارم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۱۶

سلام چرا باید با سریال ب این جذابی و باحال پایتخت سانسور کنن آخه چرا ب نظر من سریال پایتخت بهترین و طنز ترین سریالی بود ک ت عمرم دیدم و طرفدارشم تا آخرم هستم دم تمامیه عوامل سریال پایتخت گرم🙂❤️

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۲۶

فقط سریال های کره ای بخصوص افسانه جومونگ این سریال ها به درد ما نمی خوره 🙄🙄

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۴۰

مسئولین محترم سریال های ایرانی نشان دهنده نیازهای یک ایرانی است.!!!!!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۵۷

بنظرم پایتخت باید ساخته میشد چون خیلی مخاطب داره نون خ هم عالیه کاشکی گسل فصل دو هم ساخته میشد واقعا فیلم ها عالیه ولی پایتخت باید ساخته بشه والا ما مرودشتیا خو صدمیلیون هم جریمه کنن آخر خونه ی همدیگه میریم ولی پایتخت باید ساخته بشه ممنون از همگی عزیز شما زانتیا باز

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۵:۵۸

جان جدتون سریال پایتخت بسازید من منتظر پایتخت ۷هستم 😄

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۰۷

عزیزم پایتخت ۷ رو نمی سازن و ادامه ی پایتخت ۶ رو میسازن و صدا سیما گفته که پایتخت ۶ آخرین فصل پایتخت است

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۶:۰۱

وایی ممنونم که سریال های خیلی عالی برای عید نوروز امسال گذاشتید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۶:۰۲

همه مثل شما عاشق خیانت و محتواهای چرت و پرت نیستن که عاشق فیلم ترکی باشن بعدهم نظرات فسیلی و به دردنخورت رو به مردم تعمیم نده

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۶:۰۸

چه بیکار آخه کی میاد فیلم ایرانی ببینه 🤢🤮🤮🤮🤮دیگه تو این دوره و زمونه همه فیلم ترکی می‌بینند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۶:۵۲

سریال پایتخت عالیه موافقیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۶:۵۹

تو مردم این زمونه ای که جای بقیه نظر می دی !،

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۱۵

تو حتما عاشقی فیلم ترکی میبینی🤣تو اصلا لیاقت فیلم ایرانی نداری😊

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۱۷

پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۲۳

از کجا میدونی؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۳۵

سلام همه ی فیلماتون عالیه شما چرا دارین در مورد حاج قاسم سلیمانی حرف می زنید ؟ و فیلم های دیگه من ک می نشینم فیلم های:فارسی،ترکی،هندی،کره ای نگاه می کنم ولی ببینید چقدر درست گفتم بعد شماها دارین دعوا می کنیداینجا جای دعوا نیس جای نظر دادن و شنیدن خبر های خوش است

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۵۴

نخیرم من مخصوصا از فیلمای ترکی حالم بد میشه فیلم های ایرانی خیلی بهتره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۲۲

سریالهای ترکی محتوای همش خیانت و عادی سازی روابط آزاده اونم با اسم های ایرانی که رو خودشون میذارن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۰:۵۴

من عاشق سریال های ایرانی هستم مخصوصا پایتخت نون خ و.....

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۱۹

واقعا باهات موافقم👍🏻من عشق فیلم ترکیم😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۲۳

درضمن مشکل بقیس ک نظرشون باما یکی نیس و چرت و پرت میگن لطفا احترامتونگع دار ...قابل توجه بعضیا 😏ک میگن کسی ک فیلم ترکی نگاه میکنه عاشقه😒عشق چیه اصلا ااااهههههه🤢

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۵:۵۷

تواند که شما از طرف خودتون نظر بدید لطفاً . دومن این همه فیلم آخرشم ترکی ؟؟!!!!! و سومن که فیلم های ایرانی بد ترین هم باشه از فیلم های ترکی بهتره....

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۶:۲۷

پایتخت و زیر خاکی ۲ عالی است

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۶:۳۶

سلام اگه میشه زیر خاکی هم پخش کنید ممنون

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۶:۵۰

فکرنون باشید که خربزه آبه فعلاخودمون فیلم سینمایی هستیم نون نداریم بخوریم پیاز خلال دندون میکنیم لابدبعضیها شکمشون سیره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۶:۵۶

من عاشق پایتخت هستم ❤❤❤❤❤❤

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۰۲

من عاشق فیلم نون خ و پایتخت هستم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۰۳

خدا کنه که سارا و نیکا هم در سریال پایتخت باشن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۴۷

باشند نباشند اصلا اونا که نه حرفی میزنند در فیلم نه کاری

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۶:۱۵

سلام. دقیقا. ای کاش باشن.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۱۱

من عاشق فیلم پایتخت و نون خ هستم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۲۱

هرچی ساخته میشه بشه فقط عیدبهمون خوش بگذره ، حالا که به خاطر بی پولی و کرونا نمیشه جایی بریم، لااقل مجازی بهمون خوش بگذره ، سریالهای عیدِنوروزهای قدیم خیلی عالی بودن ، همه کمدی ، مربوط به عید ، الان سریالها هیچ ربطی به ایامی که درش قرار میگیریم ندارن ، بنابراین کمتر میتونیم باهاشون ارتباط برقرار کنیم،و لذت ببریم و برامون خاطرات ساز بشن، فیلمهای خانوادگی عالی هستن، پایتخت چرا نباید ساخته بشه؟، پایتخت ، نون خ ، عالی هستن، خواهشا شبکه های دیگه هم سنتی سریال بسازن ، اینقدر مدرن نسازین،اینقدر زرق و برق توی زندگی های سریالی نگذارین، درحد متوسط بسازیم. یخورده بریم به قدیما ....... شوروحال توی قدیم موج میزنه، بیننده رو میخکوب میکنه پای تلویزیون،مثل سریالهای آقای عطاران وامثالهم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۲۸

نون خ که از همه سریال های مسخره و بی معنی تاریخ سینما بی معنی تره.من نمیدونم چرا هی فصل دو و سه شو می سازن؟؟!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۹:۵۸

نه خیر خیلی هم خوبه مخصوصا اوایلش

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۲۹

چه عالی اخ جون نون خ خیلی جذاب تر از پایتخت هستش خیلی قشنگ پایتخت لوس شده بی مزه شده

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۳۱

سلام خواهش میکنم فیلم دیوار به دیوار را برای عید پخش کنین با تشکر

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۴۳

عالی من که پایتختو خیلی دوست دارم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۵۹

نون خ خیلی عالییی🤩🤩🤩🤩😘😘😘😘😘🥰🥰🤣🤣🤣🤣🌸🌸🌸🌸🌸🌸🥳🥳🥳🥳🥳💜💜💜💜💜💜💜💜

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۵۲

پایتخت را7و8را بسازید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۷:۵۴

سریال ظنز عمه خانم هم ازشبکه گلستان وشما پخش خواهد شد .پیشنهاد میکنم ببینید.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۱۰

هم بازی عالیه👌🏻👌🏻👌🏻👏🏻👏🏻👏🏻👍🏻👍🏻👍🏻❤❤❤

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۱۱

الان کدوم به کدوم شد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۱۲

شاد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۱۴

وااای آخ جوون نون خ3😁😁

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۲۳

لطفا سریال دلدادگان را پخش کنید 🙏🙏🙏

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۳۰

من با پایتخت موافقم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۳۱

ایران به پایتخت معروفه نصف ایران هرسال عید منتظر پایتختن وقتی یک دونه از فیلم نامه نویسهای پایتخت مرد یک ذره افت کرد ولی توی پایتخت شیش کسی جدید رو اوردن و عالییییییی شد ۹۰درصد ایران منتظرن صداوسیما🙃😉 اگرم کسی داره این پی ام رو میخونه مخالفه بدونه نود درصد ایران خیلین و شمما ده نفر ک دارین میخونین و مخالفین حدی نیستید😉😗

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۶:۳۵

سلام. دقیقا. میشه گف ک پایتخت طرفداران زیادی جذب کرده. منم جز اون ۹۰ درصد هستم. همه فصل ها هم قشنگه و تو پایتخت ۱ تا ۶ نشده ک حتی از یه قسمت هم بدم بیاد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۳۲

سلام بچه مهندس میزاره؟😁

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۴۶

بابا پایتخت عالیه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۴۸

پایتخت بهترین فیلم در جهان

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۵۰

ممنون ازتون

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۵۲

عشق فقط پایتخت ❤❤👌👌

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۸:۵۵

تمام سریال هایی که برای نوروز امسال انتخاب کردین عالی هستند.😊 به نظر من سریال همبازی سریال خوبی است ، بدلیل اینکه آقای حسین مهری و خانم مریم مؤمن در این سریال بازی کرده تند.❤️

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۹:۰۳

راستی میخوان پایتخت رو بزارن ای جان

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۹:۰۷

فقط و فقط فقط فقط فقط پایتخت همین و تمام با اینکه خودم هم کرد هستم ولی نون خ رو اصلا دوست ندارم فقط پایتخت❤❤❤پایتخت سر بلنده

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۹:۰۸

اره پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۹:۱۳

کلا چهار تا سریال🥺

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۹:۱۴

خدا قوت همگی ممنون که میخواهید عید ۱۴۰۰ رو برایمان شیرین تر کنید از شبکه یک تا شبکه پنج بی صبرانه منتظر پایتخت هستم پایتخت عید نوروز یه چیز دیگه اس.خواهشا بسازید فصل جدید رو

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۹:۱۵

ضمن تشکر از کلیه عوامل سریال پایتخت از همشون خواهش میکنم به ساخت ادامه و۷ و۸ ان ادامه بدن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۹:۳۱

فقط پایتخت وبس

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۹:۴۸

نون خه سریال خوبیه بازیگران با لباس کوری میان رو صحنه 😍😍😍😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۹:۵۰

نون خ خیلی خوبه سریالش بازیگران با لباس کوردی میان رو صحنه این افتخاریس واسیه ما کوردا😍😍🌹

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۹:۵۳

همشونو دوست دارم😂😂

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۰:۳۶

چه ربطی داشت به قومیت و غیرت تو ایران مگه قوم بی غیرت هم داریم؟ایرانی از فارس و تورک و لر و.... غیرتشون به جا بوده

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۱۹:۵۴

فیلم نون خ خوب نیست ما کردها قیرت داریم این چه فیلم هست آبرویی کردها بردن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۰:۰۳

نون خ پرچمت بالاس

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۰:۱۸

آقای سیروس مقدم واقعا کم گذاشتن دو قسمت دیگه چی هست

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۰:۲۱

عالیههههه😍🤩

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۰:۳۲

پایتخت نه😑😑😑😑توهین کردند ارسطو نقش قبلیش قشنگ تر بود😑😑😑😑😑😑😑😑😑😶😶😶😶😶😶😶😶نمی خوام پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۰:۳۳

من عشق پایتخت هستم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۰:۳۴

آشغاله همشون آشغاله

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۰:۳۵

من چند روز بود دعا می کردم که(نون خ و پایتخت)رو پخش کنند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۰:۴۲

مریم مومن رو کی بازیکر کرد خدا نبخشدش

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۰:۴۳

پس زیرخاکی چی شد قرار بود اونم بسازن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۰:۴۸

نو ن خ عالی ممنون

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۱:۰۹

با پایتخت موافقم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۲:۲۰

دیوونه ها پایتخت که بهتره از خنده بوده بور میشیم بعدش هم کی حرف سلیمانی بیچاره را زد پایتخت رای من ای بابا چه گیری افتادیم ها به خاطر یک نظر دارید جنگ و بحث می کنید واقعا که براتون خیلی متاستفام🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄😃😃😃😍😍😍😍😍😍😍😍🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😱

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۲:۵۱

عالی👌👌👌👌

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۰۳

سلام من هم خوسحال شودم که پایتخت و ونوخه دارن درست میشن😍😍🥰🥰🥰

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۴۹

همه قشنگن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۰:۴۵

فیلم ایرانی خوبه نه ترکی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۰۸

جونم فقط پایتخت تو رو خدا پایتخت 7 هم بسازید اگه بسازید میدونید چقد ر مردم خوشحال میشن تو رو خدا بسازییددددد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۱۹

من نون خ و پایتخت رو خیلی دوست دارم❤

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۱:۱۷

واقعا مهم چی پخش میکنن، با این وضعیت زندگی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۱:۲۷

چه خبره کجای پایتخت دروغه یا بی ادبیه ولا تمام جامعه این جوریه همه میان نقش پلوم بازی میکنن بسیار بسیار هم عالیه من اگه هر لحظه تمام قسمت های پایتخت رو ببینم خسته نمیشم وجدانن با این گرانی وکرونا و....اینم آزمون نگیرید از عوامل پایتخت بسیار ممنونم لطفا پایتخت را تا هر شماره ای که می تونید ادامه بدید راستی سریال ن خ هم عشقت بابا مردیم از بس غصه خوردیم 🤣🤣

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۱:۳۹

نون خ عالیع بژی کرد و کردستان سریال باید حال هوامونو خوب کنه پایتخت هم خوبه اینکه میگن دسمزد ملیاردی دارن دستندرکاران ، اخه چی سر جاشه ، نکه همه چی گل وگلابع اگه نظر ندارین کسشر ننویسین 😎😎

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۱:۴۳

آخ جوووووووون نون خ

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۱:۴۹

همشون عالین ❤❤❤❤❤ ( بجز پایتخت۶)

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۱:۵۴

پایتخت عالی است و نون خ

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۲:۰۴

فکر میکنم همبازی هم فیلمش خوب باشه 🤔🤔

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۲:۰۸

از دست کرونا جون سالم به در ببریم بتونیم نون خ را ببینیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۲:۲۷

پایتخت وهم نون خ هردو عالیه🤩🤩😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۲:۴۰

پایتخت و نون خ عالی هستن باید از همه فیلمهایی ک مردم عزیزمون خوشحال میکنن ممنون باشیم حداقل چند ساعتی گوشی میزاریم کنار با خانواده فیلم میبینیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۲:۴۹

پایتخت عالیه🤩🤩😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۰۲

پایتخت هیچ طرفداری ندارد خواهشا منزلش کنید ایام عید مردم را که گرفتار کرونا و بیچارگی های فراوان هستند خراب تر نکنید محض رضای خدا پایان دهید به ای سریال مزخرف

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۱۷

پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۲۷

سریال فقط نون خ

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۲۹

پایتخت عالیههههههههههه😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۳۵

عالی..من بیشتر سریال های طنز رو دوست دارم😍😍😁😅😂😂👌

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۳۶

پایتخت عالی ای کاش هیچ وقت تموم نشه عاشقشم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۴۰

ما سریال پایتخت رو خیلی دوست داریم خواهشن فصل ۷ رابسازید.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۴۰

سریال کمدی پایتخت را دوست دارم زیرا خودم هم اهل مازندران هستم.کمی کردن صحبت فارسی برای من دشوار می باشد پس دیگر نمیدهم ادامه.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۴۲

فقط سریال (از سر نوشت )بقیشو ضربدر قرمز بزن روش😍🥺🥺زودتر ادامش هم بسازین

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۴۸

پایتخت و نون خ رو من خیلی دوست دارم خیلی خوبن پشتی هستن من گرفتار اون فیلم ها هستم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۵۴

مهم نیس فقط خواهشاقشنگ درست کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۱ ۲۳:۵۵

سارا نیکا یه کاری کردن چرا فیلم باید مسدود شده وا وزیر وزرا نمیان پیاما را ببینن خوب بگید سارا نیکا تو فیل مثلا مردن چرا ما ملت باید مجازات شویم هان سارا نیکا چون تو ایران یه فیلم بازی کردن و الان خارجن نه باید دوست پسر داشته باشن نه بدون رو سری برو بیرون هانواقعا هم پایتخت پخش میشه هم نون خ چون کرد ها هم آدم هستن بعد کجا تو نون خ بازیگر کره ای هست هان

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۰:۰۰

🦏

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۰:۰۸

ممنون از زحمات شما 🙏🙏🙏

avatar

فیلم پایتخت عالیه خداکنه پخش بشه ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۰:۳۵

پایتخت رو نشون بدین خاهشن😍🤗🤗😍🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘🤩

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۰:۳۶

اخه چرا پایتخت ۷ ساخته نمی شه سریال بسیار زیبایی هست از کوچک و بزرگ سریال رو دوست دارن اقای تنا بنده لطفا سریال پایتخت رو بساز کاش اقای عطاران هم برگردن به تلو یزیون

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۰:۴۷

فقط وفقط پایتخت 🌟❤

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۱:۰۸

نون خ عااالیه ولی حالم از پایتخت بهم میخوره دیگه شورشو درآوردن چه خبره ۶فصل ساختن کلا از چشمم افتاده

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۱:۳۰

سلام.ببخشید میشه سریال برادرجان در ماه رمضان رو پخش کنید.ممنونم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۲:۳۱

ممنون از اطلاع رسانی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۶:۴۴

فقط سریال پایتخت خوب لطفاً آقای مقدم سریال پایتخت 7را بسازید ممنون

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۷:۴۲

مگه قرار نبود بچه مهندس هم نوروز پخش کنند؟!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۷:۴۵

ففط منتظر هم بازی هستم با بازی ویژه کامران تفتی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۸:۰۲

ما الان حوسلمون پوکید شما همه فیلم هارو گزاشتید برا عید😶 یکیشونه حداقل الان پخش کنید خب👿

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۸:۱۳

من سریال نون خ رو خیلی دوست دارم ومخصوصا شخصیت هاش رو چون عالی هستند واینکه بازسگر کره ای هم توش هست جذاب ترش کرده ممنون از سازندش❤

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۸:۲۲

من عاشق سریال 《پایتخت》 هروز بهش نگاه می کنم روی تخت تلویزیون تو گوشی تو ماشین 🤩

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۶:۱۹

سلام. دقیقا. ۱۰۰ بارهم ببینیش خسته نمیشی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۸:۳۷

پایتخت کاشکی تموم نشه ولی میگن میخاد تموم شه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۸:۴۰

نون خ از همشون بهتره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۸:۴۶

بابا تورو خدا پایتخت هم ساختین شورشو در نیارین 300 بار پخش کنین😔😡😐😐😐😐به خدا دو بار بسه دو بار ببینیم همه چیزمو گیریم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۸:۵۲

من عاشق پایتخت۶ هستم عالیییییییییییییه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۲۲:۱۰

سلام. چرا پایتخت ۶ رو پخش نمیکنید؟ من فقط یبار دیدمش. یبار هم از پایتخت ۱ تا ۵ پخش شد. کل مدت چشم انتظار پایتخت ۶ بودم‌، اما پخش نشد. لطفا پخش کنید. خواهشا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۲۸

به نظر من پایتخت هستش 😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۳۰

من با پایتخت موافقم خیلی قشنگه مخصوصا ۵ لطفا پخشش کنید🙏🏻

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۳۵

در پایتخت نقی معمولی و عرستو عامل را دوست دارم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۳۶

نونخ عالی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۴۱

اوهوم...

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۴۱

نون خ و پایتخت تو اینا عالیه🥳😎

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۵۲

من یه کار گردان هستم سریال پایتخت تا،۱۲۳داشت عالی پیش می رفت اما مسیرش را کج کرد و کارش را درست انجام نداد و نویسنده که داشت موضوع را قشنگ بیان می کرد اما وقتی فوت کردند پایتخت و صدا و سیما یعنی همان گدا سیما راهش را کج کرد و الان فیلم خوبی نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۵۴

یعنی پایتخت عالیه حتما ادامی پایتخت ۶ومابقی را هم درست کنید ممنون میشم لطفا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۵۸

فقط پایتخت❤

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۰۹:۵۸

پایتخت عالیه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۱:۲۶

پایتخت از همه ی سریالها بهتره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۰:۲۸

به نظرم نون خ خوب نیست. پخش بشه پایتخت خیلی خوب است پخش بشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۰:۲۹

پایتخت و نون خ عالیه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۰:۴۲

سلام پایتخت خدبه اما کااااااش واس عید فصل جدید بچه مهندس رو هم پخش می کردین

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۰:۵۲

منم با پایتخت موافقم، امیدوارم پخش پایتخت قطعی بشه نون خ هم قشنگه ولی وقتی پایتخت نیست خنده هم نیست ولی من هر دوتا شون را دوست دارم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۱:۰۳

نظر شخصی خودم است ومن میگم سریال نون.خ.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۸:۰۹

خوبه نون خ من خودم کردم

avatar

اگه پایتخت بذاره خیلی خوبه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۱:۳۹

پایتخت خیلی خوبه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۱:۴۰

نون خ فصل اولش خوب بود پایتختم که فصل شیش معلوم نشد چی شد تا تمام موند فکر کنم بوتیمار خوب باشه فصل 7پایتختم بزارید از همبازی بهتره💚

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۱:۴۶

من هم عاشق پایتختم اما به خاطر اینکه نویسنده ش عوض شده خیلی بی خود شده بنظرم نون خ بهتره و خدا کنه بازیگر های کره ای هم باشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۱:۵۰

جونم پایتخت و نون خ وویلاوهم بازی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۱:۵۳

نون خ خوبه ولی پایتخت خیلی خوب نیست اون دوتا رم بلد نیستم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۱:۵۶

وای هم نون خ عالی است و بازیگر کره ای عالی ترش کرده 😇😇😇🤏🤏🤏👌👌👌👌

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۱:۵۷

واقعا بازیگر کره ای میخواد بیاد نون خ بازی کنه وقتی درست کردید شبکه چند میارید سریع جدیدشو عشقا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۱:۵۸

منم موافق پخش ادامه پایتخت ۶ و ساخت پایتخت۷ هستم چون تنها فیلمیه که به روحانی و امسال اون تیکه می اندازن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۰۸

سلام سریال نون خ عالیه 🌸🌸🌸🌸 من خودم لر هستم اهل لرستان بااین فیلم کاملا کیف میکنم مخصوصا تشکر فراوان از کارگردان این فیلم⁦♥️⁩

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۱۱

پایتخت زودتر بیاد لطفا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۱۱

پایتخت خیلی سریال. قشنگی هست ولی از وقتی که « نون .خ» امده بعضی ها به نون خ رو ٱوردن. چون داستان جالبی داره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۱۴

نون خ❤️ پایتخت 😎😎 بقیش ❌💔

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۱۷

در مورد پایتخت از من باید بپرسین که مازندرانی هستم که دیدگاه بعضی رو نسبت به ما عوض کرد و من تو تهران چه کتکایی از همکلاسی هام نخوردم بخاطر این سریال

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۲۳

سلام من عاشق نون خ و پایتخت هستم نون خ روبه خاطر این دوست دارم که کوردهستم وتیتراژش رویکی از خواننده های کورد زبان میخوانه برام جذابه پایتخت روهم به خاطر شخصیت ارسطوونقی دوست دارم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۲۴

خب دغدغه مردم فقط همینه که چه سریال پخش میشه و گرنه مشکل دیگری ندارن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۲۸

من که فیلم پایتخت فیلم از سر نوشت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۲۹

سلام نوح عالی هسسسست 😍😍😍😘😘😘😘❤❤❤💖💖💖

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۳۰

واقعا نون خ از همه بهتر

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۳۲

همشون عالی هستن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۳۳

سریال(نون خ)که خیلی سریال مضخرفیه یه سریال خیلی خیلی بی مزه بی معنی نهایت بی مزگی ست😏😒🤔 اما سريال پایتخت اگه نهایی بشه یعنی چی بشه😎😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۴۱

پایتخت ۶ اصلا خوب نبود...

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۲:۵۲

ممنون بابت سریال های قشنگتون ❤❤❤

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۳:۱۰

لطفاً در سال ۱۴۰۰ لیسانس ۱بخش کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۳:۱۰

من خودم کرمانشاهی هستم و عاشق سریال نون خ امیدوارم نون خ پخش بشه. کاش سریال هارو توی شبکه ها تقسیم کنن مثلا نون خ شبکه ۲ پایتخت شبکه ۱

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۳:۱۹

ییییییییییییییی خانه امن رو فصل ۲ رو بسازین نه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۳:۱۹

پایتخت🦈🐙🐛🐡🦈🐙🐛🐡🦈🐙🐛🐡🦈🐙🐛🐡🦈🐙🐛🐡🦈🐙🐛🐡🦈🐙🐛🐡🦈🐙🐛🐡🦈🐙🐛🐡

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۳:۲۳

خیلی بد که دوباره پایتخت را می خواهید نشان بده

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۳:۲۶

بابا شما که نون خ و پایتخت رو دیدین یکم هم از فیلم های جدید حرف بزنید.البته سریال نون خ و پایتخت بهترین فیلم های طنز هستند من هر دوشون را دوست دارم و حیف که پایتخت دو قسمت اخرش رو میده😢😢😢😢😭😭😭😭😧😧

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۳:۳۰

دلارام

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۳:۳۸

فقط پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۳:۵۲

پایتخت ۶ که زیاد قشنگ نبود چون داستا واضحی نداشت ولی من نون خ رو دوست داشتم حالا ببینیم این فصلش چطوره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۴:۰۲

من سریال پایتخت و نون خ را خیلی دوست دارم عاشقشم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۴:۰۴

بچه مهندس کیه؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۴:۱۰

پایتخت خیلی عالیه نون خ با بازیگران کره ای جالب میشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۴:۱۴

کاش میشد ادامه ی زیر خاکی رو بزارن😢😢😢😢😢

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۴:۲۳

سلام. خیلی خوشحالم ک احتمال پخش پایتخت هس. من خیلی خیلی پایتخت رو دوس دارم. هر ۶ فصل قشنگ بود

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۴:۳۱

من عاشقه نون خ و پایتخت هستم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۴:۳۵

سلام من که فیلم نون خ را دوست داشتم و پایتخت هم فیلم خوبی بود

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۴:۳۶

فقط پایتخت جونم میدم برا پایتخت تو پایتخت شش بابا پنعلی میمیره و طنز نیست زیاد بدون بابا پنجعلی ولی دمتون گزم عالبه اصلا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۴:۴۰

واقعا باید پایتخت عاااالی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۴:۵۹

اهههههههه😠😠😠🤤🤤من عاشق نون خ و پایتخت هستم💕💕💕💕ولی حیفه که پایتخت پایان قسمت میده😞😞😞😞😞😭😭😭😭تروخدا پایتخت ادامه بدین تروخدا ولی نون خ خیلی خوب بود ولی هر دوتاش هم بده😭😭پایتخت هم خیلی عالی بود تروخدا پایتخت رو ادامه بدین😭😭😭🤤😔😔😔

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۵:۴۵

آره پایتخت رو ادامه بدین😭

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۳:۱۸

خوب بود هر دوسریال

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۵:۲۰

آخ جون هورااا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۵:۲۲

فقط اونجرز و مردگان متحرک و پایتخت😁😂پیکی بلایندرزم محشره😁😁دیگ سریال و فیلم ترکی و کره ای دیگه ای مفت‌نمیرزه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۵:۲۹

من پایتخت را خیلی دوست دارم ممنون که ادامه ی فیلم را ساختید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۵:۴۷

پايتخت عالیه هرکی میگه بده خیلی خر و گاو تشریف داره 😏😼

avatar

هرکی‌پایتخت‌رو‌دوست‌ندا‌ره‌خیلی‌گیجه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۶:۳۶

عجب خریه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۶:۳۸

اینا چیه، مختار رو بزارید😂😂😑

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۷:۰۹

جوووووووون پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۷:۱۹

زندگی خودمون ی پا فیلم کمدیه ،بیاین تا پایان زندگیمون بخندیم و خوش باش ،

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۸:۵۸

شمابا استفاده واژه هات مشخص کردی ارزش سریال را.خانواده سه نفره ماپاتخت -راتماشانکردیم هیچ فصلش را. آب ازآب هم تکان نخورده.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۶:۰۲

اصلا هبچ کدوم از این سریالا به درد بخور نیست عههه گندشونو ببرن 😒😬😑😵

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۶:۳۲

بابا شما ها هم علاقه دارینا برین سراغ درسو مشقتون😏

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۶:۳۶

خدایی حال دارین میشینین در مورد فیلم بحث میکنین😕 من اصن اینقدر درگیرم ک نمیتونم فیلم سینمایی ببینم چ برسه به سریال بهتره دیکه بحث سیاسی نکنین چون پشتیبانی تموم این پیامارو میخونه و...

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۶:۵۶

نون خ و پایتخت ۶

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۷:۰۸

وای مریم مومن و حسین مهری 🤩 عالی هستن هم در شب‌های مافیا و هم در بازیگری

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۷:۱۱

اقا پایتخت رو ادامه بدین

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۷:۱۵

آخ جون نون خ اگه تو پایتخت سارا و نیکا باشند من می بینم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۷:۳۷

اینکه عالیه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۷:۴۱

نون خ چون واقعافیلم باحال و خنده داری است که ما رو میخندونه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۷:۵۵

سلام سریال پایتخت رو خیلی دوست دارم. من از فصل اول تا آخر رو دیدم و ادامه ی آن را بزارید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۸:۰۵

نون خ خوفع

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۸:۱۰

نون خ خوفع

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۸:۱۱

نون خ خوفع

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۸:۱۱

هم پایتخت خوبه هم نون خِ . آخه چرا شما ها اینقد بحث میکنید به خودتون رحم نمی کنید به بقیه رحم کنید دو ساعته که دارم پیام ها تون رو میخونم نصفش هم نشده!؟!؟ اَه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۸:۳۲

راس میگه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۲:۳۰

پایتخت ۶عالی من میگم پایتخت از نونخ قشنگ تر

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۲:۴۲

☹☹☹

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۲:۵۴

دقیقا منم😂😂😂😂😂😂

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۰:۱۱

پایتخت هیچ توهینی نکرد و اگرم کرد مانفهمیدم چون مخاطب توهین قشر ما نبود هرکی هم درک کرد حتما وصدالبته مخاطب توهین بود که نوش جانش بشه پایتخت جز بهترین سریال ها تو این چند سال بود واقعا سلامت و موفق باشن عوامل گروهشان

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۹:۳۴

من‌سریال‌نون‌خ‌وپایتخت‌رابیشتردوست‌دارم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۸:۱۳

نون خ بدوس

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۸:۳۵

به نظر من پایتخ سریال خیلی خوبیه و عید بدون اون نمیشه ولی خب متاسفانه پایتخت۶ یکم بد ساخته شده و بود ولی گروه پایتخت بازم میتونن یه فیلم عالیییییی بسازن.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۸:۴۲

فقط نون خ و پایتخت عشق و سلام نامه تمام 😘😘😘😘💕💕💕🤩🤩🤩🎁🎁

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۸:۴۶

سلام من خیلی نون خ و پایتخت رو دوست دارم😘😘😘😘😘😘😘

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۸:۵۲

پایتخت 6 بدترین سریالی بود که تو عمرم دیده بودم سارا نیکا با اون وضعشون دارن به ایراتوهین میکنن غیرتتون کجا رفته اخه من از پایتخت اصلت خوشم نمیاد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۱:۱۹

پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۱:۲۲

♥︎جونم پایتخت♥︎♡♥︎♡♥︎♡♥︎♡♥︎♡♥︎پایتخت 😘😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘🥰🥰🥰🥰🥰🥰

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۱:۴۵

ایول‌نون‌خ‌با‌پایتخت‌فقط پژی‌‌ کرمانشاه،کردستان،ایلام،کامیاران،‌ناوردون،برنجان،

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۱:۴۹

آخ جون پایتخت ولی خب نبود سارا و نیکا زیاد فرقی نمیکنه چون نقش شون مثل هویج میموند اصلا کاری نمی کردن فقط راه میرفتند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۱:۵۶

من خیلی خوب بود خوشم اومد عالی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۷ ۱۶:۴۰

اره من سارا میشم تو نیکا😂

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۲:۵۷

من و به جای سارا ونیکا ببرید بازی کنم😍من از اونا قشنگتر بازی میکنم😋

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۱۲:۳۳

سلام. اگر تو سریال پایتخت رفتی همه میبینیمت. فقط خوب بازی کن ک بذارنتو پایتخت باشی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۳:۲۹

سلام سریال پایتخت و نون خ خوبن نظر من اینه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۰:۱۳

اول‌‌اخر‌‌فقد‌‌‌پایتخت‌‌‌تمام❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۰:۳۷

نون‌خ‌فقط‌فقط🥰🥰🥰🥰

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۱:۴۰

ممنون ازنویسنده گان محترم فیلم های نون خ وفیلم پایتخت واقعا سریال های باحال وجذاب هستن😊

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۷:۴۴

همه سریال هاتون عالییییییه ممنون که توب این روز های کرونایی برای ما زحمت میکشین تا سریال های طنز درست کنید واقعا ممنونم🧡❤🧡❤🧡

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۸:۰۲

فقط پایخت با نون خ دمتون گرم ولی ای کاش برای پایتخت بیشتر قسمت می ساختین باتشکر😙😙😙

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۸:۰۸

سلام نظر من سریال پایتخت خوبه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۸:۱۴

سلام سریال نون خ عالیه دوسش دارم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۸:۱۴

سریال پایتخت فوق العاده اس هر چی فیلک و سریال هست یه ور پایتخت هم یه ور

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۸:۲۳

نظر من سریال خواب و بیدار خیلی خوبه عالیه دوسش دارم کاش بازم پخش می کردند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۰:۱۹

پایتخت ۷

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۰:۲۸

پس زیر خاکی 2 نیست🤦‍♀️

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۰:۵۷

آقا فقط پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۰:۵۹

سریال پایتخت و نون خ خیل خیلی خیلی عالی است 🌹♥️🥰❤👑

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۳:۳۰

اره والا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۴:۱۶

هم شما عالی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۱:۲۴

به نظر من همش رو از شبکه آیفیلم بزارید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۱:۴۹

من هیچ علاقه ای به سریال پایتخت وامسال اون وندارم نمیدونم ملت چرا این همه وقت گرانبها رو پای پایتخت میزارن خوشبحال خودم .....

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۲:۴۲

امیر پایتخت عالیه نون خ هم همینطور 💞💓⁦❤️⁩💮🌹😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۴:۴۶

سلام من نون خ و پایتخت رو خیلی دوست دارم ☺😍😘

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۵:۲۴

یکیشو تو کرونا درست کردن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۶:۰۱

سلام من سریال هم بازی رو دوست ندارم و پایتخت ک نون خ رو دوست دارم بِوَالله وَ کِل°یه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۶:۰۷

عالی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۶:۲۲

نون خ ۳ و پایتخت ۷

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۶:۴۰

سلام منم فقط نون خ رو دوست دارم تماشا کنم اونم به خاطره لهجه شون با حاله بگی نگی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۷:۲۵

بنظر من تمام سریال هایی که برای سال 1400پخش میشه عالیهههههه❤❤❤❤😍😍😍😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۷:۳۳

عالی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۹:۰۵

خیلی خووووووووووووووووووووووووب ❤🥰😍❤

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۲۳:۴۵

چرا اینقدر جروبحث میکنید یه نظرسنجی هست هرکسی نظرخودشو داره خواهشاً به نظرهمدیگه احترام بذاریدازنظرمن که پایتخت یه سریال طنز خیلی باحاله لطفاً ۷هم بسازید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۰۸:۲۱

واقعاً پایتخت،نون خ خیلی خیلی عالین😍😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۰۰:۴۳

واقعا عالیه که پایتخت پخش بشه عالیه عالیه عالیه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۰۰:۴۵

پس بچه مهندس چی؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۰۶:۰۰

عالیه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۰۸:۳۹

سریال نون .خ یکی از مزخرفترین سریال ها بود

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۰۸:۴۲

فقط و فقط پایتخت عشق فقط پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۱۰:۲۱

پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۱۰:۵۲

عالیییییییی 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗 بهترین ویدئو ها نوروز 1400 میخاد بیاد بنظر من😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۱۱:۱۷

وای پایتخت و نون خ عالی 🤩🤩🤩🤩♥️♥️♥️♥️♥️🎨🪂🪂

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۱۲:۱۱

فقط فقط فقط فقط نون خ

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۱۲:۵۳

پس جوادی چی ؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۱۴:۴۵

پایتخت خوبه از بین این فیلم حالا این نظر منه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۱۳:۵۰

برادر من این کارا چیه؟ سریال نون خ تو کل سکانس های سریال ماسک زدن! البته شما که از خداتونه چون دیگه لب و دهنتون معلوم نیست و بازیگری براتون خیلی خیلی أسون میشه ولی ما میخواهیم با دیدن سریال از درد و رنج خودمون دور بشیم نه اینکه جلومون کیه سریال کروناگرفته پخش کنید!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۱۴:۱۴

آلی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۱۴:۲۱

دروغ میگه بازیگر کره ای توش نیست من دیدم فقط فقط پایتخت عشقه

avatar

پایتخت ۷بسازین نوخ خوب نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۱۵:۴۷

پس سریال از سر نوشت چی؟؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۱۶:۱۸

پایتخت عالیه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۱۶:۲۴

بعضی آدما که میگن پایتخت ۶ بده گیجن پایتخت ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ از کل فیلم جهان بهتره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۲۰:۳۰

پایتخت ۷

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۲۰:۳۶

به نظر من اگر پایتخت را برای عید بزارن خیلی خوب است چون جاهای بیشتری ادم را میخندانن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۲۰:۴۶

واییی بازیگر کره ای !!! 😍 حتما نگاه میکنم 😍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۴ ۲۳:۳۵

۸

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۰۷:۴۶

ایول

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۶ ۱۱:۱۲

خیییییلی خوبه که سریال پایتخت شروع میشه ولی سریال خوب دردسرهای عظیم خیییلی عالیه از همشون بهتره خدا کنه که اونم بزارن♥️💜💙💚💛

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۶ ۱۴:۰۱

لطفا به نظرات هم توهین نکنید من هم پایتخت دوست دارم همه نون خ

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۶ ۲۰:۲۴

👌🏻👌🏻👌🏻

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۷ ۰۸:۴۷

من واقعا سریال پایتخت دوست دارم و فکر می کنم که هیچ سریال مثل سریال پایتخت نمیشه لطفا پایتخت ۷ را پخش کنید 🥰

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۶ ۲۲:۰۱

شماها چه بیکارید مشکل مملکت ما چیه شما دنبال چی هستید دارن بااین فیلمها دورازجونتون خرتون می کنن وای بحالمون

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۷ ۰۱:۱۲

پایتخت 6میگن ازقبل دوقسمت مونده بود همون پخش میشه فقط دوقسمته

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۷ ۱۵:۳۵

عالی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۷ ۲۲:۴۴

بازیگران کره ای خیلی عالین اما حیفه که تو نون خ باشن😐😑

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۸ ۱۵:۳۰

من که پایتخت رو دوست دارم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۸ ۱۷:۲۰

اصلا هم قرار نیست بازیگر کره ای بیاددر ضمن شما که خیلی اصرار داری نباید از یه فیلم ضد تا ساخت بلند شو مرکز بگیر هر روز یه فیلم جدید بده بیرون

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۸ ۱۹:۴۷

سلام من از کره ای ها بدم میاد نمیتونم که در سری سوم نون خ کره ای وجود ندارد و انقدر ذهن خودتون رو در گیر نکنین وحالادرمورد پایتخت من خودم عاشق سریال پایتخت هستم ولی برای بعضی کارها که در سری ۶ انجام شده و همه سانسور شده . ممنوع کار شدن مرسی خدا حافظ

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۹ ۱۱:۲۵

عالی شد که این سریال ها پخش شد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۰ ۱۷:۲۷

سلام، وقت بخیر. با عنایت به ایام نوروز باستانی پیش رو، و پخش سریالها و ویژه برنامه های نوروزی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شایسته است نسبت به ملاحظه این ایام اهتمام دارید. نوروز و آغاز بهار زیباییها پیشاپیش بر شما و دست اندرکاران مجموعه تهنیت باد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۲۰:۲۵

فقط و فقط پایتخنت بهترین فیلم دنیا هست کاش بیشتر می ساختن ، هر چقدر از این سریال بگم تموم نمیشه ممنون از عوامل پایتخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۰ ۰۹:۳۴

عالی فقط زنده میخوام ببینم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۲ ۱۸:۵۸

پایتخت خوشم میاد

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۲ ۱۳:۱۹

فیلم پایتختتتتتت عالیه ما این فیلم را خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت داریم عزیزم فدات بشم عزیزمی گلم

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۷ ۱۳:۳۸

حال چرا شما همتون گیر دادید به پایتخت و نون خ، من خودم که اصلا فیلم نگاه نمیکنم. البته شاید بوتیمار بود چی چی بود اونو نگاه کنم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۴ ۲۳:۱۸

دلدادگان نیست😪😪☹☹😩😩😌😌