• جمعه / ۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99120100257

امام جمعه کامفیروز:

شروط صیانت از نظام حضور حداکثری و انتخاب اصلح است

شروط صیانت از نظام حضور حداکثری و انتخاب اصلح است

ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، تاکید کرد که حضور حداکثری و انتخاب اصلح را شروط اصلی صیانت از حکومت شیعی و نزدیک شدن به عدالت علوی دانست.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه اول اسفند کامفیروز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت سید کائنات، حضرت امیرالمومنین، علی بن ابی طالب و امام جواد علیهما السلام، گفت: ۱۳ رجب خداوند منتی بر سر عالم هستی و بشریت نهاد که وصف آن از بضاعت امثال من خارج است. علی آن کسیست که پیامبر اکرم فرمود یاعلی، از ترس اینکه امتم تو را مثل عیسی بن مریم علیهما السلام خدا بپندارند من تمامی فضایلت را بیان نمی‌کنم.

او ادامه داد: علی آن وجودیست که قهر را با لطافت آمیخت. همان که در میدان نبرد، درندگان عرب از ترس او لرزه بر قامتشان می افتاد، شب‌ها خم میشد و فرزندان ایتام را بر دوش خویش می‌نهاد و با آن‌ها بازی می‌کرد. هم او که در روز، مقابل صلابت و ابهتش کوه‌های بلند و استوار سر تعظیم فرود می‌آوردند، در نیمه شب آنچنان در برابر خدای خویش اظهار تذلل و زاری می‌کنند که انسان مبهوت او می‌ماند.

امام جمعه کامفیروز در ادامه با اشاره ضرب‌الاجل جمهوری اسلامی ایران برای انجام تعهدات برجامی، گفت: پس از آنکه عدم وفای به عهد کشورهای غربی مانند آمریکا بر همگان محرز شد، مجلس ضرب الاجلی برای آنان تعیین کرد. جمهوری اسلامی ایران نیز برای صیانت از منافع خود اقدامات متقابلی را انجام خواهد داد، منجمله خروج از پروتکل الحاقی که به صورت داوطلبانه انجام میشد. ۵ اسفند روز اجرای این ضرب الاجل است.

او گفت: انتظار ما از مسئولین این است که همگی از نقشه‌ی راهی که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرمودند تبعیت کرده و یکدل و یکصدا و با قاطعیت تمام جلوی زیاده‌خواهی غربی‌ها ایستاده و بفرموده‌ی حضرت آقا دیگر به چیزی غیر از عمل از سوی آنها رضایت ندهید.
دولت محترم چشم امید بغیر خدا دوخت و امیدش ناامید گشت. ان شاء الله که عبرتی شود برای آیندگان.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha